Hier staat ie op marktplaats met wat meer foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knorretje wat is dat trouwens voor een gaaf dingetje waar Jayden mee speelt/staat?
yep bizzkidsquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:
Wat een leuke foto's Knorretje! Dat jurkje van Aliciais dat het jurkje uit de bizzkids?
En Jayden die staat
Coolbabe het krijt zit niet alleen op de stoep?
met gemak zelfs. Ze kon het niet over haar hart verkrijgen om in het huisje te blijven terwijl op tafel een berg speelgoed lag te wachten om uitgepakt te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:30 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat is dat jurkje leuk geworden van Alicia
En is ze nog uit t huisje gekomen?
Jayden staanStoer ventje
Coolbabe wat heeft Jasper nou op zijn wangetjes
Tis Tomquote:Op woensdag 4 mei 2005 07:30 schreef jessie het volgende:
Knorretje wat is dat jurkje leuk geworden van Alicia
En is ze nog uit t huisje gekomen?
Jayden staanStoer ventje
Coolbabe wat heeft Jasper nou op zijn wangetjes
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef Anitra het volgende:
Dat is een baby banz brilletje Smirre zie hier
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:13 schreef Karin het volgende:
Nu Janneke die staartjes inheeft lijken ze echt onwijs veel op elkaar Jessie!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Knorretje het volgende:
even snel een kleine greep uit de verjaardagsfoto's
[afbeelding]
Helaas voor jullie, geen enthousiast kindje dat de taart aanvalt. Ze wil geen vieze vingers. Dus mes en vork worden gehanteerd...
Hij heeft wel een beetje wallen ja maar door de camera die ik heb lijken ze vaak nog 3 keer zo ergquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef bixister het volgende:
jolie wat goehoed!![]()
entom
lijkt inderdaad steeds meer op jasper, coolbabe. hij ziet er wel wat pips uit met dat stoepkrijt op z'n gezicht. en zijn dat nou wallen onder z'n ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |