Reviews liegen er niet om.... Op PS2 zijn er wat tekortkomingen dus ze zullen vast wel wat gaan aanpassen. Mocht je een Cube hebben zou ik hem daar eens op gamen... huren bvquote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval goed!(ik ben nou niet de grootste fan van puzzeltjes in games namelijk)
Ik heb geen fan horen klagen iigquote:Op maandag 23 mei 2005 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niets voor de oorspronkelijke RE fan.
Dat viel te verwachten. ^quote:
Welke versie? Met de 'ansichtkaarten' ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:26 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een animo zeg, zijn jullie uitgepraat of zo![]()
Ik heb trouwens Ico besteld![]()
Geen idee, de "gewone" versie denk ik, het is in ieder geval geen LE.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welke versie? Met de 'ansichtkaarten' ?
Prachtig spel!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Ico sucken jaMooie sfeer hoor, maar waar is de gameplay?
Ging niet zozeer om de gameplay, maar om de mooie omgevingen en de interactie tussen ICO & Yorda en de geweldige sfeerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Ik had overigens ook de versie met de ansichtkaarten, die heb ik lekker verkocht.
Ik vond Mgs3 minder dan Re4quote:Op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het kan niet tippen aan MGS 3 nee, maar het is wel de moeite van het spelen waard hoor
ICO zuigtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Welke versie? Met de 'ansichtkaarten' ?
Prachtig spel!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |