Bolbliksem uitgelegd door het KNMI:quote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
wat is dat
Wat voorgevoelens betreft heb ik er ook nog eentje. Die heb ik geloof ik als eens eerder ergens gepost, maar hier is ie nog eens:quote:Op zondag 1 mei 2005 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bolbliksem uitgelegd door het KNMI:
http://www.knmi.nl/voorl/nader/bolbliksem.htm
Ikzelf heb meerdere "freaky" dingen meegemaakt.
Een ervan was dat ik op de middelbare school een keer toen een docent niet op tijd was voor de les, ik sterk het gevoel kreeg dat zijn huis in de fik stond (niet een erg logische gedachte op zo'n moment). Ik zei het voor de gein tegen mijn klasgenoten en iedereen begon natuurlijk te lachen.
Maar toen hij later op school kwam bleek het inderdaad zo te zijn...
Een andere keer die me heel erg is bijgebleven was toen ik 's nachts ineens een sterk gevoel kreeg in mijn slaap, dat een cliënt van me (thuiszorg), waar ik al een geruime tijd bij kwam, in het ziekenhuis lag en aan het sterven was.
Kom ik daar de volgende ochtend, wordt de deur niet open gedaan... bleek ze sinds die nacht in het ziekenhuis te liggen, kantje boord... terwijl ze daarvoor nooit ziek was ofzo, ik had het afgezien van die nacht ervoor, echt niet aan zien komen.
Daar schrok ik toen echt heel erg van, was niet tof![]()
Denk je dat je het ooit toch gaat proberen?quote:
Als ik ooit weer 'ns een openhaard tot m'n beschikking heb, zal ik het waarschijnlijk ook wel proberen!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Denk je dat je het ooit toch gaat proberen?
Mn nieuwsgierigheid zou het denk ik van me winnen in zo'n geval
quote:Dag Laura,
Wat een mooie droom heb je me gestuurd. Eigenlijk weet je zelf wel wat het
betekent. Aan de ene kant lijk je nieuwsgierig te zijn naar je oma, hoe ze nu
leeft, maar aan de andere kant ben je er ook bang voor. Zo heb je dat wat je oma
je vertelde in je droom nog nooit uitgevoerd. Toch zou ik het eens een keer
doen. Het lijkt het op een soort ritueel: de open haard aan en twee kaarsen aan
weerszijden. Misschien is het een methode om in contact te komen met dat deel
van je oma dat voortleeft in jou en roep je niet zozeer haar geest op, als wel
datgene wat door jou is meegenomen naar de toekomst waarin je nu leeft. Waarom
zou je daar bang voor zijn? En als je oma zich manifesteert, waarom zou je dan
bang voor haar zijn? Kortom: probeer het eens uit en misschien heb je een
bijzondere ervaring die je een nieuwe kijk op jezelf en je leven geeft.
Een verklaring kan slechts gaan over zaken die daadwerkelijk gebeurd zijn. Eérst moet er iets voorgevallen zijn, daarna pas kan het verklaard worden. Andersgezegd, een verklaring, iedere verklaring, is altijd ondergeschikt aan de gebeurtenis zelf.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:07 schreef JohnDDD het volgende:
Misticle_lightning, hoewel ik je ervaringen respecteer...kun je het begrijpen als ik sommige dingen die je zegt - en dan vooral die laatste dingen - moeilijk vind om te geloven? Dingen kwijtraken en die dan op je bureau weer terugvinden? Ik wil zeker wel aannemen dat je ze zo ervaart...maar soms als ik zulke dingen hoor, die toch moeilijk voor te stellen zijn, begin ik me af te vragen of de mensen die ze ervaren niet in de war zijn...
Ik hoop niet dat ik je hiermee kwets of dat ik al te zeer offtopic ga, maar ik vind het, ook spiritueel gezien, moeilijk een verklaring te bedenken voor het spontaan terugkeren van voorwerpen op je bureau...Maar als jij wel een verklaring hebt, sta ik daar open voor.
Je hebt daarin zeker gelijk, daarom zeg ik ook dat ik haar ervaring respecteer en dat ik geloof dat ze die ervaringen heeft.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een verklaring kan slechts gaan over zaken die daadwerkelijk gebeurd zijn. Eérst moet er iets voorgevallen zijn, daarna pas kan het verklaard worden. Andersgezegd, een verklaring, iedere verklaring, is altijd ondergeschikt aan de gebeurtenis zelf.
Om iets als waaraan te kunnen nemen op voorwaarde van een verklaring, is daarom imo een omkering van de normale gang van zaken.
Ook de wetenschap, júist de wetenschap, komt verder door het zoeken van verklaringen voor onverklaarbare zaken. Onverklaarbaarheid mag dus nooit een excuus zijn om iets niet te willen geloven of aannemen.
Ik geloof de woorden van mystical_lightning (of hoe je dat ook schrijft). Haar ervaring, haar realiteit. Of dat ook jouw of mijn realiteit is, is in deze context van secundair belang.
Misschien heeft ze wel geen verklaring. En daar bedoel ik niet mee dat ze gewoon maar klakkeloos alles aanneemt: want als dit soort dingen je gebeurt, ga je, zeker aanvankelijk, echt zelf ook wel naar verklaringen zoeken.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:27 schreef JohnDDD het volgende:
Je hebt daarin zeker gelijk, daarom zeg ik ook dat ik haar ervaring respecteer en dat ik geloof dat ze die ervaringen heeft.
Mijn post zat dan ook meer in de richting van het feit dat ik het zelf niet begreep en dat ik graag van haar zou horen welke verklaring ze ervoor heeft (geesten, onbewuste telekinese...?) dan dat ik volledig wilde twijfelen aan haar ervaring.
Ik kijk bij je profiel.. staat er :quote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit waarom ik ELKE keer weer het getal 48 zie terugkomen
Soms ook heel vreemd, dan krijg ik bv 2 getallen door en door enige wiskundige berekeningen kom ik telkens weer op 48 uit, heel raar. Weet echt niet wat ik ermee aan moet maar het komt de laaste tijd zóveel voor dat ik zeker weet dat het iets moet betekenen, ik denk zelf aan een waarschuwing gezien de frequentie waarme ik het getal doorkrijg.
edit: ik zit net te kijken, ik ga van de week naar frankrijk toe. En raad eens hoeveel km dat is:
748![]()
Waar was dit?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef Fujifilm het volgende:
Mijn broertje heeft mij een keer verteld dat hij een vliegend iemand had gezien, meerdere mensen hadden die gene gezien..
Het was op een parkeer terrein waar auto's stonden. Me broertje was toen jaartje of 13, en het was s'avonds en al donker..
Hij was verstoppertje aan het spelen ofzo vertelde hij.. Hij was samen met een vriendje achter een auto gaan zitten.. toen op een gegeven moment hij een wit lichaam zag met alleen een boven lijf.. Dat boven lij zweef boven een auto.. Me broertje kon duidelijk een gezicht zien, een man met een snor vertelde hij.. Die man keek hen niet aan..
Toen me broertje en dat vriendje van hem die man zagen, wisten ze niet wat ze moesten doen.. Ze rende maar weg..
Of ik me broertje geloof? Ja.. waarom zou hij zoiets liegen, hij is zelf nu 16.. Hij was erg geschrokken.. Hij vertelde dat hij duidelijk iemand zonder onderlichaam boven een auto zag zweven. Het was iemand met een snor, een man dus
Indrukwekkend lijstje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
Durf bijna niet te beginnen
Lijstje, vanaf het begin, beetje in chronologische volgorde
knipperdeknip
Dit heb ik eigenlijk, zonder er bij stil te staan, ook altijd gehad. Het collectieve gevoel van de kolonie aanvoelen, het als een geheel zien, erin opgaan.quote:- mieren begrijpen, keuken opeens (ook in de nacht) vol met mieren, ze opeens niet kunnen doodmaken, wat ik normaal wel had gedaan met het idee 'bah', op mijn hurken knielen en helemaal zonder gedachtes opgaan in de mieren, begrijpen dat ze één geheel zijn, dat als er ééntje het spoor bijster is, dat effect heeft op de hele groep, laat staan als je er dus ééntje doodmaakt en als klap op de vuurpijl, de volgende dag geen mier meer te bekennen in mijn keuken
Ha... Weet je nu waarom.....quote:Op zondag 1 mei 2005 17:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat voorgevoelens betreft heb ik er ook nog eentje. Die heb ik geloof ik als eens eerder ergens gepost, maar hier is ie nog eens:
Na een lange werkdag ging ik redelijk vermoeid op de fiets terug naar huis. Een route die ik blind en zonder na te denken fiets. Eén lange rechte weg, zonder veel kruisingen. Vlak bij huis moet ik over een lange voorrangsweg waar je ook als fietser gewoon door mag fietsen. Nu zit er op die weg een zijweggetje waar het doorgaans altijd wel rustig is. Nu fietste ik die bewuste dag zoals gewoonlijk die voorrangsweg op, en een zo'n 20m voor ik dat zijweggetje tegenkom kreeg ik het sterke gevoel dat ik moest stoppen - een onheilspellend gevoel. Ik stop, en op het moment dat ik die kruising overgegaan zou zijn kwam er een dikke bolide met een rotgang uit die straat gescheurd. Was ik doorgereden, zoals ik normaal zonder nadenken doe, had ik er zeer zeker onder gelegen.
Laten we hopen dat je niet onbewust je uiteindelijke leeftijd van overlijden hebt gefixeerd temidden van vele andere gedachten...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit waarom ik ELKE keer weer het getal 48 zie terugkomen
Soms ook heel vreemd, dan krijg ik bv 2 getallen door en door enige wiskundige berekeningen kom ik telkens weer op 48 uit, heel raar. Weet echt niet wat ik ermee aan moet maar het komt de laaste tijd zóveel voor dat ik zeker weet dat het iets moet betekenen, ik denk zelf aan een waarschuwing gezien de frequentie waarme ik het getal doorkrijg.
edit: ik zit net te kijken, ik ga van de week naar frankrijk toe. En raad eens hoeveel km dat is:
748![]()
Wel voor mij in iedergeval weer een rede om positief over Cannabis te spreken......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
Durf bijna niet te beginnen
Lijstje, vanaf het begin, beetje in chronologische volgorde
- vrouw (erg mooi en rustgevend, werd er wakker van of moest er wakker van worden dat kan ook) aan mijn bed zien staan, erg jong nog
- 2 ufo's gezien met vriendinnetje en zusje van haar, waren jaar of 14
- lampen die stukgingen of gaan (nu badkamer na lange tijd weer) op het moment dat ik klik en denk 'fuck te snel en ondoordacht' en 'pang' is het dan
- computers op tilt als ik er bij kwam(maar eigenlijk meer dit
), nu geen last meer van
- bolbliksem, whatever (ook), buiten doodstil, moment dat ik het licht uit doe, schiet de bliksem voor mijn raam, als uit het niets en daarna weer doodstil, geen onweer voor de rest wat dan ook te bemerken
- chakra die ik oa voelde oplossen in mijn keel, mijn keel die openging daardoor, heb ik overigens een nuchter, vind ik zelf, antwoord/verklaring op, namelijk dat als je een blokkade ergens hebt, de chakra's dan juist voelt, net als dat je tegen iets aanduwt, krijg je ook tegendruk, toen ik het door voelde schieten was het 'wow' en een beetje wtf allemaal (weer bijelkaar)
- energy ofcourse in ruime begrippen, bij dansen, in de natuur en om mij heenhand op mijn buik gelegd, gaf mij een lekker gevoel en toen ik mijn hand steeds verder deed, beetje automatisch, kon ik bijna het dekbed van mij afdoen, want het was zo groot als een skippybal geworden, ben toen ook maar gestopt, met een erg cool gevoel van dat (ervarene) etc
- over oma's gesproken, ook tegengekomen (was ze een paar maanden overleden) in een al erg uhm aparte droom, met haar gecommuniceerd, niet in woorden, maar het was goed en lief, haar sowieso opeens, vermoed ik, gevoeld, toen ik opeens door een programma ofzo aan haar moest denken, moest huilen en toen de sfeer veranderde
- 3 ietsen (soort schimmen) aan mijn bed zien staan![]()
- binnenkomen in woonkamer, een onwijs sterke hondengeur ruiken, later naar de keuken gaan, naar buiten kijken en daar in de holst van de nacht een zwarte grote hond zien lopen
- mieren begrijpen, keuken opeens (ook in de nacht) vol met mieren, ze opeens niet kunnen doodmaken, wat ik normaal wel had gedaan met het idee 'bah', op mijn hurken knielen en helemaal zonder gedachtes opgaan in de mieren, begrijpen dat ze één geheel zijn, dat als er ééntje het spoor bijster is, dat effect heeft op de hele groep, laat staan als je er dus ééntje doodmaakt en als klap op de vuurpijl, de volgende dag geen mier meer te bekennen in mijn keuken
Dat was het een beetje, de kleine dingetjes buiten beschouwing gelaten maar. Iedereen kan er het mijne van denken, heb ik zelfs soms meer dan genoeg gedaan, maar ik laat het zoals het was/is, weet het toch niet
, sommige dingen zijn misschien zoals ze gebeuren, meer niet.
Wat zeker opmerkelijk is ....quote:Op maandag 2 mei 2005 17:41 schreef Lllaura het volgende:
Ik was een jaar of 10 toen mijn oma doodging, aan borstkanker.
Een paar jaar geleden droomde ik dat ik bij haar op bezoek was, in haar huis in Valkenburg.
Ik omhelsde 'r en merkte dat ik groter was gegroeid dan zij. Dit viel me op, omdat ik toen ze stierf kleiner was dan zij.
Na een tijdje met 'r gepraat te hebben, vertelde ik 'r dat ik eigenlijk droomde en dat zij in mijn echte leven al jaren eerder was gestorven. Ze vond 't erg verdrietig om dit te horen.
Ik vroeg haar toen hoe ik haar weer zou kunnen zien, als ik weer wakker was. Ze vertelde me toen dat ik de openhaard aan moest steken, twee kaarsen aan weerszijden moest branden en erin moest kijken, dan zou ik haar zien.
Ik heb 't (nog) nooit gedurfd...
Ik hoop het ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 06:17 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je niet onbewust je uiteindelijke leeftijd van overlijden hebt gefixeerd temidden van vele andere gedachten...
(Brrr dejavous :S)
Laat staan dat het feit dat ik zo spontaan regeer me ineens doet vermoeden dat ik nu ineens ook niet meer over 48 moet nadenken....
Die 666 in mijn nick heeft niks te maken met dat ik een satanaanbidder zou zijn of andere duivelse praktijken zou aanhangen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 06:13 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ha... Weet je nu waarom.....
Want het is vrij goed mogelijk dat je de volgende keer niet gewaarschuwd word als je die 666 niet onmiddelijk uit je naam haalt
Anders snap ik ook niet waarom ik m'n kostbare minuten op aarde aanwendt om je dit uberhaupt te melden....
Prettige ochtend verder....
![]()
Misschien zou je wat kunnen vertellen over waaruit deze entiteiten bestaan, wat ze voor een functie hebben in de wereld en in de natuur, hoe je met ze in contact komt, en wat jij precies voor een "band" hebt of werk doet met deze wezens. Ook ben ik benieuwd hoe jij denkt dat ze mogelijk die voorwerpen brengen van de plek waar jij ze verliest naar je bureau...transporteren ze ze door de lucht of zorgen ze door bijvoorbeeld magie ervoor dat het voorwerp op je bureau terechtkomt...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
Wat zou ik kunnen vertellen JohnDDD? wat wil je weten?
Of je keek er net in een andere hoek naartoe zodat je het bordje beter kon zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef Threep het volgende:
3 of 4 zomers terug gebeurden er elke dag vreemde dingen in mijn leven. Het volgende voorval is één van de strafste van een hele hoop moeilijk te verklaren tot onverklaarbare gebeurtenissen ...
Ik zat in een taxi terwijl ik met iemand aan't bellen was. Ik draaide me naar rechts en zag een bordje met de straatnaam erop en vertelde dit tegen de persoon aan de telefoon - die me zei dat dat idd de straat was waar we in moesten slaan.
Toen ik inhing vroeg de taxi-chauffeur hoe ik wist welke straat het was. Ik zei hem dat ik het 'daar rechts op dat bordje' had zien staan, maar ik kon het bordje nog maar met moeite zien omdat er een hele hoop bomen voor stonden. De taxi stond op net dezelfde plek als ervoor en er was geen wind.
Er is maar één conclusie mogelijk en dat is dat ik op dat moment even door de materie heb kunnen kijken ...
Nope, ik ben geen millimeter gemoved, en die bomen ook niet. De taxi-chauffeur begreep er ook geen snars van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Of je keek er net in een andere hoek naartoe zodat je het bordje beter kon zien?
Ik geloof veel dingen die hier gepost worden. maar voor sommige dingen kan er ook een gewone verklaring zijn.
Da's een beetje hetzelfde als die mysterieuze plassen water die ik hier met enige regelmaat aantref.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel geen verklaring. En daar bedoel ik niet mee dat ze gewoon maar klakkeloos alles aanneemt: want als dit soort dingen je gebeurt, ga je, zeker aanvankelijk, echt zelf ook wel naar verklaringen zoeken.
Maar als je die niet kunt vinden, ook na diverse voorvallen niet, ga je er uiteindelijk misschien wel wat makkelijker mee om. Misschien ook niet. Dat zou ze zelf moeten vertellen idd![]()
Word jij nu nooit moe om onzinnig te reageren in topics waar je blijkbaar totaal geen band mee hebt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:09 schreef Laton het volgende:
Worden jullie nou niet moe van die achterlijke verzinsels die jullie jezelf aanpraten?
Wordt jij nooit moe om te reageren in topics waar je totaal geen kaas gegeten hebt van de materie die daarin behandeld wordt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:09 schreef Laton het volgende:
Worden jullie nou niet moe van die achterlijke verzinsels die jullie jezelf aanpraten?
Mijn excuses voor die reactie..ik was ver heen ivm een geheel aards verlies waar ik nog geen plek aan kan geven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Word jij nu nooit moe om onzinnig te reageren in topics waar je blijkbaar totaal geen band mee hebt?
36 + (14-2) = ..quote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben er nog steeds niet uit waarom ik ELKE keer weer het getal 48 zie terugkomen![]()
I see.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:08 schreef Laton het volgende:
Mijn excuses voor die reactie..ik was ver heen ivm een geheel aards verlies waar ik nog geen plek aan kan geven.
Lol, heb ik ook!! Maar zie dat meer als toeval...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
- computers op tilt als ik er bij kwam(maar eigenlijk meer dit
), nu geen last meer van
Denk dat ik het gevoel begrijp... Een aantal maanden geleden ben ik met muziek aan in slaap gevallen. Ik werd wakker bij het laatste nummer van de cd en ik snapte het gewoon. Kan niet precies uitleggen hoe ik me voelde, maar het was erg speciaalquote:- mieren begrijpen, keuken opeens (ook in de nacht) vol met mieren, ze opeens niet kunnen doodmaken, wat ik normaal wel had gedaan met het idee 'bah', op mijn hurken knielen en helemaal zonder gedachtes opgaan in de mieren, begrijpen dat ze één geheel zijn, dat als er ééntje het spoor bijster is, dat effect heeft op de hele groep, laat staan als je er dus ééntje doodmaakt en als klap op de vuurpijl, de volgende dag geen mier meer te bekennen in mijn keuken
Hmm kijk eens naar jou nummer plaat van jou auto 74 x 2 = 1(48)quote:Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
748![]()
Lol (ook), geweldig!quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:48 schreef little_sister het volgende:
Lol, heb ik ook!! Maar zie dat meer als toeval...
Weet nog de eerste keer dat ik alleen een een bedrijfsbieb moest runnen als vakantiewerk (idee om een toen 16-jarige puber een serieuse biblotheek te laten runnen is al achterlijk) Bij het eerste boek dat ik meegaf viel de computer uit. De drie weken dat ik daar heb gestaan heeft de computer alles behalve meegeholpen... De helpdesk nam de telefoon al op met "de bieb zeker??"
Ook toen ik bij een callcentre werkte... Ik zei nog tegen mijn collega "zet mij er niet achter want dat is slecht voor het netwerk" En ja hoor...
Heel mooi, heel mooi.quote:Denk dat ik het gevoel begrijp... Een aantal maanden geleden ben ik met muziek aan in slaap gevallen. Ik werd wakker bij het laatste nummer van de cd en ik snapte het gewoon. Kan niet precies uitleggen hoe ik me voelde, maar het was erg speciaal
quote:
Het aantal views stond net op 4848quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:19 schreef monigue het volgende:
[..]
Hmm kijk eens naar jou nummer plaat van jou auto 74 x 2 = 1(48)
Aantal views (48)30
Nee hoor, we zitten op dezelfde golflente denk ik...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef sweetgirly het volgende:
In die zin zou je misschien zelfs kunnen stellen dat alles energie is en/of over dezelfde elementen bevatten, maar dan anders uhm samengesteld of iets dergelijks. Nu ga ik wel ver.
Ik heb het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het aantal views stond net op 4848![]()
![]()
Dit begint echt vervelend te worden.
Waarom kom ik er nou niet achter wat het betekent
Zo'n duidelijke hint heb ik nog nooit gehad en nu weet ik niet wat het inhoudt
Over die radio's, radio's gebruiken je volgens mij als antenne als je dichtbij bent of de radio aanraakt.. dus je kan ook een storing zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef little_sister het volgende:
[..]
Nee hoor, we zitten op dezelfde golflente denk ik...
Dat van die poortjes bij de bieb komt me ook bekend voor. Heb het nu gelukkig niet meer!!
Nu ik er aan denk... Wat met radio's? Bij de meeste mensen doen radio's het beter als ze er dichtbij staan. Bij mij doen ze het beter als ik ervan wegloop... Iemand heeft al eens naar voren gebracht dat ik veel negatieve energie heb.![]()
Ghehe, mooi.. zou wat zijn als wij samen ergens naar toe zouden gaan, al het electra van slagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef little_sister het volgende:
Nee hoor, we zitten op dezelfde golflente denk ik...
Ik ook niet meer, al kom ik dan niet tot amper meer bij die bieb, sinds je namelijk een onwijze contributie daar moest betalenquote:Dat van die poortjes bij de bieb komt me ook bekend voor. Heb het nu gelukkig niet meer!!
Hehe, ook bekend.quote:Nu ik er aan denk... Wat met radio's? Bij de meeste mensen doen radio's het beter als ze er dichtbij staan. Bij mij doen ze het beter als ik ervan wegloop... Iemand heeft al eens naar voren gebracht dat ik veel negatieve energie heb.![]()
Meschien een datum? 4-8 of 8-4 ? tijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Ja zoiets, of een leeftijd oid.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:55 schreef Lauwtjuh het volgende:
Om nog een freaky verhaaltje te vertellen wat ik van mn vader gehoord heb.
Toen hij jonger was was hij op vakantie en werd hij daar ineens heel ziek (overgeven, koorts enzo...miss. gewoon een griepje). Komt ie later thuis blijkt dat zn zusje op hetzelfde moment ook ziek was en dat zn oma een paar dagen later overleden wasNet alsof het een sein was van "kom naar huis" ofzo
Toen ik zwanger was zag ik overal zwangere buiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nu je profiel te bekijken, je posts en overal waar maar cijfertjes bijstaan.. maar ik ben 48 nog niet tegen gekomen. Komt het niet gewoon doordat je op dat getal gefocused bent. Als je daar niet mee bezig bent zie je het ook niet. En dan nog.. wat is er speciaal aan 48, er loopt gewoon een tellertje ..47, 48, 49.. .etc. Als je je daar al druk over gaat maken dan kun je behoorlijk paranoia worden om niksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Je gaat weer lekker:quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zoiets, of een leeftijd oid.
Ben er nog steeds niet helemaal uit
quote:Laatste bezoek: 4 uur, 8 minuten geleden
tuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef Misticle_lightning het volgende:
Mijn overleden kat Mormel loopt nog regelmatig rond in mijn huis, verder zie ik vaak nog overleden fabriekswerkers van de glasfabriek richting werk lopen. Dwars door mijn tuin heen.
Ooit ben ik eens mijn pendel en mijn ov verloren in een bos waar ik bezig was geweest met kruiden zoeken. Ik wist heel zeker dat ik ze was verloren, de volgende dag vond ik en mijn pendel en mijn ov terug op mijn bureau.
Regelmatig verlies ik spullen buitenshuis en moet ik terug om te zoeken. Toch vind ik ze iedere keer weer thuis terug op mijn bureau.
De buren van de overkant zouden het kunnen horen, maar zij bleef gewoon door slapenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:45 schreef MUUS het volgende:
Gisteravond laat ging ik het kamertje van mini-MUUS binnen om haar kleertjes voor vandaag klaar te leggen. Ik schrok me ineens het apezuur van het geluid van een kasteeltje wat ze heeft. Het is een roze Assepoesterkasteel en als je op bepaalde knopjes drukt knalt er een keihard geluid of muziekje uit.
Alleen lag mini-MUUS te ronken en liep ik alleen maar langs het kasteeltje wat op de grond stond. "Nou ja, misschien door het langslopen dat dat ding af ging", dacht ik nog. Ken beure.
Maar toen ging het weer af... en weer af... en weer af... en.... hmmmm.. Nu bewoog ik toch echt niet en er zat ook geen ritme in het afgaan. Iets wat erop klem lag, was het ook niet.
Ik wist ook zeker dat dat ding niet eerder was afgegaan, want het ding tettert zo hard dat de buren aan de overkant het nog horen. Als het eerder was afgegaan, had ik dat 100% gehoord. Het ging echt pas af toen ik in die kamer was.
Ik liep het kamertje uit en bleef bij de deur staan. Weer ging 'ie af.... en weer... en weer. In de woonkamer bleef ik luisteren en toen was het stil.
Ietwat nieuwsgierig liep ik weer naar haar kamertje en toen gebeurde er niks. "Gewoon toeval", dacht ik en ik ging mijn tanden poetsen. En toen ging 'ie weer af... en weer... en weer... en weer... en.....
Ik had echt het gevoel dat ik in de maling genomen werd..
Toen ik in bed lag, ging het ding niet meer af.
Haha, dat heb ik ook (bijna) elke dag. Komt omdat ik al een keer eerder op FOK heb gelezen dat iemand dat had. Sindsdien heb ik het ook vaak. Puur toeval als je het mij vraagt, omdat ik er daarvoor nooit op lette.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
altijd als ik net op de klok kijk hoelaat het is staat ie op 13:37
Ik heb precies hetzelfde gehad, als was ik 6 ofzo. Er was niemand in de kamer en een zwarte chaduw liep vanaf de deur naar het raam toe en verdween daarna. Het was wel heel vreemd tenminste.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:48 schreef DPXMT het volgende:
Een aantal jaar geleden (toen k 10 was ofzo), lag ik even in mn ouders bed, ik kon niet slapen. Plotseling zie ik een lange zwarte schaduw de deur binnenkomen, ik werd er even bang van, maar later vond ik het toch niet meer zo eng, die schaduw ging later ook gewoon weer weg..
K vraag me nog steeds af wat dat geweest zou kunnen zijn. Ik weet zeker dat k niet droomde, t voelde gewoon te echt aan om een droom te kunnen zijn, dat heb ik trouwens wel een hele tijd gedacht
Dat heb ik op MSN vrij vaak gehad, ook dat ik hetzelfde typte als iemand na een hele lange stilte en heel vaak dat we na lange tijd beiden een bericht typten.Maar ja ik zit dan ook nogal vrij veel op MSNquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De buren van de overkant zouden het kunnen horen, maar zij bleef gewoon door slapen
M'n eigen mini ervaringkje, waarvan ik overigens overtuigd ben dat het gewoon toeval is:
Ik zat 's avond met Sannydude te chatten, het geprek op IRC viel stil. En 3 kwartier later typten we precies allebij tegelijk een bericht, precies in de zelfde seconde na 3 kwartier stilte.
Dat is het enige bizarre dat me bijgebleven is![]()
Bij wijze van spreken he..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De buren van de overkant zouden het kunnen horen, maar zij bleef gewoon door slapen
Ok ik dacht, dit is toevallig, ik kijk ook bij het profiel en -->quote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik kijk bij je profiel.. staat er :
Laatste bezoek: 6 uur, 48 minuten geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |