Dat weet ik nog niet precies ik zal vandeweek een topic openen in V&A om te kijken of er voor de andere dingen ook intresse is(eerst even foto's gaan maken). Maar eigenlijk liever allles in 1keer.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:49 schreef Markster het volgende:
[..]
\verkoop je ook je spellen los? Ik wil GTA: SA en WWE wel van je dan
Ziet er cool uit... Onimusha achtig maar dan andersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:27 schreef Jebus het volgende:
Genji trailer:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=5538&type=mov
Wat ziet dat er gaaf uit zeg! Ik hoop op een pal release.
Als ik zulke baggerspellen had zou ik hem ook verkopenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:47 schreef About2Break het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn ps2 te verkopen want ik speel er toch bijna nooit meer op.
Maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de Playstation is anderhalf jaar oud ofzo
(serienummer: SCPH-50004)samen met een dualshock controller en 8 mb memcard en dan plus de volgende spellen:
-Final Fantasy X(Met strategy guide)
-Dbz Budokai 2
-Transformers
-Wwe Smackdown Here Comes The Pain
-Harry potter 2
-Dark Angel
-Gta San Andreas
-Stuntman
-Defjam Vendetta
Hoe zie jij op plaatjes dat er geen wapperende gordijnen inzitten ?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er beter uit dan verwacht, maar het mist wel sommige dingen die de Cube versie wel had (wapperende gordijnen) Ik kan me alleen dat stuk niet herinneren waar die auto/truck in zit
Iets meerquote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
Mwaaaa....minder.Geef dan iets meer uit en haal er meteen een GC bij. Kun je ook REmake en REO spelen.
Dat zijn verschillende kamers, je hebt de verkeerde bolle knikker van mequote:
The image “http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/576/576574/resident-evil-4-20050103002224762.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende kamers, je hebt de verkeerde bolle knikker van me
Yep. MGS3 is het beste spel dat ik ooit gespeeld heb! Punt!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:54 schreef JimmyJames het volgende:
Als ik zulke baggerspellen had zou ik hem ook verkopen
Allemaal in koor! METAL GEAR SOLID 3 METAL GEAR SOLID 3METAL GEAR SOLID 3 METAL GEAR SOLID 3 METAL GEAR SOLID 3![]()
Wat een game zeg, ik begin hem nu voor de derde keer en ontdek nog steeds nieuwe dingen zoals : Vijanden die hun verwondingen verzorgen als ze ja, verwond zijn![]()
Schieten op de touwen die de brug dragen, als er soldaten overheen lopen en poef hun evenwicht verliezende, maken ze een dodelijke val in de rivier.
Ziet er nog best gelikt uit!quote:Nieuwe screens van Soulcalibur III :
http://media.ps2.ign.com/media/736/736896/imgs_1.html
De scène op het eerste plaatje ziet eruit als een tamelijk oneerlijke strijd![]()
quote:
Gisteren nog die Okami movies gezien !!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Naakt
Ik was bang dat de gameplay op zelda ging lijken, maar dat is gelukkig niet zo.
Capcom
? ICO vond jij,...niks?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het maar geen tweede Ico wordt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het maar geen tweede Ico wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |