Ik zeg ook kijk uit dat je het niet teveel gaat doen. Eentje per week is prima, maar zo begon mijn zwager dus ook en die rookt er nu meerdere per avond. En jij rookt waterpijp zonder tabak? Dat is apart...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Roken vergelijken met de waterpijp? Als ik ongeveer 15 peuken per dag rookte, maar nu geen tabak meer rook via de waterpijp 1x per week. Hoe kan dit ooit vergelijkbaar zijn?
Wiet en hash heet dat spulquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik zeg ook kijk uit dat je het niet teveel gaat doen. Eentje per week is prima, maar zo begon mijn zwager dus ook en die rookt er nu meerdere per avond. En jij rookt waterpijp zonder tabak? Dat is apart...
Ah, zo'n soort waterpijpquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wiet en hash heet dat spulTabak wil ik juist helemaal uitbannen, omdat je met een joint ook tabak rookt en dat wil ik niet meer. Vandaar, dus goed...verslaafd raken doe ik niet, ik heb niet eens tijd zo vaak vd kaart te raken.
Kben volgens dat programmaatje trouwens over de 100 euro besparingEn het stoppen gaat nog lekker.
Hoe ging het??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik rookte niet zoveel, behalve tijdens het uitgaan
En vanavond gaat het goed komen! Die week was al moeilijk genoeg he, dat gooi je inderdaad niet zomaar weg
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat ze er een paar had gerookt, maar meteen weer gestopt, dus achquote:
Hup stop jij vlegel, hoe kut (en het was kut, nu nog soms) het stoppen ook mag zijn, je bespaart veel geld en bent gezonder. Hoe lekker roken soms ook kan zijn...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:24 schreef Beach het volgende:
Ik zie een pakje naast me liggenmaar ik heb gelukkig geen vuur.
Vooral met uitgaan, biertje + sigaretquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hup stop jij vlegel, hoe kut (en het was kut, nu nog soms) het stoppen ook mag zijn, je bespaart veel geld en bent gezonder. Hoe lekker roken soms ook kan zijn...
Je bent inmiddels alweer een paar dagen stil, ik vrees het ergste...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik rookte niet zoveel, behalve tijdens het uitgaan
En vanavond gaat het goed komen! Die week was al moeilijk genoeg he, dat gooi je inderdaad niet zomaar weg
Fokkers stoppen met roken [Deel 26]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je bent inmiddels alweer een paar dagen stil, ik vrees het ergste...
Zeg dat ik ongelijk heb!
maar niet jokken, he!
Moeder moet een nieuwe bril... *schaam*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Fokkers stoppen met roken [Deel 26]
Klik en je zult het antwoord weten moeder
Jouw stoppen gaat ook lekker, he!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hup stop jij vlegel, hoe kut (en het was kut, nu nog soms) het stoppen ook mag zijn, je bespaart veel geld en bent gezonder. Hoe lekker roken soms ook kan zijn...
Zeker, ruim over de maand heenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Effe asociaal opscheppen:
Three months, two weeks, two days, 1 hour, 44 minutes and 19 seconds ago I almost choked. Since then, I refused 2651 cigarettes and saved ¤ 143,58. And I saved 1 week, 2 days, 4 hours and 55 minutes!
Wat ik kan, kunnen jullie zeker! En laat je niet gekmaken met het verhaal dat eerste stoppogingen nooit lukken, want dit is mijn eerste keer ("poging" noem ik het niet meer)
Afkicken van de tabak is niet leuk (understatement), en ik zeg eerlijk dat ik af en toe weer zwaar trek heb, maar dat duurt maar even.
Ik ben bij dat ik het zo lang al volhou! En wil je weten hoe dat voelt? Steek dan "die ene" niet aan
Amen [afbeelding]
Moet je gewoon 1 stopdag eraf halenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef Christine het volgende:
Drie sigaretjes (niet eens helemaal opgerookt)... Dus ik tel gewoon door... mag wel he?
One week, one day, 14 hours, 23 minutes and 0 seconds. 68 cigarettes not smoked, saving fl 13,76. Life saved: 5 hours, 40 minutes.
Ik denk er nauwelijks nog aan
Goed zo, ik ben trots op jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef Slarioux het volgende:
Het gaat lekker. Dat wil zeggen:
Four months, one week, two days, 2 hours, 35 minutes and 27 seconds. 2582 cigarettes not smoked, saving ¤ 503,36. Life saved: 1 week, 1 day, 23 hours, 10 minutes.
Wat jammer!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Nokia3310 het volgende:
Haal me er maar weer af, ben weer begonnen![]()
Een weekje volgehoudenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Nokia3310 het volgende:
Haal me er maar weer af, ben weer begonnen![]()
Ik ben ook zo'n 5 kilo aangekomen sinds dat ik gestopt ben. Niet dat ik nou zoveel meer snoep, maar mijn eetlust is gewoon veel groter geworden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik mis in het metertje nog het aantal kilo's dat ik er inmiddels bij heb.
Bij mij gaat het hard in elk geval
Ik 3 kilo, voornamelijk spieren ook vanwege het meer sporten denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n 5 kilo aangekomen sinds dat ik gestopt ben. Niet dat ik nou zoveel meer snoep, maar mijn eetlust is gewoon veel groter geworden.
Jij bent nog altijd lekker hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik 3 kilo, voornamelijk spieren ook vanwege het meer sporten denk ikBen nog wel lekker slank, dat ben ik nog liever dan rookvrij.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een weekje volgehoudenJij bent de koning.
Ja dat ben ik wel met je eens. Man, je voelt je dan gewoon zo'n verrotte loser. Júist na zo'n korte tijd. Je baalt dan gewoon dat je het zelfs niet "éven" kon volhouden. Mensen die zeggen: "Maar je had het nog nauwelijks geprobeerd!". Wat onzin is. Voor veel mensen zijn die eerste dagen al een hele stap en overwinning.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Ik kan uit ervaring spreken wanneer ik zeg dat het enorm kut voelt tegenover jezelf wanneer je na redelijk korte tijd je stoppoging opgeeft. Ik heb er vele gehad. En ik denk niet dat het bepaald helpt wanneer mensen dat er nog eens inwrijven.
Wow!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:28 schreef FokCrash het volgende:
Hallo luitjes![]()
ik zag mezelf nog bij 1 maand staan, maarruh, ben gelukkig nogsteeds heel fris hoor:
Ten months, four weeks, 6 hours, 47 minutes and 19 seconds. 6645 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.312,52. Life saved: 3 weeks, 2 days, 1 hour, 45 minutes.
tadaa![]()
Geweldig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |