waar staat die? Ik wil dat ding nu eindelijk wel eens zienquote:Op maandag 9 mei 2005 23:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vergeet de Unisphere niet. Die is zoooooooooooooooo uebergeil:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
is volgens mij in flushing meadows in queens, waar US open ook wel wordt gespeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
waar staat die? Ik wil dat ding nu eindelijk wel eens zien
Klopt. Van de wereldtentoonstelling van 1964.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
is volgens mij in flushing meadows in queens, waar US open ook wel wordt gespeeld
voor 40 dollar is het carter hotel beschikbaar , 240 dollar voor 7 nachten .quote:Op woensdag 11 mei 2005 06:32 schreef Smeich het volgende:
Ok, ik heb jammer genoeg geen tijd om dit topic door te lezen, wellciht wordt t niet vermeld, maar weet iemand wellicht goedkope hotels/motels/hostels voor 6 personen voor 5-6 dagen? Het liefst geen hostels want we nemen aardig wat luggage mee en dit moet toch wel veilig worden gewaarborgd dachten we zo. Ook willen we uiteraard wel dicht downtown zitten enzo. Een prijsrange van up to $40 zou redelijk zijn denk ik voor New York begrippen?
40 dollar per nachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:32 schreef Smeich het volgende:
Ok, ik heb jammer genoeg geen tijd om dit topic door te lezen, wellciht wordt t niet vermeld, maar weet iemand wellicht goedkope hotels/motels/hostels voor 6 personen voor 5-6 dagen? Het liefst geen hostels want we nemen aardig wat luggage mee en dit moet toch wel veilig worden gewaarborgd dachten we zo. Ook willen we uiteraard wel dicht downtown zitten enzo. Een prijsrange van up to $40 zou redelijk zijn denk ik voor New York begrippen?
Andere users zitten toch voor 240 dollar 7 nachten in het Carterquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:22 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
40 dollar per nachtIk ben ook even aan het zoeken en het goedkoopste wat ik kan vinden is Carter voor 100 dollar per nacht.. Doe ik iets verkeerd ofzo?
Ik zat vorig jaar in Belnord (86th street/Amsterdam Av.) en daar vragen ze nu 140 dollar per nacht..
ikke, maar dat is met drie personen. Per kamer kost het dus 3*240quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Andere users zitten toch voor 240 dollar 7 nachten in het Carter
oke dat is wel duurder dan ..quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ikke, maar dat is met drie personen. Per kamer kost het dus 3*240
tis een uurtje of vier rijden geloof ik naar Washington. Je kan een nachtje daar blijven, er schijnt daar verder niet al te veel te zien zijn (behalve het witte huis en musea)quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:04 schreef evil-me het volgende:
ik ga van 3 tot 12 augustus naar new york en verblijf in een jeugdherberg The wanderers inn
iemand ervaring
verder is het te doen om een dag op en neer te gaan naar washington ivm met vans warped tour.
Waar je op vliegt lijkt me niet zo spannend; zou gewoon de gunstigste vlucht nemen (qua vliegtijden en geld)... Qua reistijd scheelt het weinig, of je nou van JFK of van Newark moet komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
En wat versta je dan onder het centrum? Port Authority busstation?
Ben nog een beetje op zoek naar wat meer antwoorden/reacties...wil de vlucht namelijk zsm gaan boeken...
Van Newark Airport naar New York Penn Station kost USD 11.55 met Airtrain en vervolgens de NJTransit. Dan betaal je daarna nog 2 dollar voor de metro naar het hostelquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Wat kost een ritje naar Newark dan ongeveer?
Ik zou voor vlucht 1 via Kopenhagen gaan. je hebt daar een kortere overstaptijd op de terugweg en je gaat iets later weg. Als je nog een andere keuze heb zou ik altijd voor de laatste vlucht kiezen (rond 23.00) dan heb je de kans dat je wat meer kan slapen en minder last hebt van een jetlag (uit eigen ervaring).quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm keuze wordt moeilijk, JFK is een paar euro duurder, om de een of andere reden neig ik naar JFK. Newark heeft als voordeel dat ik terugvlieg via Kopenhagen en langer in NY kan zijn, ook al is het maar een uurtje
Stonden de branstoftoeslag, poliskosten, assurantiebelasting, annuleringsverzekering, reisverzekering, vliegticketverzekering er wel bij?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Na het invoeren van gegevens worden de totale kosten van 393 euro ineens flink verhoogd: De oorspronkelijke kosten van 393 euro die bestonden uit security tax en luchthaven tax worden verhoogd met onderstaande kosten:
US tax: 20 euro
Customer Service Charge: 35 euro
Boekingskosten: 25 euro
Ze gaan me toch niet vertellen dat er 35 euro moet worden neergelegd voor het maken van een fototje en een vingerafdrukje?!? Boekingskosten voor e-ticket vind ik ook zwaar overdreven. Je betaalt 25 euro voor een e-ticket, dus zo'n a4 ding, a la voucher.
De poliskosten, assurantiebelasting, annuleringsverzekering, reisverzekering, vliegticketverzekering heb ik allemaal weggelaten, ik ga er niet vanuit dat United ineens failliet is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:32 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Stonden de branstoftoeslag, poliskosten, assurantiebelasting, annuleringsverzekering, reisverzekering, vliegticketverzekering er wel bij?
Vliegticketprijzen zijn er ondoorzichtig. De ene maatschappij rekent de ene tax/toeslag/verzekering wel, de andere weer niet. Kijk uiteindelijk echt naar de prijs die je betaalt. ook vele prijzen hier genoemd op het forum zijn excl. verborgen addertjes.
newark is volgens mij veel rustiger, toen wij er aankwamen was er echt niemand. Met de bus naar PA kost ongeveer 13 USD d8 ik en duurt ongeveer 3 kwartier. Maar ik snap nog steeds niet waarom je zo'n heisa maakt over de airportsquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm keuze wordt moeilijk, JFK is een paar euro duurder, om de een of andere reden neig ik naar JFK. Newark heeft als voordeel dat ik terugvlieg via Kopenhagen en langer in NY kan zijn, ook al is het maar een uurtje
Je moet vanaf 26 juni een biometrisch paspoort met een gelaats scan hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:24 schreef evil-me het volgende:
ik hoorde iets over het biometrisch paspoort wie weet hoe dat precies zit. Dacht dat het pas in september zou worden ingevoerd maar nu wordt juli gezegd
serieusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Je moet vanaf 26 juni een biometrisch paspoort met een gelaats scan hebben.
26 oktober en dat geldt alleen voor NIEUWE paspoorten:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef Dizzee het volgende:
Je moet vanaf 26 juni een biometrisch paspoort met een gelaats scan hebben.
Ja, ALLEEN als je een nieuw paspoort krijgt na 26 oktober.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:51 schreef Dr_Evil het volgende:
Ja, die laatste zin zou je ook even moeten onderstrepen.. Nederland haalt die deadline dus niet en dus moet je een visum halen.. De vraag is even hoeveel die moet gaan kosten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |