Friends are just enemies that don't have the guts to kill you - Judy Tenuda.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef Xebrozius het volgende:
Moet ik nog even doorgaan trouwens? Want ik heb niet echt een geweten of snel onder de indruk van vijanden die ik maak op een forum ( een forum, for god's sake).
Ik blijf consequent, uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry... Ik bedoelde Slarioux lekt(e)...
Ohw, ga maar door hoor, maak ons gek.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef Xebrozius het volgende:
Moet ik nog even doorgaan trouwens? Want ik heb niet echt een geweten of snel onder de indruk van vijanden die ik maak op een forum ( een forum, for god's sake).
Dr. Flash naar zijn GC-kliekje uiteraard.quote:
Ondermijning van de policy...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef Posdnous het volgende:
Wat boeit het trouwens of er iemand weggaat. Dat weet je een week later ook wel.
Of ligt er een aandelenconstructie aan ten grondslag?
Hmm moet ik toch meer posten in GCSC dan krijg ik alle infoquote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dr. Flash naar zijn GC-kliekje uiteraard.
Tain naar Together-Alone.
E.T. naar Swetsenegger... Hello mr. obvious
Together-Alone naar 'haar' B&H kliekje.
enz enz...
Partners mogen (discreet) meelurken.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
E.T. naar Swetsenegger... Hello mr. obvious
Nee jij bent een van de weinige crewleden geweest die aardig consequent was.quote:
Lek eens wat naar mij kerel.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef nietzman het volgende:
Mag ik naar je lekken, Xebro?
Daarom offeren mensen zich al op door een relatie aan te gaan om een crewtopicje (discreet) in te lezen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Het verkrijgen van inside information is het hoogst haalbare op Fok zo lijkt het wel
BBD.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Het verkrijgen van inside information is het hoogst haalbare op Fok zo lijkt het wel
Wie in de crew lekt het meest?![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef Posdnous het volgende:
Daarom offeren mensen zich al op door een relatie aan te gaan om een crewtopicje (discreet) in te lezen.
Mond open!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef skiczukie het volgende:
Lek eens wat naar mij kerel.
maak jij dan eens een lijstjequote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
WHehehe, je lijstje klopt niet helemaal Xebro.
Alle namen die ik noem komen even melden dat ze het niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
WHehehe, je lijstje klopt niet helemaal Xebro.
Nice try though. Helemaal omdat het je allemaal niet boeit.
Interessant. Yvonne en BBD zouden dus in het banmeld topic moeten komen.quote:
Ik lek wel. Maar je schijnt me niet te geloven.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alle namen die ik noem komen even melden dat ze het niet doen.
De ultieme bevestiging dat ik gelijk heb.
Ah de bluf-post zodat je hoopt dat juist door de bevestiging jij jezelf niet in de kijker speeltquote:Op maandag 2 mei 2005 20:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik lek wel. Maar je schijnt me niet te geloven.
Ik kan je niet van iets anders overtuigen, dus ik ga het dan ook niet proberen. Wel een beetje matig dat jij, van alle mensen niet wist dat Litso nog weleens zijn usernotes las als ie bij mij was.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah de bluf-post zodat je hoopt dat juist door de bevestiging jij jezelf niet in de kijker speelt.
Waarom moet je nou altijd mijn opmerkingen als eerste maken?!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beetje een teleurstellend CTRL+F topic hé?.
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Naar Tinkedel... Maar ja die is nu ook al crew...
Alleen zijn eigen usernotes? Dit moet haast wel een grap zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kan je niet van iets anders overtuigen, dus ik ga het dan ook niet proberen. Wel een beetje matig dat jij, van alle mensen niet wist dat Litso nog weleens zijn usernotes las als ie bij mij was.
Van wie anders zou je iets willen lezen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alleen zijn eigen usernotes? Dit moet haast wel een grap zijn.
Van mij misschien? Dan ben je nog wel een dag of wat bezig hoor...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Van wie anders zou je iets willen lezen.
Vast nietquote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
Van mij misschien? Dan ben je nog wel een dag of wat bezig hoor...
Neh, die notes van jou zouden me niks interesseren eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:41 schreef woutabest het volgende:
[..]
Van mij misschien? Dan ben je nog wel een dag of wat bezig hoor...
Nee..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
jij kent mij nog wel van vroeger toch?
Jij wilt ook genoemd worden he?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar het dreigt enigszins een onzintopic te worden hiero.
Lek eens ff wat danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of het anderen ook opvalt, maar het dreigt enigszins een onzintopic te worden hiero.
Dus plaats je toch maar een post zodat men ziet dat je er ook bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beetje een teleurstellend CTRL+F topic hé?.
Schop em er maar heen danquote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ok.quote:
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef woutabest het volgende:
Neeeeeeee niet onzin!
En ja, ik weet dat ik er veel heb, maar HOEveel?
nog beterquote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.
Ja?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat mogen de mods jou gewoon vertellen, dat valt niet onder lekken.
Ja, ze waren echt verbaasd nou goed? Tuurlijk wisten ze allang dat er gelekt werd. Toon het alleen maar eens aan dat iemand lekt, hoe en/of door wat of wie.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:59 schreef livEliveD het volgende:
Ach gut de crew is lek. Wie had dat nu ooooooit gedacht![]()
Simplistische zooitje is het ook
Even wachten scheetebipsje vamme, want ik ben nog niet genoemd.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja?. En zelfs daar gaf ik nooit antwoord op.
.
Nou goed, woutabest, je hebt 139 notes..
We zijn samen 1 MUUSquote:Op maandag 2 mei 2005 20:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom moet je nou altijd mijn opmerkingen als eerste maken?!.
Hoeveel notes heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
We zijn samen 1 MUUS.
Maar ik ben wat sneller van begrip.
en ik 121 toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Die kuttag heeft het noteaantal verdrongen en we hebben nog niemand bereid gevonden om ze handmatig te tellenquote:
Jij ttrapt ook altijd overal in hè, natuurlijk mag je dat niet zeggen, drol !quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
.
123 inmiddels.quote:
Ze zitten alles te verwijderen wat ontopic isquote:Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Nee man, maar jij ging weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Ja Xebro.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig hoe in korte tijd de crew dit topic verbaggert... is het de angst voor nog meer onthullingen?
Niehiet?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jij ttrapt ook altijd overal in hè, natuurlijk mag je dat niet zeggen, drol !
.
Jaaaaa *ril*quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk dat bijna ieder crewlid wel lekt, in welke vorm dan ook. De een is schadelijk (voor een ander) en de ander is alleen maar info waar je op zich niks mee kan, maar op het moment leuk en onschadelijk kan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
Tuulk.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MUUS het volgende:
Tjeeeeeee, wat nu?. En ik zat nog wel bloedserieus random nummers op te noemen.
.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niehiet?
Tjeeeeeee, wat nu?. En ik zat nog wel bloedserieus random nummers op te noemen.
.
En ze proberen actief te achterhalen wie er lekken? Of houden ze allemaal netjes hun mond dicht ondanks dat ze weten wie het doen onder het motto: Mja toch wel handig als ie crew blijft? Ze zijn spontaan blind voor de structuur van wie - wie kent? Gek dat users dat niet eens hebben. Sommige namen moeten toch algemeen bekend zijn lijkt me? (Nee ik ga ze niet noemen)quote:Op maandag 2 mei 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ze waren echt verbaasd nou goed? Tuurlijk wisten ze allang dat er gelekt werd. Toon het alleen maar eens aan dat iemand lekt, hoe en/of door wat of wie.
Ja, of alles of niks hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Verdomme, dit is pas nog besproken in Feedback, het mag. Aantallen wel, inhoud niet.
Een koopzieke stiefpa! Mag ik hem hebben?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn steifpa wou achter de pc ivm zijn ebay verslaving
Why notquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef livEliveD het volgende:
Nee ik ga ze niet noemen
Als je houdt van psychedelische LP's...quote:
Cynix - checkquote:Maar on-topic: lekken er nog meer crewleden volgens uw bronnen? Cynix, kasta, static en ik willen ook graag weten of wij lekken..
Waar is het voordeel voor me?quote:
Tjee, zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je houdt van psychedelische LP's...
[..]
Cynix - check
kasta - geen idee, ik lekte naar hem... Hij niet naar mij want hij is op de consequent-tour
Static - geen idee... hij verliet de crew en kwam na 4 dagen met hangende pootjes weer terug. Dus lekken is wel het laatste wat hij doet, het is veel te belangrijk voor hem
MUUS, jij lekte naar Ripley.
Ik heb er 0quote:
Ik ben dan ook zo blij dat MSN meerdere mensen in je lijst toelaat tegenwoordig. Dan gaat het nog harder rond.quote:
Lees je even in.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je houdt van psychedelische LP's...
[..]
Static - geen idee... hij verliet de crew en kwam na 4 dagen met hangende pootjes weer terug. Dus lekken is wel het laatste wat hij doet, het is veel te belangrijk voor hem
Maar hij heeft wel een mooi crewbash-topic gemaakt toen-ie heel tijdelijk weer op zwart stond.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |