quote:Op maandag 2 mei 2005 23:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
is afhankelijk van je divisie en zo...
Kan je uitrekenen op http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/seasoncalc.asp
Ik speel tegen die waailappen uit Derry...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sorry, ik speel al tegen de losers van vintage fc...
mail me eens, zocht je email. gaat over die concerta.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
niet bij p/d duels, die vallen nog in dit seizoen
Sorry ik mag niet 2x hetzelfde bericht posten van de serverquote:
Je ging degraderenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:57 schreef The_Hives het volgende:
ik ga zondag voor plaats 6
sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Je ging degraderenik mocht je volgend seizoen verslaan in competitie
Maakt niet uit kom je volgend seizoen dan wel in VI opzoekenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sorry, maar ik heb een goede hoop dat ik niet degradeer. En als ik wel degradeer kom ik je ass wel even whoppen
conflict die voor mij in het fokhattrick topic postquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
mail me eens, zocht je email. gaat over die concerta.
Wat is er dan zo bijzonder aan Conflict, JD? Hij is toch een gewone user, of is hij een user met een bepaalde reputatie op ons o zo gezellige forum?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zoek nog een friendly.....is Robar nog vrij?
Wat heb jij een waardeloze timing!quote:10.10Jij hyeb al een friendly geregeld...weet je nog
10.08 FC Rokin accepteert de uitdaging
8 als dalende lijn? ik heb dit seizoen bijna alles gewonnen (maar 1 keer verloren) en ik krijg steeds maar 7 sups erbij :squote:Op woensdag 4 mei 2005 10:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan Conflict, JD? Hij is toch een gewone user, of is hij een user met een bepaalde reputatie op ons o zo gezellige forum?
Ik zoek nog een friendly.....is Robar nog vrij?
Ik heb Zwoerd uitgedaagd.....en:
02-05-2005 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 ¤ op voor de clubkas.
8 maar!Ik zie een dalende lijn
ik rond de 780 leden in de VIIIquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef DeHovenier het volgende:
ik kreeg er eerst 12, toen 11, daarna 10 en nu opeens 8Dat zie ik als een dalende lijn
Ik heb 716 leden, en zit in de 8e divisie.
quote:04-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 16 183 ¤ aan entreegeld.
45k:quote:Rene-Alexander Mengler
TSI = 980, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
quote:Huang Jenn-Hwa
TSI = 340, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
En waar je PD tegenstander? of is dat gewoon de nr 8 uit de comp waar je heen gaat? zal welles kijken wie dat is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:31 schreef maniack28 het volgende:
Hier kan je zien waar je volgend seizoen terecht komt of hoe jouw competitie eruit gaat zien:
http://www.rembrandt.net/hattrick/
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef DeHovenier het volgende:
*Slaps One_conundrum (aka Conundrum) a bit with a large trout*
Ik dacht dat dat wel in de OP stond.....zoniet, dan moet je het aan iemand anders vragen want ik weet het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |