Ik 3 kilo, voornamelijk spieren ook vanwege het meer sporten denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n 5 kilo aangekomen sinds dat ik gestopt ben. Niet dat ik nou zoveel meer snoep, maar mijn eetlust is gewoon veel groter geworden.
Jij bent nog altijd lekker hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik 3 kilo, voornamelijk spieren ook vanwege het meer sporten denk ikBen nog wel lekker slank, dat ben ik nog liever dan rookvrij.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een weekje volgehoudenJij bent de koning.
Ja dat ben ik wel met je eens. Man, je voelt je dan gewoon zo'n verrotte loser. Júist na zo'n korte tijd. Je baalt dan gewoon dat je het zelfs niet "éven" kon volhouden. Mensen die zeggen: "Maar je had het nog nauwelijks geprobeerd!". Wat onzin is. Voor veel mensen zijn die eerste dagen al een hele stap en overwinning.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Ik kan uit ervaring spreken wanneer ik zeg dat het enorm kut voelt tegenover jezelf wanneer je na redelijk korte tijd je stoppoging opgeeft. Ik heb er vele gehad. En ik denk niet dat het bepaald helpt wanneer mensen dat er nog eens inwrijven.
Wow!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:28 schreef FokCrash het volgende:
Hallo luitjes![]()
ik zag mezelf nog bij 1 maand staan, maarruh, ben gelukkig nogsteeds heel fris hoor:
Ten months, four weeks, 6 hours, 47 minutes and 19 seconds. 6645 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.312,52. Life saved: 3 weeks, 2 days, 1 hour, 45 minutes.
tadaa![]()
Geweldig!quote:
Ik ken mezelf, ik denk dat ik zoiets meteen zou aangrijpen om weer te roken. Hopen dat dat me niet leukt (weer beginnen dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:16 schreef sjak het volgende:
Ik denk trouwens dat ik niet zou gaan roken als er iets heel moeilijks gebeurt. Maar ik heb soms nog steeds wel het gevoel dat ik een sigaret wil.
Als anderen het kunnen, kan hij of zij het ook...dus zijn ze zwakker dan anderen geweest. Vandaar hun schaamte. En terecht, dat mag je ze best duidelijk maken toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Ik kan uit ervaring spreken wanneer ik zeg dat het enorm kut voelt tegenover jezelf wanneer je na redelijk korte tijd je stoppoging opgeeft. Ik heb er vele gehad. En ik denk niet dat het bepaald helpt wanneer mensen dat er nog eens inwrijven.
Gewoon ervoor zorgen dat er alleen maar leuke dingen gebeurenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik denk dat ik zoiets meteen zou aangrijpen om weer te roken. Hopen dat dat me niet leukt (weer beginnen dus)
Ik schaam me niet hoor, ik sta helemaal achter mijn beslissing om weer te beginnen met roken. Het was momenteel gewoon te zwaar voor me, mede door andere factoren (beginnende depressie, groot gevoel van eenzaamheid, zieke vader enz) kan ik het op dit moment er niet bij hebben. Mijn tijd komt nog wel, maar nu gewoon even niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als anderen het kunnen, kan hij of zij het ook...dus zijn ze zwakker dan anderen geweest. Vandaar hun schaamte. En terecht, dat mag je ze best duidelijk maken toch?Ik rook deels niet meer vanwege dat schaamte gevoel.
Het gaat je gewoon een keer lukken, maar nu is dan inderdaad niet de goede situatie! Sterkte met alles trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik schaam me niet hoor, ik sta helemaal achter mijn beslissing om weer te beginnen met roken. Het was momenteel gewoon te zwaar voor me, mede door andere factoren (beginnende depressie, groot gevoel van eenzaamheid, zieke vader enz) kan ik het op dit moment er niet bij hebben. Mijn tijd komt nog wel, maar nu gewoon even niet...
Netjes hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:48 schreef Brennie het volgende:
Two months, two days, 14 hours, 17 minutes and 56 seconds. 1589 cigarettes not smoked, saving ¤ 317,77. Life saved: 5 days, 12 hours, 25 minutes.
Ik ben trots op je!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ondanks de fokmeeting niet eens gerookt
One month, one week, four days, 13 hours, 6 minutes and 55 seconds. 623 cigarettes not smoked, saving ¤ 124,64. Life saved: 2 days, 3 hours, 55 minutes.
Hai,quote:
Spelen met woorden is leuk of niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:04 schreef Hedonist het volgende:
'Stoppen met roken?': je rookt of je rookt niet. Er mee stoppen is een besluit, wat op zich zelf tamelijk definitief is. Elke andere poging is bij voorbaad gedoemd te mislukken. Zolang je je zelf als roker beschouwd die nu gestopt is, is het een kwestie van tijd. En je steekt er weer een op...
Ik vraag me af, van de lijst, wie beschouwd zich na het uitmaken van de laatste sigaret als een 'niet roker'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |