Ja,quote:Op maandag 2 mei 2005 00:30 schreef MrX1982 het volgende:
Maar die FokBlock heb jij gemaakt Monidique?![]()
Ervaring?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dat soort stigma's worden vanzelf lifestyle
Als dat zo was, dan had ik elke dag een van deze: Post hier trashy mokkelsquote:
Valt wel mee, op de http://fokblock.blogspot.com kun je zien welke sites ik voornamelijk gebruikt hebt om deze extensie te maken.quote:
Echte trashbitches staan in de pitt bij Slayer.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had ik elke dag een van deze: Post hier trashy mokkels
Dat zag ik ja maar toch, vanzelf gaat het vast nietquote:Op maandag 2 mei 2005 00:34 schreef Monidique het volgende:
Valt wel mee, op de http://fokblock.blogspot.com kun je zien welke sites ik voornamelijk gebruikt hebt om deze extensie te maken.
Nog steeds denk je? Slayer is dood, lang leve Slayer. Na seasons in the Abyss hebben ze niets meer gepresteerd, keep it realquote:Op maandag 2 mei 2005 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Echte trashbitches staan in de pitt bij Slayer.
Goed, dan staan ze nu in de pitt bij Linkin Park,quote:Op maandag 2 mei 2005 00:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nog steeds denk je? Slayer is dood, lang leve Slayer. Na seasons in the Abyss hebben ze niets meer gepresteerd, keep it real![]()
Een openlijke vrijage richting de SP.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:39 schreef zakjapannertje het volgende:
Dittrich verkiest Marijnissen boven Wilders, en daar hoefde hij er nauwelijks voor na te denken
Slipknot, DOA '00 vond ik wel heftig. 'k Heb Slayer nooit gezien, dus daar heb ik nooit in de pitt gestaan. Kan overigens verandering in komen op Fields of Rock, maar toen ik laatst bij Machine Head was, merkte ik wel dat ik eigenlijk een conditie van een tweaker heb.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb weleens in de pitt gestaan bij Flogging Molly.
Heftige ervaring
Ik kende het hele fenomeen pitt niet. Toen een vriend van me vroeg of ik mee wilde naar Flogging Molly.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:41 schreef Monidique het volgende:
Slipknot, DOA '00 vond ik wel heftig. 'k Heb Slayer nooit gezien, dus daar heb ik nooit in de pitt gestaan. Kan overigens verandering in komen op Fields of Rock, maar toen ik laatst bij Machine Head was, merkte ik wel dat ik eigenlijk een conditie van een tweaker heb.
oldschool pitterquote:Op maandag 2 mei 2005 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
man, ben ik oud of wat
Dutch death metal festival '92 !
Mijn eerste keer in de paradiso...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |