Ellende, zoals altijd.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:51 schreef Harry_Sack het volgende:
wat staat jou nog te wachten eigenlijk deze zomer, M & mr X ?
Rochel Kuch, wat zeg je, jongen?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
Zo oud en dan nog steeds op een forum
Het houd je wel jong
Dat is geen excuus om toch naar concerten te gaan, je laveloos te zuipen en over iemand heen te kotsen met dien verstande dat je waarschijnlijk een klap op je oog retour krijgtquote:
HS is nog maar een jonkiequote:Op maandag 2 mei 2005 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
Zo oud en dan nog steeds op een forum
Het houd je wel jong
So very true.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om toch naar concerten te gaan, je laveloos te zuipen en over iemand heen te kotsen met dien verstande dat je waarschijnlijk een klap op je oog retour krijgt![]()
Gelukkig heb je wel je wijsheidquote:Op maandag 2 mei 2005 00:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Rochel Kuch, wat zeg je, jongen?
ach, het is maar spelling ook eigenlijk... je snapt de ladingquote:
Ja, dat vind ik ook. Volgens mij is volwassenheid maar aan bepaalde personen besteedtquote:
Ukkie moet je niet naar bedquote:Op maandag 2 mei 2005 00:59 schreef Monidique het volgende:
Ík ben pas jong, walgelijk gewoon!
Maar jij gaat studeewhen, dat is dan wel weer goed. Walging zet zich dan om in gewoontequote:Op maandag 2 mei 2005 00:59 schreef Monidique het volgende:
Ík ben pas jong, walgelijk gewoon!
Hoho! Dat is nog niet zeker, moet me nog inschrijven, kijken of dat kan, en dan zou het dus sowieso Leiden worden. Ik weet het niet, hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar jij gaat studeewhen, dat is dan wel weer goed. Walging zet zich dan om in gewoonte
hm, het is toch niet omdat je op Tuana geilt he?quote:Op maandag 2 mei 2005 01:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoho! Dat is nog niet zeker, moet me nog inschrijven, kijken of dat kan, en dan zou het dus sowieso Leiden worden. Ik weet het niet, hoor.
Niet in 't bijzonder, nee, hoewel een buitenlands prakkie altijd mooi meegenomen is.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm, het is toch niet omdat je op Tuana geilt he?
quote:Op maandag 2 mei 2005 01:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet in 't bijzonder, nee, hoewel een buitenlands prakkie altijd mooi meegenomen is.
Ik dacht dat het afrikaans-nederlands zich ook ontwikkeld heeft in 200 jaar en dat het niet hetzelfde soort nederlands is wat men 200 jaar terug in Nederland sprak.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik luister nu een Zuid-Afrikaans nummer
Mooi authentiek Nederlands
Euro-Afrikaans.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat het afrikaans-nederlands zich ook ontwikkeld heeft in 200 jaar en dat het niet hetzelfde soort nederlands is wat men 200 jaar terug in Nederland sprak.
Het is een aparte vorm van de nederlandse taalgroep, net als achterhoeks, limburgs of een vlaams dialect.
Ik dacht altijd dat het oud Nederlands was. Uit de tijd dat wij nog over de wereldzeeën vaarden naar nieuwe werelden.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:12 schreef Bluesdude het volgende:
Ik dacht dat het afrikaans-nederlands zich ook ontwikkeld heeft in 200 jaar en dat het niet hetzelfde soort nederlands is wat men 200 jaar terug in Nederland sprak.
Het is een aparte vorm van de nederlandse taalgroep, net als achterhoeks, limburgs of een vlaams dialect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |