De kunst is natuurlijk ook om niet slechts één merk te dragen, maar om te combineren.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Speth het volgende:
Ik vind het een vrij saai merk. Het zijn degelijke polo's in soms best goede kleuren, maar het springt er niet echt uit...
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef charon het volgende:
Ja, zoek naar de echte met het staartje omlaag!
Je bent er wel van gefrustreerd hèquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef Lagging het volgende:
Wordt Lacoste nog steeds enkel door watjes gedragen? Een jaar of 15 geleden was dat tenminste zo. Van die sneue figuren die enkel hun zielige merk-kleertjes hebben om "erbij te horen". Te triest voor woorden.
Helemaal waar, ik heb dan ook wel Lacoste, maar het zijn erg basic polo's en ik draag ze niet vaak...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De kunst is natuurlijk ook om niet slechts één merk te dragen, maar om te combineren.
Welnee, het is enkel een herinnering aan het kakkers-clubje uit mijn schooljaren.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Fatality het volgende:
die krokodil is trouwens kut
Haha, inderdaad het eerste wat ik dacht: Een naam-topic. De waarheid is dan gelijk zo'n klap in je gezicht héquote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Hey, 205_Lacoste, een topic over jou
Zo'n groep hebben wij ook op school rondwandelen, 20 man met dezelfde polo, zelfde kapsel, zelfde gebral alsof ze directeur van Nuon zijn, en niet hoger dan havo doenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Lagging het volgende:
[..]
Welnee, het is enkel een herinnering aan het kakkers-clubje uit mijn schooljaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |