nou en.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jerruh, poepie. Buzzer is er al bij geweest en dit is in + ook al besproken.
besides, je bent lief vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jerruh, poepie. Buzzer is er al bij geweest en dit is in + ook al besproken.
Slap antwoord.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Jerruh het volgende:
gewoon een kuttopic, basta, uit, klaar
en laat me nu genieten van een vrije avond met gr8w8.
Doe de koning maar de groeten van me.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Jerruh het volgende:
nja, ik vond het eerlijk gezegd gewoon kant noch wal raken...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef Jerruh het volgende:
Het is van een iets hoger niveau dan "kut TPG" e.d. maar dat wil niet zeggen dat ie meteen dcht moet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:11 schreef Jerruh het volgende:
nja, ik vond het eerlijk gezegd gewoon kant noch wal raken...
maar ja, ik kijk morgen ochtend nog wel es en laat ik buzzer nog eens ijn oordeel vellen
ja en sommige mensen hadden nooit een toetsenbord aan moeten kunne raken,...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(sommige mensen hadden ze nooit een blauw kleurtje moeten geven).
Zal ik mijn oordeel eens vijlen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, ik vond het eerlijk gezegd gewoon kant noch wal raken...
maar ja, ik kijk morgen ochtend nog wel es en laat ik buzzer nog eens ijn oordeel vellen
nja, het is gewoon een lekker hak en snij topic, iedereen zit op elkaar te hakken, en te mauwen op het feit dat de holocaust telkens weer wordt aangegrepen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is van een iets hoger niveau dan "kut TPG" e.d. maar dat wil niet zeggen dat ie meteen dcht moet.
Punt is, dat er geen holocaustontkenning in voorkwam. Kan ik hieruit opmaken dat het topic gesloten is uit angst voor een stevige discussie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:18 schreef Jerruh het volgende:
nja, het is gewoon een lekker hak en snij topic, iedereen zit op elkaar te hakken, en te mauwen op het feit dat de holocaust telkens weer wordt aangegrepen.
ontkenning van de holocaust is strafbaar, en ook al zijn we op FOK! lekker rebels, de sfeer die in dit topic rondhing was niet echt rpettig en op zijn minst niet klaahbaakwaardig.
ik hoop hierbij een beetj een reden gegeven te hebben voor sluiting en het is niet mijn bedoeling om zomaar pestslotjes te zetten, maar dit topic sloeg in mijn ogen gewoon ontzettend veel planken grandioos mis.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot zover de Teleac cursus Sociale Vaardigheden voor mongolen .... Deel 1.
[sub}Vergeet je morgen niet naar de herhaling te kijken, je hebt het nodig[/sub]
[afbeelding]
Kan ik hieruit opmaken dat jij alleen leest wat je lezen wil?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Punt is, dat er geen holocaustontkenning in voorkwam. Kan ik hieruit opmaken dat het topic gesloten is uit angst voor een stevige discussie?
Eerlijk gezegd schoot ik zonder enige alcohol in mijn bloed nog even in de lach..quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:26 schreef Jerruh het volgende:
[..].
zelfs met een alcoholkegel is dit niet lachwaardig...
try something better dude...
nou neequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Punt is, dat er geen holocaustontkenning in voorkwam. Kan ik hieruit opmaken dat het topic gesloten is uit angst voor een stevige discussie?
Kan jij me dan wat holocaustontkenning citeren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:26 schreef ReadMe het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat jij alleen leest wat je lezen wil?
is goed, slaat idd nergens op, maar laat het ff duidelijk zijn voor jullie dat het gebagger geen zin eeftquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:42 schreef heiden6 het volgende:
Amsterdam - teringstad aan het IJ deel 3
Verwijder de boel gewoon even, Jerruh.
Ja, ik had ook niet moeten reageren maar dat ventje blijft maar gaan. Bedankt iig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is goed, slaat idd nergens op, maar laat het ff duidelijk zijn voor jullie dat het gebagger geen zin eeft.
ahh meneer is weer aan het buttkissenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:42 schreef heiden6 het volgende:
Amsterdam - teringstad aan het IJ deel 3
Verwijder de boel gewoon even, Jerruh.
Ja, ik sta erom bekend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ahh meneer is weer aan het buttkissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |