even ergquote:Op zondag 1 mei 2005 16:58 schreef DjDev het volgende:
En maar beweren dat hun BAM BAM BAM NAZI BAM BAM BAM BAM beter is dan Metal![]()
M'n opmerking, wat doe jequote:Op zondag 1 mei 2005 16:58 schreef DjDev het volgende:
En maar beweren dat hun BAM BAM BAM NAZI BAM BAM BAM BAM beter is dan Metal![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:01 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Amun-Ra het volgende:
hardcore is ook MIJN muziek.
en JA IK BEN GABBER.
Had je er wat tegen?
Heb ik geen boodschap aan....ik respecteer ook andermans voorkeur voor muziek
hardcore is kutquote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Amun-Ra het volgende:
en JA IK BEN GABBER.
Had je er wat tegen?
Kaalkopquote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Amun-Ra het volgende:
en JA IK BEN GABBER.
Had je er wat tegen?
En je bent zeker ook neonazi?quote:
Nee.quote:
*eens is over het feit KN looser isquote:Op zondag 1 mei 2005 17:10 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij bent volgens mij wel zo'n iemand die over ALLES EN IEDEREEN EEN VOOROORDEEL HEEFT, terwijl je volgens mij dan juist DAAROM
DE GROOTSTE LOOSER VAN ALLEMAAL
bent.
volgens mij is er iets mis met je capslockquote:Op zondag 1 mei 2005 17:10 schreef Amun-Ra het volgende:
blablabla
Ik denk dat je de PostIcon niet gezien hebt. Geeft niks hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:10 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij bent volgens mij wel zo'n iemand die over ALLES EN IEDEREEN EEN VOOROORDEEL HEEFT, terwijl je volgens mij dan juist DAAROM
DE GROOTSTE LOOSER VAN ALLEMAAL
bent.
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:12 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Gisteren slechte coke gehad ofzo? Debiel
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:12 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PostIcon niet gezien hebt. Geeft niks hoor.
Zuig mijn buis, kale neet.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Amun-Ra het volgende:
en JA IK BEN GABBER.
Had je er wat tegen?
Heb ik geen boodschap aan....
Maar even voor de duidelijkheid, als iemand voor het feit dat ik hardcore luister respect kan opbrengen : (y) want: ik respecteer ook andermans voorkeur voor muziek
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:12 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PostIcon niet gezien hebt. Geeft niks hoor.
Ja ja en echte moslims blazen zichzelf niet op zeker.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Neej ben niet kaal, draag geen Lonsdale of Ausie ofzo.
Maar Hardcore
En geloof me echte gabbers zijn een stuk relaxter dan het tuig wat Metal luisterd of wekelijks het tuig dat wekelijks met hun Breezer in hun hand los staat te gaan op Dj Boozywoozy
Jammer jammer jammer. Ik had gehoopt dat je wel zou begrijpen dat het een grapje was. Maar nu laat je je toch een beetje kennen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:16 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar dit keer ging ik inhoudelijk op jouw mening in, en ik merk dat je geen verweer hebt.
Sukkel.
Weer 'zo'n typerende reactie waaruit blijkt dat je totaal geen onderbouwing voor je argumentatie hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:20 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Ja ja en echte moslims blazen zichzelf niet op zeker.
dat heb je juistquote:Op zondag 1 mei 2005 17:20 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Ja ja en echte moslims blazen zichzelf niet op zeker.
Anders stop je mary kate in je aars en vraag je meteen of ze je gevoel van humor kan zoeken..quote:Op zondag 1 mei 2005 17:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
dat heb je juist
Men mag niks vernietegen dat Allah heeft gemaakt(volgens de Koran dus)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach jonge toch.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:21 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Jammer jammer jammer. Ik had gehoopt dat je wel zou begrijpen dat het een grapje was. Maar nu laat je je toch een beetje kennen.
je bent zo zieligquote:Op zondag 1 mei 2005 17:22 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Anders stop je mary kate in je aars en vraag je meteen of ze je gevoel van humor kan zoeken..
Mooie, witte bretels. Wat een o-n-g-e-l-o-o-f-e-l-i-j-k-e losers...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:22 schreef Sas22 het volgende:
http://unitedgabbers.nl/foto/albums/20030830/24.jpg
[afbeelding]
jaja... dat komt vast goed over op de mensenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:24 schreef JMB het volgende:
[..]
Mooie, witte bretels. Wat een o-n-g-e-l-o-o-f-e-l-i-j-k-e losers...
Dat is ook zooo grappig.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:27 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jaja... dat komt vast goed over op de mensen
Iemand afkeuren op basis van witte bretels
Die witte bretels zijn nog het minst lelijke op de foto hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:27 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jaja... dat komt vast goed over op de mensen
Iemand afkeuren op basis van witte bretels
Oh ja ik had het nog niet over die gore, lelijke kaalkoppen gehad.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:29 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Die witte bretels zijn nog het minst lelijke op de foto hoor. [afbeelding]
Ik moest wel effe lachen jaquote:
Guttegut, wat een stereotypering. DJ Boozywoozy wordt beluisterd door 14/15 jarigen. Liefhebbers van trance luisteren naar allerlei artiesten. Net als liefhebbers van rap en metal dat doen.quote:En geloof me echte gabbers zijn een stuk relaxter dan het tuig wat Metal luisterd of wekelijks het tuig dat wekelijks met hun Breezer in hun hand los staat te gaan op Dj Boozywoozy
Ja ik dacht niet dat het mogelijk was.. maar toch doe je het.. de meest trieste post tot nu toe.. gefeliciteerd.. of je nou gabber bent of niet.. je bent lomp.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:31 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik moest wel effe lachen jamaar dat begrijp jij toch niet...
Volledig mee eens is.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:32 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Ja ik dacht niet dat het mogelijk was.. maar toch doe je het.. de meest trieste post tot nu toe.. gefeliciteerd.. of je nou gabber bent of niet.. je bent lomp.
Join the clubquote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef -Angel- het volgende:
Ah, een topic gewijd aan de clowns van de muziekscène.
hahaha... bedankt voor de visuele ondersteuningquote:Op zondag 1 mei 2005 17:32 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Ja ik dacht niet dat het mogelijk was.. maar toch doe je het.. de meest trieste post tot nu toe.. gefeliciteerd.. of je nou gabber bent of niet.. je bent lomp.
Maar je bent wel lompquote:Op zondag 1 mei 2005 17:37 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
hahaha... bedankt voor de visuele ondersteuning
En nee... ik ben geen gabber...
IMO zeg je meer over jezelf dan over mij...quote:
Blabla, niet zo happen, dat is niet goed voor jequote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Amun-Ra het volgende:
en JA IK BEN GABBER.
Had je er wat tegen?
Heb ik geen boodschap aan....
Maar even voor de duidelijkheid, als iemand voor het feit dat ik hardcore luister respect kan opbrengen : (y) want: ik respecteer ook andermans voorkeur voor muziek
Die nepnazi's mogen van mij ook wel optyfen. Ze verzieken elk feest met hun aanwezigheid.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:09 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
maar als ik eerlijk moet zijn heb ik niets tegen alle gabbers. ik ken er ook een paar die gewoon normaal doen en niet van die nazi shit uithalen.
die anderen kunnen opkankeren
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:24 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach jonge toch.
Ik heb gewoon zin in een nutteloze discussie![]()
Maar hoe dan ook, ik ben wel gabber.
En als je dat nix vindt, dan mag je dat van me vinden.
Je moet niet meteen gaan globaliseren, en je mening onderbouwen met schrale hersenspinsels.
Daar vind ik dus meteen een probleempje in.
True. Het is gewoonweg tuig van de bovenste richel.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Die nepnazi's mogen van mij ook wel optyfen. Ze verzieken elk feest met hun aanwezigheid.
* JMB noteert statementquote:Op zondag 1 mei 2005 18:31 schreef nietzman het volgende:
Gabbers zijn allemaal Nazi's, stuk voor stuk, geen uitzonderingen.
En zo is het maar net!
quote:
quote:Op Zaterdag 23 april 2005 00.31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAM
Goeie muziek ja
En dan toch zeggen dat ze elkaar in de kont neuken he?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:36 schreef XiChico het volgende:
wil je geen ruzie mee. En volgens mij neuken ze elkaar in de kont.
Wahaha dat tshirt en dat fluitje.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
mjah ik als dj moet helaas concluderen dat er af en toe zeer foute gasten in het publiek rondlopen, en helaas trekken dit soort gasten vaak wel weer de aandacht van mensen die op zoek naar een steroetiep dat ze als zwarte schaap kunnen gebruiken
Zeg dat eens in hun gezicht als je durftquote:Op zondag 1 mei 2005 18:36 schreef XiChico het volgende:
Gister waren er ook allemaal kaalkoppies in discoEcht van die grote kale nazi's, allemaal van die Londdale negerkleding aan en pitbull en Nobody likes us, we don't care shirts aan.Shirt in hun broek, daaronder grote zwarte kisten aan, wil je geen ruzie mee. En volgens mij neuken ze elkaar in de kont.
Snappen ze toch nietquote:
ja hee jij, met die kale kop, die lonsdale sweater, en die zwarte kisten met veters, ja jij ja!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hee jij, met die kale kop, die lonsdale sweater, en die zwarte kisten met veters, ja jij ja!
*twintig man draaien zich om
Ze voelen zich onzeker en daarom lopen ze allemaal in hetzelfde.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja hee jij, met die kale kop, die lonsdale sweater, en die zwarte kisten met veters, ja jij ja!
*twintig man draaien zich om
het zijn gewoon slechte marokkanenquote:Op zondag 1 mei 2005 19:20 schreef JMB het volgende:
[..]
Ze voelen zich onzeker en daarom lopen ze allemaal in hetzelfde.![]()
![]()
Zien er ook allemaal hetzelfde uit. Zullen we een marokkanen centraal bash topic over openen? Of is dat discriminatie?quote:
open maar hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 19:31 schreef JMB het volgende:
[..]
Zien er ook allemaal hetzelfde uit. Zullen we een marokkanen centraal bash topic over openen? Of is dat discriminatie?
Ej! Ik heb dat centraal hippy bash topic al geopend, jij deze dus maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |