De kunst is natuurlijk ook om niet slechts één merk te dragen, maar om te combineren.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Speth het volgende:
Ik vind het een vrij saai merk. Het zijn degelijke polo's in soms best goede kleuren, maar het springt er niet echt uit...
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef charon het volgende:
Ja, zoek naar de echte met het staartje omlaag!
Je bent er wel van gefrustreerd hèquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef Lagging het volgende:
Wordt Lacoste nog steeds enkel door watjes gedragen? Een jaar of 15 geleden was dat tenminste zo. Van die sneue figuren die enkel hun zielige merk-kleertjes hebben om "erbij te horen". Te triest voor woorden.
Helemaal waar, ik heb dan ook wel Lacoste, maar het zijn erg basic polo's en ik draag ze niet vaak...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De kunst is natuurlijk ook om niet slechts één merk te dragen, maar om te combineren.
Welnee, het is enkel een herinnering aan het kakkers-clubje uit mijn schooljaren.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef Fatality het volgende:
die krokodil is trouwens kut
Haha, inderdaad het eerste wat ik dacht: Een naam-topic. De waarheid is dan gelijk zo'n klap in je gezicht héquote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Hey, 205_Lacoste, een topic over jou
Zo'n groep hebben wij ook op school rondwandelen, 20 man met dezelfde polo, zelfde kapsel, zelfde gebral alsof ze directeur van Nuon zijn, en niet hoger dan havo doenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:49 schreef Lagging het volgende:
[..]
Welnee, het is enkel een herinnering aan het kakkers-clubje uit mijn schooljaren.
Die's al afgelopenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef gepparidoga het volgende:
Er is momenteel een inkoopactie gaande op www.inkoopacties.net
Directe link: http://www.inkoopacties.net/ia/twvk7ph1
Inderdaad...had gehoord dat de kleuren niet klopten etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:03 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Die's al afgelopen.. en zijn bovendien ooK nepperds
![]()
kep een groene rode 2 kleuren blauw roze en een witte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef rthls het volgende:
Heb een lichtroze uit Spanje bij een Lacoste winkel voor 54 euro en hij is wel echt, ging geloof ik 10% af toen, weet niet meer waarom.
Vorig jaar had ik lacoste schoenen, maar die zolen waren er na een paar maand al afgesleten, dus dat was niet echt fijn voor 110 euro
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:07 schreef Bananenman het volgende:
Lacoste is koning. En de enige manier hoe je ze goedkoper dan ¤69,99 zult vinden is in Amerika
die vind ik echt standaartquote:
Waarvandaan dan? gewoon uit de winkel off??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef het_ismij het volgende:
[..]
kep een groene rode 2 kleuren blauw roze en een witte.![]()
Zijn er mensen met ervaringen via deze site? Staat nu een inkoop actie met ralph lauren/tommy h. polo's...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef gepparidoga het volgende:
Er is momenteel een inkoopactie gaande op www.inkoopacties.net
Directe link: http://www.inkoopacties.net/ia/twvk7ph1
Bij McArthurGlen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef Anne-Lien het volgende:
Bij het outletcenter in Roermond hebben ze ook Lacoste, ik weet alleen niet hoe duur die kleren daar zijn
quote:Wat vinden jullie van een licht roze klein geblokte? Ik krijg 10% korting bij een winkel dus dat maakt het ook wat aantrekkelijker.
Ik geloofde het niet zo. Er staat bij dat de TH voor de amerikaanse markt zijn. Het zou gaan om een bedrijf wat ook aan winkels levert. Ik heb nog nooit logo's voor de amerikaanse markt in een nederlandse winkel gezien. Maar het kan heel goed waar zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:33 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Zijn er mensen met ervaringen via deze site? Staat nu een inkoop actie met ralph lauren/tommy h. polo's...
http://www.inkoopacties.net/ia/3fdbd65h
klinkt erg aantrekkelijk, maar is dit te vertrouwen?
daarom moet je er ook meerdere aanschaffenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:17 schreef Casparovvv het volgende:
69,90 hier :p
en tsja, je hebt idd mensen die al hun zakcentjes opsparen voor die dingen en ze dan 4 dagen per week dragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |