jij steelt alleen maar in je fantasie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
euh, sinds wanneer kun beoordelen of iemand neger is van de buitenkant, ik ben een neger van de binnenkant
Hoi Thijs.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
euh, sinds wanneer kun beoordelen of iemand neger is van de buitenkant, ik ben een neger van de binnenkant
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef DrDentz het volgende:
ik sterf nog liever dan dat ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef TerrorFront het volgende:
pfff metal sucksgimme hardcore/terror/speedcore
haha
...djdev ga trance luisteren clubkut
Verdomme daag me niet uitquote:
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAMquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef TerrorFront het volgende:
pfff metal sucksgimme hardcore/terror/speedcore
haha
...djdev ga trance luisteren clubkut
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAM
Goeie muziek ja [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM terror BAM BAM BAM nazi BAM BAM BAM dood BAM BAM BAM neger BAM BAM BAM
Goeie muziek ja [afbeelding]
Hardcore is voor kaalkopjes...en ik haat kaalkopjesquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:31 schreef TerrorFront het volgende:
Metal is voor gothics...en ik haat gothics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |