Wouter Bos heeft al zijn zegen gegeven:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:38 schreef LibertarianX het volgende:
Rosenmöller heeft groot gelijk, en alle linkse huilies moet hun bek houden als er iemand anders meer verdient.
Wouter kan moeilijk wat zeggen van veelverdieners, de PvdA top zit er vol mee, en hij verdiende zelf ook een mooi salaris bij shell als ExPat, en dat waarschijnlijk tegen een heeeel gunstig belastingtarief ergens offshore.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft al zijn zegen gegeven:
"Bos: PvdA-leden moeten ongelijkheid accepteren"
Waarom? Dat heeft ie zelf al gedaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:43 schreef PJORourke het volgende:
Wat is het toch een weerzinwekkende, hypocriete schoft. Afrekenen met die vent.
Noem eens een paar dingen die hij bereikt heeft?? (En dan heb ik het niet over het vullen van zijn eigen zakken)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rosenmoller is natuurlijk ook heel goed, met een goed resultaat verdient die het toch ook zeker?
Ik zou het niet weten, maar hij krijgt toch niet zomaar 140.000 euro zonder kritiek? Hadden ze hem vooraf betaald? Verder, zie pi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef more het volgende:
[..]
Noem eens een paar dingen die hij bereikt heeft?? (En dan heb ik het niet over het vullen van zijn eigen zakken)
Voorzitterschap van groen linksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef more het volgende:
[..]
Noem eens een paar dingen die hij bereikt heeft?? (En dan heb ik het niet over het vullen van zijn eigen zakken)
Hij heeft alleen maar zitten zeiken in de oppositie!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar hij krijgt toch niet zomaar 140.000 euro zonder kritiek? Hadden ze hem vooraf betaald? Verder, zie pi.
Voorzitter van zo'n club? Lachertjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:00 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Voorzitterschap van groen links
Toponderhandelaar van de FNV
Wat is het toch een kanjer, die Ritaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef Vhiper het volgende:
Aangezien Verdonk die dingen pas verstrekt nadat een migrant hier vijf jaar heeft gewoont
Nee, hij heeft met ons afgerekend. Nu omgekeerd nog.quote:
In het NOS journaal van 22:00 uur werd Paul's high tea van ¤ 75.000,- niet eens genoemd!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:53 schreef PJORourke het volgende:
Pistolen Paultje is "niet beschikbaar voor commentaar". Nog een lafbek ook.
Sommige sprookjes moeten nu eenmaal in stand blijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef more het volgende:
[..]
In het NOS journaal van 22:00 uur werd Paul's high tea van ¤ 75.000,- niet eens genoemd!
Wat een journaal!![]()
![]()
Het heeft de hele dag al in het nieuws gezeten hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef more het volgende:
[..]
In het NOS journaal van 22:00 uur werd Paul's high tea van ¤ 75.000,- niet eens genoemd!
Wat een journaal!![]()
![]()
Ik heb de tv bijna nooit eerder dan 22:00 uur aanstaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft de hele dag al in het nieuws gezeten hoor.
Het journaal moet zich aan jouw kijkgedrag aanpassen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:13 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb de tv bijna nooit eerder dan 22:00 uur aanstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |