Er zal best wel ergens een uitgang zitten welke je als ingang kunt gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
alleen ik vraag me wel af hoe je ze moet neuken
waar zittie dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Er zal best wel ergens een uitgang zitten welke je als ingang kunt gebruiken![]()
wat ben je toch weer stom!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Talietje het volgende:
k dacht dat het zou gaan over de sirenes die net af waren gegaan![]()
![]()
Werk'lijk?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Talietje het volgende:
k dacht dat het zou gaan over de sirenes die net af waren gegaan![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef mechatronics het volgende:
T is anders best fris hier
overigens, ik heb em al dit hele jaar nog niet gehoord, is dat een goede zaak?
dankjequote:
Die is mooi!!! Waarom stel je die niet in?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef woutabest het volgende:
[..]
dankje
Ik heb de W gemaakt, en Foo_niks heeft hem bewegend gemaakt
Ook deze heeft hij gemaakt:
[afbeelding]
dat is een uitermate goed ideequote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die is mooi!!! Waarom stel je die niet in?
Zouden ze in Peru naast cavia's ook lama's op de barbecue gooien?quote:
Meid, in Peru gooien ze zelfs oude computers en snelkookpannen op de barbeque. Ik sta er zodoende niet van te kijken als lama's hetzelfde lot wacht.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zouden ze in Peru naast cavia's ook lama's op de barbecue gooien?
Ik zal er de volgende keer dat ik de zonsondergang op Machu Pichu ga bewonderen eens op letten.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Meid, in Peru gooien ze zelfs oude computers en snelkookpannen op de barbeque. Ik sta er zodoende niet van te kijken als lama's hetzelfde lot wacht.
Bespaar jezelf de moeite. De Machu Pichu is vorige week ook zonder pardon op de barbeque beland en schaamteloos opgegeten door de lokale bevolking.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer dat ik de zonsondergang op Machu Pichu ga bewonderen eens op letten.
welke bevolkingquote:Op maandag 2 mei 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. De Machu Pichu is vorige week ook zonder pardon op de barbeque beland en schaamteloos opgegeten door de lokale bevolking.![]()
Kut.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite. De Machu Pichu is vorige week ook zonder pardon op de barbeque beland en schaamteloos opgegeten door de lokale bevolking.![]()
Dat mag ook ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:50 schreef zovty het volgende:
Sirenen.
ga huilenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:05 schreef Rowdie het volgende:
WAAROM is mijn post verwijderd bovenaan !!!
WAT IS DIT VOOR TERING BULLSHIT
Hoezo? Zijn ze dood?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Goldboy het volgende:
Afgelopen.
Echt niet! Die zijn net zo vals en gemeen als alle anderen!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef HannibalSmith het volgende:
[afbeelding]
deze sirenes zijn tenminste nog aardig
Komen ze helemaal uit het water naar jouw bed toe?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef OneStupidDog het volgende:
Ja die kutsirenes wekken me altijd de eerste maandag van de maand om 12 uur. Lig ik net zo lekker te pitten heb je dat gejengel weer!!! Doe dat anders een paar uur later, er proberen ook nog mensen hun roes uit te slapen verdomme!!
Ik ook niet, maar ik sliep ook nog om 12 uur.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Biancavia het volgende:
Hey!
Ik heb ze helemaal niet gehoord vandaag!![]()
Ik niet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik sliep ook nog om 12 uur.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Biancavia het volgende:
Dordrecht mist maandelijkse sirenetest
Hier in Papendrecht dus ook!
quote:
Ik hoor er 4 vanaf hierquote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik hoor ze niet.
Ik zit hier naast de maastunnel dus de ramen zijn al bestemd tegen veel lawaai, en m'n muziek staat hard. Ik hoor ze dus niet.quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik hoor ze niet.
Ik werd er vlak voor wakker.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:25 schreef Intergalactrick het volgende:
Door die dingen ben ik wakker geworden!
hier ook.quote:Op maandag 3 april 2006 12:01 schreef longinus het volgende:
Stipt op tijd, die klerendingen.
Oordopjes in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:56 schreef LiquidLans het volgende:
Maar nu de hamvraag: hoe neuk je zo een sirene?
Ja, als je je laat vast binden aan de mast van je boot ben je homo.quote:
Lag je met je laptop in bed te knuffelen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:02 schreef most_wanted het volgende:
Ik werd wakker gemaakt door zo`n klote ding.![]()
Aandachttrekker!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:02 schreef most_wanted het volgende:
Ik werd wakker gemaakt door zo`n klote ding.![]()
Nee, pc staat 2 meter van m`n bed.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lag je met je laptop in bed te knuffelen?
Luiwammes!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:09 schreef Intrepidity het volgende:
Ik sliep toen nog
En ik werd er niet wakker van
Stel je voor, was er echt een ramp, was ik nooit meer wakker geworden
Daar moeten ze nog geplaatst wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:46 schreef Allan24 het volgende:
Breda, niet gehoord.
Bij een ramp gaan volgens mij al die 3 dingen tegelijk af, nu gaan ze omstebeurt dus dat is veel zachter.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:09 schreef Intrepidity het volgende:
Ik sliep toen nog
En ik werd er niet wakker van
Stel je voor, was er echt een ramp, was ik nooit meer wakker geworden
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef Biancavia het volgende:
Huuuuuuuuuuuu!
moet jij niet naar school?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:17 schreef most_wanted het volgende:
Hoerendingen, ze maakten me wakker.
Ben je weer dronken?quote:Op maandag 4 september 2006 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
moet jij niet naar school?![]()
edit: whehe was ouwe post, vandaag vast wel
Remlof welquote:
Tja, eigenlijk niets.quote:
Tekort? Ik vonnut lang genoeg durenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Hij ging veel te kort, ik denk dat er een echte ramp is.
Misschien heeft de sireneaanzetmeneer zich verslapen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef PICHT het volgende:
4 minuten over 12, nog steeds niks! Ze zijn traag vandaag.
Ik denk het, dit is niks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Misschien heeft de sireneaanzetmeneer zich verslapen.
?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Foo_niks het volgende:
nu eerst een supercatamaran met extra ui scoren
Twee frikandellen ,met daaroverheen twee kaassouflle,s als dek .quote:
Graag.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:21 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Twee frikandellen ,met daaroverheen twee kaassouflle,s als dek .
In een zee van patat en klotsende mayo,ketchup en ui
Biertje erbij?
Wauw.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:21 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Twee frikandellen ,met daaroverheen twee kaassouflle,s als dek .
In een zee van patat en klotsende mayo,ketchup en ui
Biertje erbij?
Ja, dan zijn die sirenes heel nuttig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
Niets gehoord. Houden zo
Mooi... bier ?quote:
Zou er iemand in paniek kunnen raken van het luchtalarm ? ( op die getraumatiseerde oorlogslachtoffers na danquote:Op maandag 4 december 2006 12:10 schreef longinus het volgende:
Gelukkig maar een korte sirene, om geen paniek te veroorzaken.
Als ik dat ding hoor denk ik altijd eerst even wat voor dag het van ook weer isquote:Op maandag 4 december 2006 12:16 schreef longinus het volgende:
Mensen hebben de neiging om te vergeten welke dag het is.
Als ze nou elke dag van de week een andere sirene laten klinken dan is de bevolking ook weer op de hoogte.quote:Op maandag 4 december 2006 12:16 schreef longinus het volgende:
Mensen hebben de neiging om te vergeten welke dag het is.
En dan wel iedere dag een ander "deuntje" Anders weet je het nog nietquote:Op maandag 4 december 2006 12:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als ze nou elke dag van de week een andere sirene laten klinken dan is de bevolking ook weer op de hoogte.
Ja, suffie, dat zeg ik toch!quote:Op maandag 4 december 2006 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan wel iedere dag een ander "deuntje" Anders weet je het nog niet![]()
Lollersirenes!quote:Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, suffie, dat zeg ik toch!
En dan zo'n lolbroek die een keer op zaterdag de maandagsirene aanzet!![]()
En dan denkt iedereen dat 'ie moet gaan werken!
En dat dan zo iedereen zo voor niets op z'n werk komt.
Kantoor gesloten?![]()
En dan die sireneman zo van:PWND!
quote:Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, suffie, dat zeg ik toch!
En dan zo'n lolbroek die een keer op zaterdag de maandagsirene aanzet!![]()
En dan denkt iedereen dat 'ie moet gaan werken!
En dat dan zo iedereen zo voor niets op z'n werk komt.
Kantoor gesloten?![]()
En dan die sireneman zo van:PWND!
Pwnd door je eigen wekker!quote:Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef longinus het volgende:
Zo ben ik ooit eens op een zondagochtend op mijn brommertje naar mijn werk gereden
Wekker verkeerd gezet
Het was nog in de winter ook, om half 6 in de ochtendquote:
De beveiliging ook op maandag morgen toen ze de beelden terug kekenquote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef longinus het volgende:
[..]
Het was nog in de winter ook, om half 6 in de ochtend![]()
Ik kon er achteraf wel om lachen![]()
Dat was nog in de tijd dat de beveiliging niet nodig was, vorige eeuw dusquote:Op maandag 4 december 2006 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De beveiliging ook op maandag morgen toen ze de beelden terug keken![]()
Neu!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:06 schreef Biancavia het volgende:
Deze maand zijn ze helemaal niet geweest, is het wel?
Het was natuurlijk 1 januari op maandag, maar dan hadden ze het best een weekje later kunnen doen.
Ik zal er wel doorheen geslapen hebben dan.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neu!
1 januari heb ik ze wel gehoord trouwens
Moet wel danquote:Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zal er wel doorheen geslapen hebben dan.
Ik ook, toen draaide ik me ook weer omquote:Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef Rekkie het volgende:
Ik was dan ook om 08:00 wakker nieuwjaarsdag
That doesn't make any sense at all, matequote:Op maandag 15 januari 2007 12:48 schreef ryangozer het volgende:
Daar kan je toch niks mee ze hebben geeneens benen, kunnen ze ook niet open![]()
Ik heb het dus over die wijven in de op he...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:53 schreef -SL- het volgende:
[..]
That doesn't make any sense at all, mate
got me there...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb het dus over die wijven in de op he...
kijkcijfers van nederland 1 vliegen omhoog door jou baldadig gedrag menneke !quote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef Cahir het volgende:
omg.. kijk nederland 1... ze hebben de erasmusbrug opgeblazen!!!![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef zeevogel het volgende:
klote sirenes idd, de eerste maandag van de maand; klote sirenes
Dien een klacht in wegens geluidshinderquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
alleen ik vraag me wel af hoe je ze moet neuken
quote:Twee mannen zitten op zee te vissen. Eéntje heeft ineens beet en haalt een zeemeerrmin aan boord. Een werkelijk beeldschoon exemplaar. Hij bekijkt haar van alle kanten en gooit haar dan weer terug in zee.
Vraagt de andere man: "Waarom??", krijgt hij als antwoord: "Hoe??"
Ja, het was best wel een mooie tijd om wakker te worden.quote:
En dan?quote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef PICHT het volgende:
Nog een half uurtje!
Kwartiertje nog! En tien minuten daarna gaat het lokale ontruimingsalarm hier af waarvan de (grote) sirene gericht staat op de deur van mijn kantoor.quote:Op maandag 2 april 2007 11:40 schreef Robin2130 het volgende:
nog 20 min en we moeten onze ramen en spleten en deuren dichtdoen.
AH NEINZ!quote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef coltje87 het volgende:
Godverdomme!! Ik schrik me helemaal dood..
Ze lopen een beetje achter hierquote:Op maandag 2 april 2007 12:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier zijn ze stuk denk ik.. niks gehoord! Normaal hoor ik ze altijd
Zet die muziek dan ook wat zachter! Wat moet het worden met jou als we aangevallen worden!quote:
Ai, good old Winschoten.quote:Op maandag 2 april 2007 12:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wtf, ze beginnen nu!
Ik ben wel eens in Winschoten geweest inderdaad (logeren bij een kennis) en ik moet zeggen dat het nou niet direct overkwam als een bruisende metropool inderdaad.quote:
Daar doen ze niet aan in portugal ?quote:
Oeh spannend, je bent in Winschoten geweestquote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef gday het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Winschoten geweest inderdaad (logeren bij een kennis) en ik moet zeggen dat het nou niet direct overkwam als een bruisende metropool inderdaad.
Winschoten is officieel ook een dorp met stadsrechten. Het schijnt dat de persoon die de stadsrechten heeft verleend aan Winschoten, daar achteraf (toen-ie op bezoek ging) nogal spijt van had...quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef gday het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Winschoten geweest inderdaad (logeren bij een kennis) en ik moet zeggen dat het nou niet direct overkwam als een bruisende metropool inderdaad.
ontopic is nergens voor nodig. Het topic zit al bijna volquote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oeh spannend, je bent in Winschoten geweestGingen toen de sirenes ook? (moet toch beetje ontopic blijven)
Voordeel is dat we dichtbij Groningen wonen!En dat is wel toffe stad!
Hehe, grappigquote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Winschoten is officieel ook een dorp met stadsrechten. Het schijnt dat de persoon die de stadsrechten heeft verleend aan Winschoten, daar achteraf (toen-ie op bezoek ging) nogal spijt van had...
Ben jij Jan trouwens?quote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef WurM het volgende:
[..]
ontopic is nergens voor nodig. Het topic zit al bijna vol
edit: die loeisirenes zijn sowieso offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |