New York City Part XIVquote:Op maandag 9 mei 2005 17:10 schreef forzaola het volgende:
[..]
Hotel ook geboekt Carter hotel.. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja goeie? De man die de reis voor me boekte liep eenn beetje te sputteren dat het een vies hotel was gerunned door chinezen, maar ja de ligging maakt een hoop goed en je bent toch bijna nooit in je hotel.
zo d8 ik er ook over, en zo moet je er ook over denkenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:10 schreef forzaola het volgende:
[..]
Hotel ook geboekt Carter hotel.. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja goeie? De man die de reis voor me boekte liep eenn beetje te sputteren dat het een vies hotel was gerunned door chinezen, maar ja de ligging maakt een hoop goed en je bent toch bijna nooit in je hotel.
is niet echt te doen, omdat ene hoop bezienswaardigheden flink verspreid liggen. Maar rond alle bezienswaardigheden is gewoon een hoop te doen, dus af en toe de metro pakken kan ik je wel aanraden. Maar eenmaal op de plek aangekomen kun je daar wel alles lopend afquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:42 schreef BrauN het volgende:
Ik las trouwens ergens dat Manhattan ook prima te voet te verkennen is... Klopt dat ongeveer? Ik bedoel, een beetje de highlights enzo... Natuurlijk is er de metro, maar rondlopen is minstens zo leuk want dat zie je veel meer. Maar ik ben dus benieuwd of dat een beetje te doen is...
nouja, die woorden komen uit jouw mond. Kheb namelijk aardig wat narigheid over het hotel gehoord, kweet niet of het allemaal aanstellerietes is maar bij ons is het toch redelijk goed bevallen gezien de locatie en prijs.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef forzaola het volgende:
Owwwww. Dus ik hoef me nergens zorgen over te maken.
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben even aan het rondloeren voor een Lonely Planet of Capitool gidsje...iemand ervaring met een goede reisgids voor NYC?
over ons vorige hotel heb ik ook een hoop narigheid gehoord, maar dat was verder ook prima in orde. Voor die prijs mag je niet veel klagen denk ikquote:Op maandag 9 mei 2005 18:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
nouja, die woorden komen uit jouw mond. Kheb namelijk aardig wat narigheid over het hotel gehoord, kweet niet of het allemaal aanstellerietes is maar bij ons is het toch redelijk goed bevallen gezien de locatie en prijs.
Ahhhhquote:Op maandag 9 mei 2005 19:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Als je de gebruikerservaringen over het hotel leest, zie je dat bijna niemand positief over Carter is.
Check deze twee links:
http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
http://www.vakantiereiswi(...)deling/20779/carter/
Paar foto's van het hotel:
Ik probeer je niet af te schrikken, maar kijk goed uit en (her)neem een goed besluit!
Ik heb de Capitool van California is doorgebladerd en ik vind hem veel minder praktische informatie geven dan de Lonely Planet. De helft van het boekje planten ze vol met irrelevante afbeeldingen en véél historie.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:35 schreef berc het volgende:
capitool is heel goed boekje, beter dan wat en hoe new york, waar die scans van zijn
als je de beoordelingen van die tweede review leest dan valt het allemaal wel mee. Je moet alleen een beetje geluk hebben met de kamer.... en ik heb in deze topic-reeks ook foto's gezien van Carter die er gewoon prima uit zien.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Als je de gebruikerservaringen over het hotel leest, zie je dat bijna niemand positief over Carter is.
Check deze twee links:
http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
http://www.vakantiereiswi(...)deling/20779/carter/
Paar foto's van het hotel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik probeer je niet af te schrikken, maar kijk goed uit en (her)neem een goed besluit!
Vrolijk word je er niet van in ieder geval.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:43 schreef kepler het volgende:
[..]
als je de beoordelingen van die tweede review leest dan valt het allemaal wel mee. Je moet alleen een beetje geluk hebben met de kamer.... en ik heb in deze topic-reeks ook foto's gezien van Carter die er gewoon prima uit zien.
Ik ben wel benieuwd geworden naar de Neger Abdul
boeiend, ik zit voor 240 euro een week lang in NYC, op 100 meter van Times Squarequote:Op maandag 9 mei 2005 19:49 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Vrolijk word je er niet van in ieder geval.
idd ook allemaal historie enzo, hoe de brooklyn brigde is gebouw wel interessant natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 19:40 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik heb de Capitool van California is doorgebladerd en ik vind hem veel minder praktische informatie geven dan de Lonely Planet. De helft van het boekje planten ze vol met irrelevante afbeeldingen en véél historie.
neger abdul? Er was wel steeds een vrij dikke neger daar bij carter, maar wat ik weet niet of dat abdul was. Wat is er mee dan? Ken wel die dove oppa, Mr. Frank, die elke dag maar in de lobby loopt te wandelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:43 schreef kepler het volgende:
[..]
als je de beoordelingen van die tweede review leest dan valt het allemaal wel mee. Je moet alleen een beetje geluk hebben met de kamer.... en ik heb in deze topic-reeks ook foto's gezien van Carter die er gewoon prima uit zien.
Ik ben wel benieuwd geworden naar de Neger Abdul
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ff googlen doet wonderen:quote:Op maandag 9 mei 2005 20:15 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
neger abdul? Er was wel steeds een vrij dikke neger daar bij carter, maar wat ik weet niet of dat abdul was. Wat is er mee dan? Ken wel die dove oppa, Mr. Frank, die elke dag maar in de lobby loopt te wandelen.
we hebben de bus genomen ging goed. Je bagage word onderin de bus gegooid en dan rij je langzaam naar new york toe. Na een half uur ben je in hartje manhattanquote:Op maandag 9 mei 2005 20:38 schreef BrauN het volgende:
Wie van jullie is er wel eens op Newark geland? Ik vraag me af wat de beste manier is om van Newark Airport naar midtown Manhattan te reizen... Metro, trein, of toch maar een taxi?
Ik denk dat een taxi het verstandigst is omdat ik natuurlijk bagage en alles bij heb en vast niet heel scherp oplettend ben na zo'n lamme vlucht...
Ok, dat klinkt wel handig inderdaad. En die bus dropt je dan af bij Grand Central Station ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:43 schreef berc het volgende:
[..]
we hebben de bus genomen ging goed. Je bagage word onderin de bus gegooid en dan rij je langzaam naar new york toe. Na een half uur ben je in hartje manhattan
kaartje koop je daarzo erges op vliegveld en bussen stoppen aan overkant van de straat
Waar vlieg je mee aangezien je op Newark land?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel handig inderdaad. En die bus dropt je dan af bij Grand Central Station ofzo?
TAP, Portugese maatschappij.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:49 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Waar vlieg je mee aangezien je op Newark land?
Dat is een mooi prijsje voor die periode.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
TAP, Portugese maatschappij.
Ik heb een overstap in Lissabon, het was de goedkoopst mogelijke vlucht: 395 euro.
Ik had echt een geweldig boekje, de Wat en Hoe Reisgids New York, heel veel handige tips, dagplanningen, leuke wandelroutes mooie foto's. Plekjes waar je zo normaal niet echt als toerist komt. Heb dit boekje mijn hele vakantie gebruikt. Tevens zitten er handige kaarten in.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben even aan het rondloeren voor een Lonely Planet of Capitool gidsje...iemand ervaring met een goede reisgids voor NYC?
Dit is dus uit het boekje waar ik het in me vorige post over heb. De Wat en Hoe Reisgids New York. Erg goed boek!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef forzaola het volgende:
Owwwww. Dus ik hoef me nergens zorgen over te maken.
Ik heb nog een andere vraag. Ik ben nog opzoek naar een paar compacte goeie boekjes met bezienswaardigheden en zo. Iemand tips? Tevens op de 1e pagina staan een aantal scans Zoals ook onder staande, uit welk boekje komen die?
[afbeelding]
da week niet, wel bij pennsylvania hotelquote:Op maandag 9 mei 2005 20:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel handig inderdaad. En die bus dropt je dan af bij Grand Central Station ofzo?
op de heenreis hebben we een bus genomen voor 13 dollar, is prima te doen. Stopt op Port Authority op 42nd street (vlakbij Times Square). Is ongeveer 45 min rijden, wel dwars door de stadquote:Op maandag 9 mei 2005 20:38 schreef BrauN het volgende:
Wie van jullie is er wel eens op Newark geland? Ik vraag me af wat de beste manier is om van Newark Airport naar midtown Manhattan te reizen... Metro, trein, of toch maar een taxi?
Ik denk dat een taxi het verstandigst is omdat ik natuurlijk bagage en alles bij heb en vast niet heel scherp oplettend ben na zo'n lamme vlucht...
Shea Stadiumquote:Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoorde dat Queens ook wel de moeite waard moet zijn.
Daar ga ik sowieso naartoe.quote:
brooklyn wel leuk niet zo heel bijzonder, we zijn ook niet zo heel diep gegaan ofzo, Harlem (wel gewoon op manhattan) is zeker aan te raden wat een mafkezen lopen daar rondquote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef BrauN het volgende:
Wat mij ook erg puik lijkt is om wat verschillende boroughs te bezoeken... Bijvoorbeeld Brooklyn en de Bronx, eventueel nog eentje... Hebben er hier dat meer gedaan en is het wel de moeite waard? Ik ben er maar een paar dagen, dus ben wel benieuwd of het geen verspilde tijd zal zijn.
is die niet alleen voor continentale (als dat een word is) reizen?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:43 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft iemand ook ervaringen met verbindingen tussen Manhatten (Upper West Side) en La Guardia?
Vergeet de Unisphere niet. Die is zoooooooooooooooo uebergeil:quote:Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoorde dat Queens ook wel de moeite waard moet zijn.
wat maakt het uit op welk vliegveld je aankomt? JFK en Newark liggen ongeveer op de zelfde afstand van manhattan, LGA ligt vrij dichtbij manhattan maar is alleen voor continental flights.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Ja klopt, je kan namelijk van Amsterdam naar Washington naar La Guardia, scheelt een paar euro maar ik vraag me af of dat het waard is aangezien ik me aan het fixeren ben op JFK..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:08 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat het onbetaalbaar is om op 30 januari heen te gaan en op 2-3 januari weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |