jij steelt alleen maar in je fantasie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
euh, sinds wanneer kun beoordelen of iemand neger is van de buitenkant, ik ben een neger van de binnenkant
Hoi Thijs.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
euh, sinds wanneer kun beoordelen of iemand neger is van de buitenkant, ik ben een neger van de binnenkant
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
ik sterf nog liever dan dat ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef TerrorFront het volgende:
pfff metal sucksgimme hardcore/terror/speedcore
haha
...djdev ga trance luisteren clubkut
Verdomme daag me niet uitquote:
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAMquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef TerrorFront het volgende:
pfff metal sucksgimme hardcore/terror/speedcore
haha
...djdev ga trance luisteren clubkut
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAM
Goeie muziek ja [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAM
Hardcore is voor kaalkopjes...en ik haat kaalkopjesquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef TerrorFront het volgende:
Metal is voor gothics...en ik haat gothics
hoezo nazi dan? ben je ook zo'n stoere meeloper die wat gehoord heefT? jij heb eg geluk dat je niet voor me staat jonge met je grote smoel...egt hier kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef TerrorFront het volgende:
[..]
hoezo nazi dan? ben je ook zo'n stoere meeloper die wat gehoord heefT? jij heb eg geluk dat je niet voor me staat jonge met je grote smoel...egt hier kan ik niet tegen
haat jij ze maar lekker jonge...jij bent stoer..maar niet stoer genoeg om dat voor een heel publiek te zeggen of in iemands gezicht...INTERNET HELD!! ik vind je stoer hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hardcore is voor kaalkopjes...en ik haat kaalkopjes
Jij doet VMBO he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef TerrorFront het volgende:
[..]
hoezo nazi dan? ben je ook zo'n stoere meeloper die wat gehoord heefT? jij heb eg geluk dat je niet voor me staat jonge met je grote smoel...egt hier kan ik niet tegen
hoezo? ik zeg dit ook in de gezicht van die boeren hier in Zeelandquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:34 schreef TerrorFront het volgende:
[..]
haat jij ze maar lekker jonge...jij bent stoer..maar niet stoer genoeg om dat voor een heel publiek te zeggen of in iemands gezicht...INTERNET HELD!! ik vind je stoer hoor
vmboquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef TerrorFront het volgende:
ja ik doe vmbo ja..ben er trots op....ga je lekker in je boeken aftrekke vbo nerdje...krijg een leven man
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef DrDentz het volgende:
goedzo TerrorFront, een beetje gezellige sfeer erbij, dat mag ook wel eens
jaja stoere internet praatjes...kom het gewoon in mijn gezicht zeggen...en niet stoer tegen die kanker boeren van 11 jaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoezo? ik zeg dit ook in de gezicht van die boeren hier in Zeeland![]()
![]()
Nee die zijn allemaal katoen plukkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef DrDentz het volgende:
zijn hier nog meer negers?
Vmbo nivo mênquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:36 schreef TerrorFront het volgende:
[..]
jaja stoere internet praatjes...kom het gewoon in mijn gezicht zeggen...en niet stoer tegen die kanker boeren van 11 jaar
Al eens gehoord van Hardcore?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef TerrorFront het volgende:
Metal is voor gothics...en ik haat gothics
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef TerrorFront het volgende:
ja zeker allemaal nerds..allemaal geen leven...Kijk mij ik kan goed leren met me kutkop! nu ben ik boven de mensheid! NOT ...krijg godver een sociaal leven ofzo ..nerts
meneertje is gefrustreerdquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef TerrorFront het volgende:
ja zeker allemaal nerds..allemaal geen leven...Kijk mij ik kan goed leren met me kutkop! nu ben ik boven de mensheid! NOT ...krijg godver een sociaal leven ofzo ..nerts
Echt vmbo hea?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef TerrorFront het volgende:
nah, jaloers denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |