De kunst is natuurlijk ook om niet slechts één merk te dragen, maar om te combineren.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Speth het volgende:
Ik vind het een vrij saai merk. Het zijn degelijke polo's in soms best goede kleuren, maar het springt er niet echt uit...
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef charon het volgende:
Ja, zoek naar de echte met het staartje omlaag!
Je bent er wel van gefrustreerd hèquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef Lagging het volgende:
Wordt Lacoste nog steeds enkel door watjes gedragen? Een jaar of 15 geleden was dat tenminste zo. Van die sneue figuren die enkel hun zielige merk-kleertjes hebben om "erbij te horen". Te triest voor woorden.
Helemaal waar, ik heb dan ook wel Lacoste, maar het zijn erg basic polo's en ik draag ze niet vaak...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De kunst is natuurlijk ook om niet slechts één merk te dragen, maar om te combineren.
Welnee, het is enkel een herinnering aan het kakkers-clubje uit mijn schooljaren.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Fatality het volgende:
die krokodil is trouwens kut
Haha, inderdaad het eerste wat ik dacht: Een naam-topic. De waarheid is dan gelijk zo'n klap in je gezicht héquote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Hey, 205_Lacoste, een topic over jou
Zo'n groep hebben wij ook op school rondwandelen, 20 man met dezelfde polo, zelfde kapsel, zelfde gebral alsof ze directeur van Nuon zijn, en niet hoger dan havo doenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Lagging het volgende:
[..]
Welnee, het is enkel een herinnering aan het kakkers-clubje uit mijn schooljaren.
Die's al afgelopenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef gepparidoga het volgende:
Er is momenteel een inkoopactie gaande op www.inkoopacties.net
Directe link: http://www.inkoopacties.net/ia/twvk7ph1
Inderdaad...had gehoord dat de kleuren niet klopten etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:03 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Die's al afgelopen.. en zijn bovendien ooK nepperds
![]()
kep een groene rode 2 kleuren blauw roze en een witte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef rthls het volgende:
Heb een lichtroze uit Spanje bij een Lacoste winkel voor 54 euro en hij is wel echt, ging geloof ik 10% af toen, weet niet meer waarom.
Vorig jaar had ik lacoste schoenen, maar die zolen waren er na een paar maand al afgesleten, dus dat was niet echt fijn voor 110 euro
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Lacoste is koning. En de enige manier hoe je ze goedkoper dan ¤69,99 zult vinden is in Amerika
die vind ik echt standaartquote:
Waarvandaan dan? gewoon uit de winkel off??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef het_ismij het volgende:
[..]
kep een groene rode 2 kleuren blauw roze en een witte.![]()
Zijn er mensen met ervaringen via deze site? Staat nu een inkoop actie met ralph lauren/tommy h. polo's...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef gepparidoga het volgende:
Er is momenteel een inkoopactie gaande op www.inkoopacties.net
Directe link: http://www.inkoopacties.net/ia/twvk7ph1
Bij McArthurGlen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef Anne-Lien het volgende:
Bij het outletcenter in Roermond hebben ze ook Lacoste, ik weet alleen niet hoe duur die kleren daar zijn
quote:Wat vinden jullie van een licht roze klein geblokte? Ik krijg 10% korting bij een winkel dus dat maakt het ook wat aantrekkelijker.
Ik geloofde het niet zo. Er staat bij dat de TH voor de amerikaanse markt zijn. Het zou gaan om een bedrijf wat ook aan winkels levert. Ik heb nog nooit logo's voor de amerikaanse markt in een nederlandse winkel gezien. Maar het kan heel goed waar zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:33 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Zijn er mensen met ervaringen via deze site? Staat nu een inkoop actie met ralph lauren/tommy h. polo's...
http://www.inkoopacties.net/ia/3fdbd65h
klinkt erg aantrekkelijk, maar is dit te vertrouwen?
daarom moet je er ook meerdere aanschaffenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef Casparovvv het volgende:
69,90 hier :p
en tsja, je hebt idd mensen die al hun zakcentjes opsparen voor die dingen en ze dan 4 dagen per week dragen...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
daarom moet je er ook meerdere aanschaffen
(heb roze. wit, zwart, licht blauw, groene, navy blue met dunne licht blauwe strepen.(lime) groen met dunne witte strepen ,oranje, rood en geel )
Echt stoer is pas uit te zoeken waar ze het duurst zijn en ze daar kopen. Stumperd.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:53 schreef BrauN het volgende:
Hoe kom jij er bij dat Lacoste polo'szeer populair zijn deze lente/zomer?
En als je zo'n prutser bent die geen geld wil uitgeven, maar toch net wil doen of ie wel met geld smijt dan vind ik je een zielige stumper.
Moet je in Engeland kijken... veel gevarieerder aanbod dan hier. Ik heb een bordeaux rode en een oranje (voor de sjomerquote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Speth het volgende:
Ik vind het een vrij saai merk. Het zijn degelijke polo's in soms best goede kleuren, maar het springt er niet echt uit...
Koop het trouwens gewoon in de winkel, als je het dan koopt.
En leer het verschil tussen "als" en "dan", als je toch bezig bent..
Moet je eens in de Lacoste winkel in de P.C Hooftstraat langsgaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 07:05 schreef Pappie_Culo het volgende:Enige jammere is dat ze in Nederland weinig variatie hebben in het aanbod.
LaCoste boutique in Rdam kan er ook best mee doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Moet je eens in de Lacoste winkel in de P.C Hooftstraat langsgaan
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
LaCoste boutique in Rdam kan er ook best mee door![]()
Ja, maar Rotterdam is kut.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
LaCoste boutique in Rdam kan er ook best mee door![]()
ik zag vandaag een paar sneakers van LaCoste![]()
Zal collectie van vorig jaar zijn, kon ze niet vinden op de site van lacoste...
quote:
In de Lacoste Boutique in de P.C Hooftstraat he.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:05 schreef JaWi het volgende:
Als iemand mij kan vertellen waar ze de petten verkopen, zou dat bijzonder puik zijn.
hier in het oranje, vandaag aanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben absoluut geen polo-geiler maar vandaag draag ik ook een Lacoste polo
In het blauw welteverstaan
Heb al een adresjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In de Lacoste Boutique in de P.C Hooftstraat he.
Voor ¤50,- ofzo
Niet in de winkelquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef VANDERMARK het volgende:
[..]
Zo'n petje lijkt me ook wel vet, waar heb je die nog meer gezien?![]()
Ok, ik mis die ingeknipte stukken aan de onderkant. De rest klopt wel helemaal. Oftewel, een goede namaak?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef ForumGek het volgende:
Knoopjes (2 stuks !!) zijn van boven naar benden gestikt, onderkant is aan beide zijden even lang, en ongeveer 1 á 2 cm ingeknipt. het merkje in de kraag is een wit rechthoekig stukje met een krokodil en met linksbovenin de maat in rode letters. Maat wordt uitgedrukt in cijfers.
Korkodil kijkt naar rechts en staartje ook en heeft een rode mond.
Op je schouders zijn 2 lijntjes gestikt...dit zijn er wel een aantal !
die merkpolo's kopen op het internet kopen is een groot risico. je hebt namelijk ook echte, maar die dan zijn afgekeurd als A-kwaliteit. die verkopen ze dus meestal in outlets enzo, maar dan is je polo van mindere kwaliteitquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:02 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ok, ik mis die ingeknipte stukken aan de onderkant. De rest klopt wel helemaal. Oftewel, een goede namaak?
Ik had ook iets gelezen over devanlay en dat staat bij mij ook op het label aan de binnenkant.
Maar hoe weet ik dan of ik zo'n B-ding heb?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
die merkpolo's kopen op het internet kopen is een groot risico. je hebt namelijk ook echte, maar die dan zijn afgekeurd als A-kwaliteit. die verkopen ze dus meestal in outlets enzo, maar dan is je polo van mindere kwaliteit
en onder de knoopjes zit géén gestikt kruisje, zoals ik gisteren iemand zag lopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef ForumGek het volgende:
Knoopjes (2 stuks !!) zijn van boven naar benden gestikt, onderkant is aan beide zijden even lang, en ongeveer 1 á 2 cm ingeknipt. het merkje in de kraag is een wit rechthoekig stukje met een krokodil en met linksbovenin de maat in rode letters. Maat wordt uitgedrukt in cijfers.
De maat staat bij originele (bijna) altijd in het middenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef ForumGek het volgende:
misschien heb jij een ouder model, Ik heb er een bij gepakt, en bij de mijne staat de maat links bovenin. (ja deze is echt)quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:18 schreef mic_forever het volgende:
[..]
De maat staat bij originele (bijna) altijd in het midden
69,95quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:00 schreef rotskibo het volgende:
Je moet in Rotterdam naast de Daka bij de Coolsingel checken, daarzo is een of andere winkel die ook bij Daka hoort en heb je Lacoste polo voor 60,-
79,95?quote:
Een echte is door de fabrikant gemaakt, een neppe nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 03:34 schreef off_topic het volgende:
kan iemand het verschil posten tussen een nep en een origineel Lacoste polo?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een echte is door de fabrikant gemaakt, een neppe niet
Wat wil je nou horen
Dat wil je weten?quote:Knoopjes (2 stuks !!) zijn van boven naar benden gestikt, en hebben 2 gaatjes. onderkant is aan beide zijden even lang, en ongeveer 1 á 2 cm ingeknipt. het merkje in de kraag is een wit rechthoekig stukje met een krokodil en met linksbovenin de maat in rode letters. Maat wordt uitgedrukt in cijfers.
Korkodil kijkt naar rechts en staartje ook en heeft een rode mond. Staartje zit onder boven het lichaam![]()
Parelmoeren knoopjes, licht glanzend.
fotoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:07 schreef HoSeong het volgende:
Ik kocht pas een lacoste polo voor 100 euro! Deze had dan wel 3 knoopjes, was wat strakker gesneden en had een "streepjesmotief", maar dat maakt hem toch niet ineens een stuk duurder?
Ben ik gewoon genaaid ofzo?
Leuke schoenen voor mn zoontje ofzo, als ik die zou hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef Bananenman het volgende:
Waarom mag je niet schoppen
Ok dan zo maar verkapte schop
[afbeelding]
Stoere shit.
Had ook witte Lacoste schoenenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:48 schreef CategoryC het volgende:
ik heb ook schoenen van lacoste, witte die zijn te gers gewoon
Zijn 9 van de 10 x neppersquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef marckvandijk het volgende:
ze verkopen overal wel polos voor niet duur veel...... niet altijd legaal maar vraag is om je heen zou ik zeggen
Nee, jouw prada's trekken volle zalenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lacoste schoenen zijn wel zo lelijk ende goedkoop
P-R-A-D-A Do i need to say morequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lacoste schoenen zijn wel zo lelijk ende goedkoop
Ja zeker, Lacoste zijn mooi. Maar Reebok classics de beste !quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Had ook witte Lacoste schoenen
Heb nu Reebok Classics, veel beter
Hahaha, dan zeg je dat het geen turkenmerk is en dan post je als 1e foto zo'n tasje waar heel Turkije/Marokko mee looptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:47 schreef Bananenman het volgende:
Het is naar mijn mening juist een van de merken waar bijna geen Turken mee lopenNougoed boeiend.
[afbeelding]
Zo'n model ja, maar dan van Gucci ofzoquote:Op zondag 12 juni 2005 03:07 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Hahaha, dan zeg je dat het geen turkenmerk is en dan post je als 1e foto zo'n tasje waar heel Turkije/Marokko mee loopt
Tas ¤35,-. Die viel nog meequote:Op zondag 12 juni 2005 03:04 schreef off_topic het volgende:
wat kostte de tas en vest? ben toch wel benieuwd naar de prijs.
Erg fout.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat vinden jullie van die Lacoste tasjes?
Ook met tasjes?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ik liep vrijdagavond in Rotterdam, ben ongeveer 80 dezelfde Lacoste trainingspakken tegen gekomen, veel marocs/turken etc. dragen ze
sommige wel ja, ze hadden ook allemaal hetzelfde rood/witte adidas petjequote:
So truequote:
Juist handig dat dan al die shit niet in je broekzakken zit maar in zulks een tasjequote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef JaWi het volgende:
Ik heb overigens bijna nog nooit Marokkanen met Lacoste zien lopen en ik ken er best wel wat.
Maar die tasjes zou ik niet gebuiken, alles wat ik nodig heb kan in mijn broekzakken.
Ga je me nu niet eens uitschelden?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef JaWi het volgende:
Prima. Maar ik heb een portemonnee en een telefoon en daar heb ik geen tas voor nodig.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef JaWi het volgende:
Prima. Maar ik heb een portemonnee en een telefoon en daar heb ik geen tas voor nodig.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb ook nog sleutels, treinkaartje,kortingskaart mp3speler paspoort ende kauwgom en tictac in m'n zak zitten.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:33 schreef JaWi het volgende:
[..].
Treinkaartje is wel zwaar ja.
Kauwgom en sleutels zitten gewoon ook in mijn broekzakken. Paspoort in portemonnee.
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
Toch een beetje de Casual aan het uithangen BM?
Ik blow nietquote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
En het tasje is gewoon omdat ik vaak veel shit bij me heb die niet in m'n zakken kan. Sleutels, telefoon, iPod. Vloei, tippies, wiet ().
Jaja, dus daarom prop je ze maar in zo'n tasjequote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben trouwens anti-portemonnee, dus al die ¤ 200 briefjes ende hoger moet ik natuurlijk wel ergens netjes kunnen neerleggen 14.gif
Ja, foto's vertekenen een beetje. Je zou hem eens in het echt moeten zienquote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jaja, dus daarom prop je ze maar in zo'n tasje
En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vest van Bananenman niet zo mooi vind, op de foto lijkt het net een trainingspak (hoewel, je zegt dat het polostof is, dus in het echt zal het wel meevallen)
HAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, foto's vertekenen een beetje. Je zou hem eens in het echt moeten zien
[..]
HAHAHAHA![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef Bananenman het volgende:
En weer zooitje nieuwe polo's
Hou dit topic levend
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Dopke het volgende:
Vrij stijlloos Nederlands, knakker.
Whehehe nogal! En dan ook nog de merknaam foutspellenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef Dopke het volgende:
Vrij stijlloos Nederlands, knakker.
Wat is "LaCoste"?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:57 schreef Christiaanvr het volgende:
Lacoste doet het..
Echt wel stijl als je ze hebt, als je ze tenmisnte normaal kan betalen en meerdere hebt, en niet dus lang moet sparen ervoor of ze nep koopt
Ik vind polo's zoiezo mooier en leuke rdan normale merk shirts die ik ook wle heb, maar vind mijn Ralp Laurens en LaCoste gewoon mooier en t heeft een stijl..
Donderdga dnek ik maar weer naar amsterdam naar de LaCoste Store om maatje 1 te halen in LimeGreen...damn die is echt mooi.
Heb al een Zalm/Oranje en een witte..heb ook een witte en zwarte en licht roze RL..
De normale prijs is gewoon 69,90 en ook in LaCoste store, de Stretch Pique is 99,90 en heeft 3 knoopjes.
LaCoste doet het!
Wat is Ralp Laurensquote:Op maandag 27 juni 2005 19:57 schreef Christiaanvr het volgende:
Lacoste doet het..
Echt wel stijl als je ze hebt, als je ze tenmisnte normaal kan betalen en meerdere hebt, en niet dus lang moet sparen ervoor of ze nep koopt
Ik vind polo's zoiezo mooier en leuke rdan normale merk shirts die ik ook wle heb, maar vind mijn Ralp Laurens en LaCoste gewoon mooier en t heeft een stijl..
Donderdga dnek ik maar weer naar amsterdam naar de LaCoste Store om maatje 1 te halen in LimeGreen...damn die is echt mooi.
Heb al een Zalm/Oranje en een witte..heb ook een witte en zwarte en licht roze RL..
De normale prijs is gewoon 69,90 en ook in LaCoste store, de Stretch Pique is 99,90 en heeft 3 knoopjes.
LaCoste doet het!
Ik was zondag op een feesj en iemand zat vreselijk te pimpen in zijn knalgroene polo met 1 knoopje en het merkje zat ook bijna op z'n schouderquote:
Jah in Almere zie je vaak van die tsjappies met zulke shit pimpen hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was zondag op een feesj en iemand zat vreselijk te pimpen in zijn knalgroene polo met 1 knoopje en het merkje zat ook bijna op z'n schouder
Volgens mij verkopen ze bij The Society Shop geen neppequote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Of je hebt een Pique Stretch of je hebt een neppe![]()
Het was niet in Almere en geen tsjappie maar een vent van 40quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:09 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jah in Almere zie je vaak van die tsjappies met zulke shit pimpen haha
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het was niet in Almere en geen tsjappie maar een vent van 40
Het krokodilletje was ook zwart
Als het verder een normaal model is en je hebt 3 knoopjes blijkbaar welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze bij The Society Shop geen neppe
Jah gewoon één kleur, met die strepen enzo is voor kakkers en zulks gespuisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het verder een normaal model is en je hebt 3 knoopjes blijkbaar wel![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:12 schreef Varr het volgende:
Mn halve klas loopt onderhand met die dingen. Jammer dat polo's er totaal niet uitzien.
beetje jammer iddquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was zondag op een feesj en iemand zat vreselijk te pimpen in zijn knalgroene polo met 1 knoopje en het merkje zat ook bijna op z'n schouder
echt niet, bullshit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:14 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jah gewoon één kleur, met die strepen enzo is voor kakkers en zulks gespuis
Jah das zoveel dichter bij als Utrecht of Adamquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:56 schreef -Muse- het volgende:
gewoon naar spanje gaan, daar haal ik ze altijd
Heb je daar geen Maisson de Bonneterie of weet ik veel hoe die zaak heet oid?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
Het is zo irretant in het noorden van het land te wonen. Nu moet ik weer helemaal naar Utrecht of A'dam rijden om polo's te halen of weet iemand in Groningen een zaak voor Lacoste polo's?
Als jij mij 150 euro stuurt, stuur ik wel een pique stretch naar je op hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
Het is zo irretant in het noorden van het land te wonen. Nu moet ik weer helemaal naar Utrecht of A'dam rijden om polo's te halen of weet iemand in Groningen een zaak voor Lacoste polo's?
Ik weet zo niet hoe het heet, maar op de grote markt, dichtbij de Heerenstraat zit een winkel met allemaal verschillende merkkleding, daar hangen wel lacoste polo's tussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
Ik weet welke winkel je bedoelt denk ik. Ik geloof dat het Project 43 heet. Daar ben ik geweest. Daar hebben ze maar 2 kleuren. De witte en de bruine. De witte heb ik gistern gekocht. De bruine ziet er vreselijk uit. Misschien moet ik dan maar even naar Leeuwarden rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef Dopke het volgende:
[..]
Ik weet zo niet hoe het heet, maar op de grote markt, dichtbij de Heerenstraat zit een winkel met allemaal verschillende merkkleding, daar hangen wel lacoste polo's tussen.
Newport heeft ze geloof ik ook. Zit in die straat bij de van Leest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef Dopke het volgende:
In leeuwarden, of zelfs Dokkum hebben ze ze ook wel. Lijkt me sterk dat ze niet in Groningen ergens anders te vinden zijn.
Newport, in de Zwanestraat, daar heb ik laatst nog 2 gehaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik weet welke winkel je bedoelt denk ik. Ik geloof dat het Project 43 heet. Daar ben ik geweest. Daar hebben ze maar 2 kleuren. De witte en de bruine. De witte heb ik gistern gekocht. De bruine ziet er vreselijk uit. Misschien moet ik dan maar even naar Leeuwarden rijden.![]()
Wat wil je nu eigenlijk zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef gigant het volgende:
Die dingen zijn gedoemd om kwijt te raken, ik ben er al 4 kwijt na enkele dagen strand. Gejat zijn ze overigens niet, diep onder het zand en als je ze eenmal terug vindt is het dikke rotzooi geworden. Ik vind Boss polo´s trouwens toffer.
Newport Blue verkoopt het veel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
Meen je niet? Als ik iets een boerenmerk vind qua polo's...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef gigant het volgende:
Ik vind Boss polo´s trouwens toffer.
Jij begraaft je polo's onder het zand en omdat ze als je ze terugvindt dan vies zijn vind jij Lacoste kut.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef gigant het volgende:
Die dingen zijn gedoemd om kwijt te raken, ik ben er al 4 kwijt na enkele dagen strand. Gejat zijn ze overigens niet, diep onder het zand en als je ze eenmal terug vindt is het dikke rotzooi geworden. Ik vind Boss polo´s trouwens toffer.
Dacht het niet, niet helemaal zeker though.quote:Verkoopt de zaak naast "Projekt 43" ("Vic") geen Lacoste polo's?
Bij van der kam menswear Vlak bij het station tegenover de rabobank of bij uh dingetjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik weet welke winkel je bedoelt denk ik. Ik geloof dat het Project 43 heet. Daar ben ik geweest. Daar hebben ze maar 2 kleuren. De witte en de bruine. De witte heb ik gistern gekocht. De bruine ziet er vreselijk uit. Misschien moet ik dan maar even naar Leeuwarden rijden.![]()
Hugo Boss polo's zijn wel beter ja, zitten ook lekkerder. Lacoste polo's heb ik vooral bij het tennissen aan, omdat ze wat wijd vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef gigant het volgende:
Time-out sport in Emmen en Assen verkoopt ze wel, in allerlei kleuren en maten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
Ik wou net zeggen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:11 schreef Bananenman het volgende:
Natuurlijk draag ik die zwarte niet met 25/30 graden. Maar dat is het nu echt niet en dat laat ook nog wel even op zich wachten
Ik hoop dat je bedoelt als je buiten stil staat............. 's nachts.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:57 schreef MugenPower het volgende:
En nu is het juist weer te 'koud' voor korte mouwen...
Op de fiets met korte mouwen... No, thanks. Ik heb nu een dun truitje aan, vind het wel lekker zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt als je buiten stil staat............. 's nachts.
Ik heb deze dagen echt niets met lange mouwen aan hoor... veel te warm!
Dan moet je moeder ander waspoeder gebruiken...... Zwart is bij nog steeds zwartquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef Mauritsz het volgende:
Ik vind zwart sowieso een lelijke kleur, qua kleding. Het staat ook vaak dof.
Totdat je met vrouwen in aanraking komtquote:
He ik heb die polo in het baby blauwquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:39 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind zij eigenlijk al minder cool dan een half jaar geleden. Sommige met een leuke streep zijn wel cool
.
Ik vind Boss polo´s niet echt mooi eigenlijk vooral niet degene waar heel groot HUGO BOSS op staat. Ik zag dat ze van Boss Orange wel mooie hebben.
[afbeelding] Dit idee dus. (kan geen groter plaatje vinden)
Als je veel Lacoste polo´s wilt zien moet je gewoon even een Lacoste Shop bezoeken.
bronquote:
Lacoste L1212 Cashmere Polo
"For our company-wide 'Wild About Cashmere' promotion, we worked with Lacoste to take one of the most perfectly designed garments in existence and rework it in cashmere—a feat that has never been done before. The resulting L1212 is the perfect winter polo."
Price: $295
Mosley Tribe Legacy Sunglasses
"Mosley Tribe is a new, younger-spirited line of sunglasses from Oliver Peoples that's influenced by the surf culture of Southern California. The Legacy is a reworking of the classic aviator, with a squared-off lens that flatters every face."
Price: $195
Barker Black Wingtip
"This shoe collection was one of the most exciting things I saw all season. Derrick Miller, a Ralph Lauren veteran, is an amazing talent. His shoes, produced in the Barker shoe factory, are classic silhouettes with a skull-and-crossbone motif that is inspired by the flag of a regiment of nineteenth-century British lancers whose motto was 'Death Before Dishonor.'"
Price: $750
Heujheuj die heb ik. Zitten geweldig en zijn nog redelijk wit na 3 maanden gebruik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:19 schreef mic_forever het volgende:
Dat zijn wel leuke marrokane petjes
Ik ben van plan deze schoenen te halen 1 dezer dagen
[afbeelding]
Dat meen je niet he, die heb ik ook in baby blauwquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He ik heb die polo in het baby blauw![]()
Dus deze polo is OKE, IS STOER, IS HIP, IS MEGA MOOI, IS KEI GAAF, ga zo maar door en door![]()
Die schoenen, afschuwelijk! Bah wat lelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:42 schreef schatje het volgende:
Michael Macko, inkoper herenkleding van het befaamde 'Saks Fifth Avenue' warenhuis heeft o.a. de volgende items uitgezocht die het het komende seizoen moeten gaan worden. Moet je wel genoeg poen hebben.
[..]
bron
Ja, er zitten er wel 3 in Salou jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
Liep van de week in Salou, en daar zat een redelijk grote Lacoste winkel met wat spullen in de aanbieding.. beetje jammer dat ik het beetje geld dat ik nog op mijn rekening had staan nodig had voor de rest van de vakantie![]()
bronquote:Gouden krokodil voor Lacoste
Een polo met, nee geen groene, maar een gouden krokodil. Lacoste komt met een limited edition van het traditionele shirt. Dit poloshirt is voorzien van een met gouddraad geweven krokodil en is nu tijdelijk verkrijgbaar in 3 kleuren: zwart, turqoise en roze. Voor het model van de mannen is de klassieke versie 12.12 gebruikt en het vrouwenmodel heeft een pofmouwtje.
Lacoste komt met deze gouden krokodil als een soort stempel op het succes van het merk. In 1933 ontwierp René Lacoste zijn eerste poloshirt dat nu - 72 jaar later - al in meer dan 110 landen over de hele wereld verkrijgbaar is. De limited edition is t/m december 2005 verkrijgbaar in alle Lacoste Boutiques. De verkoopprijs van het shirt met de gouden krokodil bedraagt ¤110,- . Een must voor de liefhebbers en verzamelaars, maar verder verschilt het ding weinig van het origineel.
Die wil ik ook nogquote:Op maandag 14 november 2005 09:53 schreef mic_forever het volgende:
ik ga een witte longsleeve polo halen als ik geld heb
die vind ik best mooi eigelijk
Ik heb vorige week een paar gehaald...... wel nette patta'squote:Op dinsdag 29 november 2005 18:29 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik moet nog steeds een paar schoenen hebben van Lacoste ja, zijn wel dope voor als paar erbij.
die zijn zeker goed ..quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wilde die zwarte Rotate plus halen, maar ik heb te brede poten
Niet doen, die zijn zo maroc'squote:Op dinsdag 29 november 2005 21:44 schreef JaWi het volgende:
Ik wil ook nog zo'n pet met ruitjes.
Maar dat komt pas bij mijn volgende salaris denk ik.
Vind die niet zo..quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:44 schreef JaWi het volgende:
Ik wil ook nog zo'n pet met ruitjes.
Maar dat komt pas bij mijn volgende salaris denk ik.
klinkt goed..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik was gisteren naar de Lacoste winkel gegaan in Rotterdam en daar hadden ze hele mooi sneakers staan. Ik zag ze voor het eerst maar ze waren echt heel mooi, de kleurenprint was met krokodillenleer motief. Ze staan alleen nog niet op de officieele site.
Heb ff fotos gemaakt vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik was gisteren naar de Lacoste winkel gegaan in Rotterdam en daar hadden ze hele mooi sneakers staan. Ik zag ze voor het eerst maar ze waren echt heel mooi, de kleurenprint was met krokodillenleer motief. Ze staan alleen nog niet op de officieele site.
Sorry hoor maar ik vind het echt 6x niks, als ik lelijke sneakers wil dan haal ik wel K-swiss ofzo.quote:
Inderdaad die zijn geilquote:Op woensdag 30 november 2005 22:51 schreef Stretto het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind het echt 6x niks, als ik lelijke sneakers wil dan haal ik wel K-swiss ofzo.
Dit vind ik nou Lacoste style:
[afbeelding]
(wel een kut foto maar je hebt wel een beeld van wat ik bedoel)
Volgens mij waren ze 95 euroquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef Smaakpolitie het volgende:
Prijs van die nieuwe geile sneakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |