quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:53 schreef babyfeet het volgende:
jordy ik kan jou helemaal niet zien....
Ehhhhhh..... jah wordt wel weer eens tijd he? Binnenkort zal ik eens een paar foto's uitzoeken om hier te plaatsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef mallemeid het volgende:
Hee Spuuglokje, wanneer mogen we weer eens wat foto's bekijken van jouw kids?
Nee, niet jammer van die bewegende handjes. Helemaal goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef Githa het volgende:
Maria, leuk pak heb je aanen de onderste foto is echt erg mooi Sugar
jammer van de bewegende handjes maar goed
Huh, Smirre?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef Smirre het volgende:
Sugar; Idd hele mooie foto, alleen jammer van die handjes . Wel zeer herkenbaar; het lijkt hier ook onmogelijk geworden om een stil portret te maken met superbeweeglijke armpjes danwel beentjesHoewel, het enthousiasme straalt er dan wel vanaf.
Bij gebrek aan zwitzal dacht Suus het te doen met koffieprutquote:
Mama zat op de wc en Suus in de keuken....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:42 schreef Belana het volgende:
Joep, wat word je al groot!
En Suushoe kom je daar nou aan?
Wat een mooie meidenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:53 schreef CarOnline het volgende:
Een piepklein foto updeetje vanaf hier:
Britt en Romée:
[afbeelding]
Lara
[afbeelding]
eenmalige aanbieding:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:30 schreef Belana het volgende:
Zeg snoopy.... ik wil Morris wel weer eens zien... *lief kijkt*
of heb ik hem domweg gemist?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:13 schreef Belana het volgende:
ow! Kijk nou wat een heerlijk knulletje het al is![]()
![]()
snap ik wel, dus extra dankjewel, wat een liefje!
Ja vooral als je dus zelf de hele tijd dubbel gelegen hebt, hebben echt zo gelachen vanmorgen! de buren kwamen ook al aan de deurquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Karin het volgende:
Tom![]()
Wat leuk om dan zo opeens je kind in de krant te zien lijkt me.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef snoopy het volgende:
eenmalige aanbieding:
[afbeelding]
en nee, je hebt er niet overheen gekeken maar ik plaats liever niet zo vaak een foto meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |