quote:
iddquote:
Tja, daar zie ik hem wel het duidelijkstquote:Op zondag 1 mei 2005 22:16 schreef Karin het volgende:
[..]Die boze blik zeker
![]()
Neehoor Peet vind het heerlijk te horen, we horen hier namelijk zowat alleen maar het tegenovergestelde. Toch niet fijn om dat telkens te horen.
admiraliteitskadequote:Op zondag 1 mei 2005 23:05 schreef Martineke het volgende:
boven op het dak hedaar hebben we ons geïnstalleerd met parasol en al
en Rene en Cas in de zandbak![]()
ik zie een lief klein baby eendje op die foto van Luckepuk
en het werk van ETok volgende keer als ik op dak ben zal ik eens kijken wat t kan zijn.
wilde gok, zit t op de oostmaaslaan misschien?
Dat was meer doordat ie het warm had dan echt verbrandquote:Op maandag 2 mei 2005 00:17 schreef bixister het volgende:
Noah op 't strand zag er al aardig roze uit...niet verbrand hoop ik?
Indien niet.. Dan zou ik bij het AD toch een behoorlijk claim neerleggen ivm portretrecht en auteursrecht van je foto..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:54 schreef bixister het volgende:
definitely Bram ja!Karin, wist jij hier wel van?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Indien niet.. Dan zou ik bij het AD toch een behoorlijk claim neerleggen ivm portretrecht en auteursrecht van je foto..
Klacht indienen bij desbetreffende krant. Maar ik betwijfel of je er wat mee kan, want het is ook gewoon gepost geweest op Fok dus vrij op het internet te zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef Karin het volgende:
Naja zeg ik wist helemaal van nietsBest raar om zo je eigen kind te zien zeg.
Hmmm enig idee wat ik hiermee aanmoet?
Ze hadden op zijn minst toestemming kunnen vragen!!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Klacht indienen bij desbetreffende krant. Maar ik betwijfel of je er wat mee kan, want het is ook gewoon gepost geweest op Fok dus vrij op het internet te zien.
helaas alleen niet alleen in het gezichtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:30 schreef Karin het volgende:
ik blijf het zeggen, sorry Knor, maar wat lijkt hij als 2 druppels water op zijn vader
Hier staat ie op marktplaats met wat meer foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knorretje wat is dat trouwens voor een gaaf dingetje waar Jayden mee speelt/staat?
yep bizzkidsquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:
Wat een leuke foto's Knorretje! Dat jurkje van Aliciais dat het jurkje uit de bizzkids?
En Jayden die staat
Coolbabe het krijt zit niet alleen op de stoep?
met gemak zelfs. Ze kon het niet over haar hart verkrijgen om in het huisje te blijven terwijl op tafel een berg speelgoed lag te wachten om uitgepakt te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:30 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat is dat jurkje leuk geworden van Alicia
En is ze nog uit t huisje gekomen?
Jayden staanStoer ventje
Coolbabe wat heeft Jasper nou op zijn wangetjes
Tis Tomquote:Op woensdag 4 mei 2005 07:30 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat is dat jurkje leuk geworden van Alicia
En is ze nog uit t huisje gekomen?
Jayden staanStoer ventje
Coolbabe wat heeft Jasper nou op zijn wangetjes
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef Anitra het volgende:
Dat is een baby banz brilletje Smirre zie hier
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:13 schreef Karin het volgende:
Nu Janneke die staartjes inheeft lijken ze echt onwijs veel op elkaar Jessie!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Knorretje het volgende:
even snel een kleine greep uit de verjaardagsfoto's
[afbeelding]
Helaas voor jullie, geen enthousiast kindje dat de taart aanvalt. Ze wil geen vieze vingers. Dus mes en vork worden gehanteerd...
Hij heeft wel een beetje wallen ja maar door de camera die ik heb lijken ze vaak nog 3 keer zo ergquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef bixister het volgende:
jolie wat goehoed!![]()
entom
lijkt inderdaad steeds meer op jasper, coolbabe. hij ziet er wel wat pips uit met dat stoepkrijt op z'n gezicht. en zijn dat nou wallen onder z'n ogen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:53 schreef babyfeet het volgende:
jordy ik kan jou helemaal niet zien....
Ehhhhhh..... jah wordt wel weer eens tijd he? Binnenkort zal ik eens een paar foto's uitzoeken om hier te plaatsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef mallemeid het volgende:
Hee Spuuglokje, wanneer mogen we weer eens wat foto's bekijken van jouw kids?
Nee, niet jammer van die bewegende handjes. Helemaal goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef Githa het volgende:
Maria, leuk pak heb je aanen de onderste foto is echt erg mooi Sugar
jammer van de bewegende handjes maar goed
Huh, Smirre?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef Smirre het volgende:
Sugar; Idd hele mooie foto, alleen jammer van die handjes . Wel zeer herkenbaar; het lijkt hier ook onmogelijk geworden om een stil portret te maken met superbeweeglijke armpjes danwel beentjesHoewel, het enthousiasme straalt er dan wel vanaf.
Bij gebrek aan zwitzal dacht Suus het te doen met koffieprutquote:
Mama zat op de wc en Suus in de keuken....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:42 schreef Belana het volgende:
Joep, wat word je al groot!
En Suushoe kom je daar nou aan?
Wat een mooie meidenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:53 schreef CarOnline het volgende:
Een piepklein foto updeetje vanaf hier:
Britt en Romée:
[afbeelding]
Lara
[afbeelding]
eenmalige aanbieding:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:30 schreef Belana het volgende:
Zeg snoopy.... ik wil Morris wel weer eens zien... *lief kijkt*
of heb ik hem domweg gemist?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:13 schreef Belana het volgende:
ow! Kijk nou wat een heerlijk knulletje het al is![]()
![]()
snap ik wel, dus extra dankjewel, wat een liefje!
Ja vooral als je dus zelf de hele tijd dubbel gelegen hebt, hebben echt zo gelachen vanmorgen! de buren kwamen ook al aan de deurquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Karin het volgende:
Tom![]()
Wat leuk om dan zo opeens je kind in de krant te zien lijkt me.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef snoopy het volgende:
eenmalige aanbieding:
[afbeelding]
en nee, je hebt er niet overheen gekeken maar ik plaats liever niet zo vaak een foto meer
op. vond je 't niet te koud dat ijs?
Ik heb zelf de (uitspringende en uitstekende) lange sprietjes aan de voorkant weggeknipt, maar aangezien madam de hele dag door haar haar zit te woelen en het dan alle kanten behalve de goeie op blijft staan ziet het er af en toe uit alsof er ratjes aan hebben geknaagd!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
is suus naar de kapper geweest? t lijkt wel of dr aan geknipt is
En de ideale camera!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:19 schreef Githa het volgende:
Christan wat kan je mama toch mooie foto's makendaar heeft ze dan ook het ideale kindje voor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |