Doe je goed!quote:Op maandag 2 mei 2005 08:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
De meeste ongelukjes gebeuren in en om het huis. Vooral tijdens het doen van huishoudelijk werk en andere klusjes.
Welke (ernstige) verwondingen heb jij al opgelopen tijdens de Meimaand Klusmaand?
* 1-of-6Billion heeft tijdens het rooien van bamboe zijn pols aan de bamboe gespiest en ternauwernood een slagaderlijke bloeding ontlopen
een slijptol ragt zo door je handschoentje heen hoor en een blauwe vinger is daarmee ook niet te voorkomen.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:49 schreef Pikkebaas het volgende:
Verstandige klussers hebben dat niet, die dragen al naar gelang het werk, handschoenen, veilighidsbril en gehoorbeschermers.
sissyquote:Op maandag 2 mei 2005 08:49 schreef Pikkebaas het volgende:
Verstandige klussers hebben dat niet, die dragen al naar gelang het werk, handschoenen, veilighidsbril en gehoorbeschermers.
geef me 5 minutenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef addie84 het volgende:
hmm.. ben bang (maar ook wel benieuwd) naar de bloederige foto's
Het is alweer 2 dagen geleden dus de ergste schrik is er alweer af, maar voor de tere zieltjes onder ons, dan maar zo fotoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik zei toch wel pleisters hè?
Ik bedoel... er hoeven geen afbeeldingen van afgehakte ledematen, losliggende tanden etc. etc. Needless to say hoop ik, maar toch.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:33 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het is alweer 2 dagen geleden dus de ergste schrik is er alweer af, maar voor de tere zieltjes onder ons, dan maar zo foto [afbeelding]
'kHad niet zoveel zin om de policy door te spitten op zoek naar referenties over (open) wondenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die had niet per se achter een link gehoeven hoor!
Dat kan je, letterlijk, ook overdrijven! Dit is weliswaar geen [KLU] verhaal maar een [WGR] verhaal, maar toch:quote:Op maandag 2 mei 2005 08:49 schreef Pikkebaas het volgende:
En lange haren in een netje of op een staart. Geeft echt een bende als dat tussen de boor komtquote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Dus: jongens en meisjes: boren? dan geen handschoenen aan!!
Ik heb in m'n vinger gefiguurzaagdquote:Op maandag 2 mei 2005 09:40 schreef addie84 het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat ik voor school een of ander iets voor techniek (2e klas) in elkaar moest flansen en ik een beetje in tijdnood zat
Resultaat: een flinke snee in mijn knie.. zit nu nog een flink litteken
![]()
Eerste les bij techniekquote:Op maandag 2 mei 2005 21:29 schreef Martijn_77 het volgende:
En lange haren in een netje of op een staart. Geeft echt een bende als dat tussen de boor komt
Je zou denken, na zo'n weekend....quote:
Wel eens geprobeerd wat in te tikken met allebei je handen in 't verband? :quote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Je zou denken, na zo'n weekend.... [afbeelding] dat er wel wat verwondingen te bespeuren zouden zijn...
Mja, maar het is ook tamelijk taai hout, zo'n kronkelwilg...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:35 schreef Gurb het volgende:
zo, jij was zeker bang dat de bijl uit je handen zou schieten??
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef bonke het volgende:
ook was er es een keer iemand die een bloedblaar onder ze nagel door wilde boren ( druk eraf halen enzo ) en boorde toen gewoon ff dwars door ze vinger heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |