Nee, geen plee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef Dr_Evil het volgende:
Iemand ervaring met Americana Inn.. Goedkoopste dat ik kan vinden en de reviews op tripadvisor zijn redelijk.. Domme vraag: shared bathrooms betekend ook geen toilet op je kamer?
dit ongeveer?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:48 schreef Jeroenus het volgende:
Visum krijg je in het vliegtuig. Zo'n groen strookje krijg je en nog een formuliertje met vragen of je een Nazi-verleden hebt
Vliegticketverzekering is verplicht dacht ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De poliskosten, assurantiebelasting, annuleringsverzekering, reisverzekering, vliegticketverzekering heb ik allemaal weggelaten, ik ga er niet vanuit dat United ineens failliet is.
Het kan zijn dat die taxen alleen gelden als je overstapt in de VS.quote:Ik vind het gewoon nogal vreemd dat World Ticket Center de enige is die een dergelijke US Tax en CSC heeft voor zover ik gezien heb. Ik belde zojuist nog met een vriendin die bij D-Reizen werkt en die had er nog nooit van gehoord.
Bij Pennsylvania krijg je, net zoals bij alle online boekingen, gewoon een email ter bevestiging.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:03 schreef Dr_Evil het volgende:
En het online boeken van een hotel (newyorkhotels.com enz.) werkt dat een beetje.. Gelijk betalen? Wat voor bevestiging krijg je enz.. ?
ik vlieg ook met Delta Airlines over twee weken , een paar jaar geleden heb ik met United Airlines gevlogen , zij hadden van die kleine tv's in de rugleuning van de persoon voor je , zodat je je eigen tv had met meerdere zenders , ik geloof niet dat Delta dat heeft, da's wel jammerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:58 schreef smesjz het volgende:
Delta Airlines.
Jammer, want vroegah was Iceland Air de allergoedkoopstequote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:58 schreef smesjz het volgende:
Ik zit van 18 mei tot 1 juni in NYC. Vliegen vanuit Keflavik (IJsland), waar ik nu zit is het onbetaalbaar. Terug naar NL en vanaf daar vliegen is dus goedkoper ivm concurrentie. Ik wil absoluut naar zo'n honkbal wedstrijd toe. Yankees doen het dan wel niet zo bijzonder, maar tis meer voor de ervaring.
Ik was lekker laat met boeken (week van te voren) dus goedkoop is het allemaal niet. Maar ik heb er erg zin in. Iedere dag vroeg op en laat naar bedGenoeg te zien en te doen. Vlucht gaat via Delta Airlines.
Ja, maar die vliegt helaas niet op NY. Wel Atlanta of Cincinnati.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef Jaguarized het volgende:
Delta heeft dat toch in die nieuwe 777 serie?
Ik heb iPod + Dante's Divina Comedia bij. TV kijken vind ik niet zo bijzonder. In januari had ik van Copenhagen naar Keflavik een film met Steve Martin en nog zo'n grietje gezien. Father of the bird part 2, echt zaaddodend slechtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik vlieg ook met Delta Airlines over twee weken , een paar jaar geleden heb ik met United Airlines gevlogen , zij hadden van die kleine tv's in de rugleuning van de persoon voor je , zodat je je eigen tv had met meerdere zenders , ik geloof niet dat Delta dat heeft, da's wel jammer
Dat is wel erg kut en dat vliegtuig is wel erg brak. Heb met Basiqair (nu Transavia) vorig jaar mei ongeveer 5 uur moeten wachten in Rotterdam op vlucht naar Stockholm. Brandde een of ander lampje dat niet hoorde te branden. Beter safe dan sorry, maar het verpest wel je vakantie zo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:28 schreef MofoF1 het volgende:
Ja, lekker... Delta...
Vloog vorige week dinsdag naar NY, met een enorm wrak. Waren we boven de oceaan, ging er iets in de motor stuk: 'ladies and gentlemen, we've got a slight problem with the right engine'. Lek kerosinefilter of zo. Voorzorgslanding op Shannon Airport in Ierland, 5 uur vast gezeten daar, want het nieuwe filter moest uit Londen komen.
Wat een doffe ellende...
Fotootje:
[afbeelding]
Je, en het is helemaal balen als je maar drie dagen hebt in totaal, dat kan je die vijf uur wel gebruiken in de stad...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:35 schreef smesjz het volgende:
[..]
Dat is wel erg kut en dat vliegtuig is wel erg brak. Heb met Basiqair (nu Transavia) vorig jaar mei ongeveer 5 uur moeten wachten in Rotterdam op vlucht naar Stockholm. Brandde een of ander lampje dat niet hoorde te branden. Beter safe dan sorry, maar het verpest wel je vakantie zo.
En heb iets dergelijks gehad met Virgin Express van Copenhagen naar Brussel. Er moest gewacht worden op een motor onderdeel uit Spanje
Bij de HMV (cd winkel) kun je kaartjes kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:55 schreef forzaola het volgende:
Ik ben van 22 tm 28 mei in NY. En nou zou ik graag een keer naar een wedstrijd van de yankees gaan.
Weet iemand hoe ik dat het best kan aanpakken?
Kan je gewoon daar een kaartje scoren of hebben ze net zoals in nl een clubkaart systeem of zo...
Iemand?
Wat is er brak aan dat vliegtuig? Alleen de verf bladdert er een beetje af...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:35 schreef smesjz het volgende:
[..]
Dat is wel erg kut en dat vliegtuig is wel erg brak. Heb met Basiqair (nu Transavia) vorig jaar mei ongeveer 5 uur moeten wachten in Rotterdam op vlucht naar Stockholm. Brandde een of ander lampje dat niet hoorde te branden. Beter safe dan sorry, maar het verpest wel je vakantie zo.
En heb iets dergelijks gehad met Virgin Express van Copenhagen naar Brussel. Er moest gewacht worden op een motor onderdeel uit Spanje
MofoF1 noemt het een 'wrak', dus het zal niet alleen de verf zijn geweest. Anyway, ik heb het betreffende vliegtuig niet van binnen gezien en baseerde mijn oordeel alleen op die foto. Het is volgens mij een kleine moeite om het verven en afbladderde verf kan ook een teken zijn van slecht onderhoud.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:44 schreef Douwe het volgende:
[..]
Wat is er brak aan dat vliegtuig? Alleen de verf bladdert er een beetje af...
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:04 schreef smesjz het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kleine moeite om het verven
Kan idd voordeliger zijn. Ter plekke een hotelkamer boeken is vaak nog voordeliger. Tenminste zo heb ik het ervaren.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:00 schreef smesjz het volgende:
Volgens de reisorganisatie is dit een 2,5 sterren hotel. Wat is het probleem dan precies? Deze omschrijving hoort bij het Malibu hotel en de prijs voor een kamer is op de website significant lager dan wat ik moet betalen, dus ik had net zo goed zelf kunnen boeken denk ik dan.
Ja, maar loop je dan niet het risico dat je alleen dure plekken hotels tegen komt? Zeker als je op zoek bent naar een budget hotel....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:13 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Kan idd voordeliger zijn. Ter plekke een hotelkamer boeken is vaak nog voordeliger. Tenminste zo heb ik het ervaren.
Ik vlieg wel eerst naar Atlanta met Delta , maar niet in een 777 maar een 767 , heeft die ook die kleine tv's in de stoelen, of niet ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:38 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ja, maar die vliegt helaas niet op NY. Wel Atlanta of Cincinnati.
Nee. Ik hoorde trouwens ook dat als je een koptelefoon wil hebben, dat je dan 2 euro moet betalen.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik vlieg wel eerst naar Atlanta met Delta , maar niet in een 777 maar een 767 , heeft die ook die kleine tv's in de stoelen, of niet ?
Weet niet hoe dat ik NY is. In andere (amerikaanse steden) had ik daar geen last van. Je zou eventueel 1 nacht kunnen boeken en van daaruit verder kijken.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef smesjz het volgende:
[..]
Ja, maar loop je dan niet het risico dat je alleen dure plekken hotels tegen komt? Zeker als je op zoek bent naar een budget hotel....
Nee. Wel in business.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik vlieg wel eerst naar Atlanta met Delta , maar niet in een 777 maar een 767 , heeft die ook die kleine tv's in de stoelen, of niet ?
Volgens mij niet hoor. Kreeg gratis deken, kussen en koptelefoon.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. Ik hoorde trouwens ook dat als je een koptelefoon wil hebben, dat je dan 2 euro moet betalen.
quote:There are 12 channels of audio entertainment on this plane. In Economy, you'll need the special double prong headphone adapter to use your own headphones. If you need to purchase headphones the cost is $2.
Ik heb het er maar niet opgewaagd, maar misschien iets voor een andere keer. Online boeken lijkt me ook wel wat zonder tussenkomst van reisorganisatie, maar nu ik heb alles laten regelen i.v.m. studie in buitenland en ik had er niet zo veel tijd voor.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:24 schreef Dizzee het volgende:
Weet niet hoe dat ik NY is. In andere (amerikaanse steden) had ik daar geen last van. Je zou eventueel 1 nacht kunnen boeken en van daaruit verder kijken.
Same here.. Al was het wel lekker krap in dat vliegtuig.. Dus geen UA taferelen..quote:Op zondag 15 mei 2005 17:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Kreeg gratis deken, kussen en koptelefoon.
Nooit gehoord trouwens dat je daarvoor moet betalen.![]()
Ik lees dat ik stoel 34A heb en volgens mij heb ik dan geen stoel voor mij...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Same here.. Al was het wel lekker krap in dat vliegtuig.. Dus geen UA taferelen..![]()
is gratis hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 17:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Kreeg gratis deken, kussen en koptelefoon.
Nooit gehoord trouwens dat je daarvoor moet betalen.![]()
Delta toch? Dan is het een stoel aan het raamkant, maar je hebt wel gewoon een stoel voor je als ik het zo zie. Ik heb 35G en terug 33A.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:30 schreef smesjz het volgende:
[..]
Ik lees dat ik stoel 34A heb en volgens mij heb ik dan geen stoel voor mij...
Daar had ik dus geboekt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
Vliegticketverzekering is absoluut niet verplicht. Alleen D-Reizen gooit deze er standaard bij.
In het weekend vliegen is idd vaak duurder.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:03 schreef Dr_Evil het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een ticket duurder is als ik ipv 4 dagen 5 dagen ga..? En het online boeken van een hotel (newyorkhotels.com enz.) werkt dat een beetje.. Gelijk betalen? Wat voor bevestiging krijg je enz.. ?
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef komrad het volgende:
die prijzen zijn altijd een beetje lastig te vergelijken omdat het per week kan verschillen welke dagen duurder zijn
Je hoeft toch alleen maar je paspoort mee te nemen? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je dan zo'n normaal ticket in de vorm van een internationaal treinticket? Ik vind die e-ticket dingen (a4tjes) maar niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |