8 als dalende lijn? ik heb dit seizoen bijna alles gewonnen (maar 1 keer verloren) en ik krijg steeds maar 7 sups erbij :squote:Op woensdag 4 mei 2005 10:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan Conflict, JD? Hij is toch een gewone user, of is hij een user met een bepaalde reputatie op ons o zo gezellige forum?
Ik zoek nog een friendly.....is Robar nog vrij?
Ik heb Zwoerd uitgedaagd.....en:
02-05-2005 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 ¤ op voor de clubkas.
8 maar!Ik zie een dalende lijn
ik rond de 780 leden in de VIIIquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:42 schreef DeHovenier het volgende:
ik kreeg er eerst 12, toen 11, daarna 10 en nu opeens 8Dat zie ik als een dalende lijn
Ik heb 716 leden, en zit in de 8e divisie.
quote:04-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 16 183 ¤ aan entreegeld.
45k:quote:Rene-Alexander Mengler
TSI = 980, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
quote:Huang Jenn-Hwa
TSI = 340, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
En waar je PD tegenstander? of is dat gewoon de nr 8 uit de comp waar je heen gaat? zal welles kijken wie dat is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:31 schreef maniack28 het volgende:
Hier kan je zien waar je volgend seizoen terecht komt of hoe jouw competitie eruit gaat zien:
http://www.rembrandt.net/hattrick/
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:34 schreef DeHovenier het volgende:
*Slaps One_conundrum (aka Conundrum) a bit with a large trout*
Ik dacht dat dat wel in de OP stond.....zoniet, dan moet je het aan iemand anders vragen want ik weet het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |