Ik kan me voorstellen dat de niet interessante mailtjes uiteenlopen van "niet echt interessant" tot "totaal kansloos" zoiets van "ey, lekker ding, cammen?"quote:Op zondag 1 mei 2005 23:03 schreef Aventura het volgende:
Op mijn vorige werk hadden we ons bij wijze van proef met een aantal collega's ingeschreven bij Relatieplanet.nl. Ik dacht dat ik een redelijk specifieke boodschap had neergezet, waarop alleen mannen zouden reageren die ik eventueel zelf ook wel interessant zou vinden. Maar ik kreeg elke dag tussen de 5 en de 10 mailtjes in mijn mailbox. Sommige vond ik wel leuk, maar ik kon niet reageren omdat ik geen betalend lid was. dus dat van het uitblijven van reacties is misschien omdat er op die sites ook heel veel niet-betalende 'lurkers' en nieuwsgierigen tussen zitten.
Maargoed ik heb de smapfilter er op een gegeven moment maar opgezet, had er geen zin meer in.
Hey je had moeten zeggen dat je jarig bent, allemaal zoenenquote:Op maandag 2 mei 2005 01:34 schreef QyRoZ het volgende:
Er waren best veel vrouwen op het terras, maar die waren allemaal veel te jong en werden binnen een seconde door Stoere Mannen ingepalmd. ':').
It worked for mequote:Op maandag 2 mei 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
Yeah. Right. Geloof je het zelf?
Change your attitudequote:Op maandag 2 mei 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
Niet voor mij. En zeker in deze stad niet.
Change your city werkt een stuk beter. Wat zei Aaaargh ook alweer? Helaas heb ik zijjn quote niet gebookmarked.quote:
zoek het even opquote:Op maandag 2 mei 2005 01:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Change your city werkt een stuk beter. Wat zei Aaaargh ook alweer? Helaas heb ik zijjn quote niet gebookmarked.
quote:1) Er zijn geen vrijgezelle vrouwen in (de buurt van) mijn woonplaats.
2) Er is een overschot aan mannen (techische uni.)
3) De meiden hier weten dat en passen hierop hun 'eisen' en attitude af. (en geef ze eens ongelijk)
4) Als je een normaal gesprek met ze begint wordt je al aangekeken van "wat moet je van me". (nee, dat ligt niet aan mij, in andere steden kan je wel een normaal gesprek beginnen). Je moet er minstens uitzien als brad pitt voordat je een gesprek 'waard' bent. (uiteraard zijn er uitzonderingen, maar zie punt 1)
Dat viel mij onlangs ook al opquote:Op maandag 2 mei 2005 01:34 schreef QyRoZ het volgende:
Er waren best veel vrouwen op het terras, maar die waren allemaal veel te jong en werden binnen een seconde door Stoere Mannen ingepalmd. ':').
jij hebt toch een vriendinquote:Op maandag 2 mei 2005 07:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat viel mij onlangs ook al op![]()
Alle vrouwen dié buitenliepen waren allemaal erg jong
Waar zijn alle vrouwen tussen de 20-30 gebleven
Zitten die allemaal massaal achter de pc op relatieplaneet ofzo![]()
Ik probeer mijn bijdragen aan dit topic nuttig te houden dus kijk ik af en toe door de ogen van een singlequote:Op maandag 2 mei 2005 07:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij hebt toch een vriendin, dan moet je toch niet meer rondkijken
?
90% oninteressant. Als iemand veel spelfouten maakt, of een berichtje stuurt dat uit gemeenplaatsen (ik hou van gezelligheid, het moet wel klikken, hobbies: etentje, openhaardje, wijntje, strandwandeling) bestaat, haak ik af. Ik denk dan, kun je niet iets meer moeite doen dan een berichtje copy-pasten van een ander? Of heb je de diepgang van een garnaal en kun je écht niks originelers bedenken? Of, *ril*, ben je gewoon echt zo shallow?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de niet interessante mailtjes uiteenlopen van "niet echt interessant" tot "totaal kansloos" zoiets van "ey, lekker ding, cammen?"
Hoe was die verhouding eigenlijk?
Dat is wel heel erg standaard inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 08:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
90% oninteressant. Als iemand veel spelfouten maakt, of een berichtje stuurt dat uit gemeenplaatsen (ik hou van gezelligheid, het moet wel klikken, hobbies: etentje, openhaardje, wijntje, strandwandeling) bestaat, haak ik af. Ik denk dan, kun je niet iets meer moeite doen dan een berichtje copy-pasten van een ander? Of heb je de diepgang van een garnaal en kun je écht niks originelers bedenken? Of, *ril*, ben je gewoon echt zo shallow?
Hobbies en muzieksmaak zoeken ze maar op in m'n profiel, dat is er niet voor nietsquote:Op maandag 2 mei 2005 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg standaard inderdaad![]()
Ik zet toch altijd wel mijn eigen hobbies, muzieksmaak en voorkeuren erbij
take it or leave it denk ik dan altijd maar. Als je zo'n algemeen bericht maakt weet je nog niet of iemand je wel leuk vindt of dat jij de ander leuk vindt.
Sja OF een goed uitziende jongen met eigen auto.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef MouseOver het volgende:
Oja, en ik kwam laatst een profiel tegen van een meisje dat een "goed uitziende jongen met eigen auto" zocht. O*M*G, als je daar op reageert ben je echt een dildo.
quote:Ik zoek; Een maatje, iemand die goede gesprekken niet uit de weg gaat, een gevoelig iemand ( niet overgevoelig ), hartstocht, humor, romantiek, eerlijkheid, spontaniteit en vooral iemand die weet wat ze wel en niet wilt.
behalve de spelfout die erin zit kan je iedereen krijgen met die tekstquote:
Ja en op die sites stikt het van mensen die zowel verlegen als spontaan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me altijd af wat 'spontaan' betekent. Ik weet dat echt niet.
spontaan? Dat is toch eerst doen dan denken?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me altijd af wat 'spontaan' betekent. Ik weet dat echt niet.
Dus je wilt dan eigenlijk een kip zonder kop?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
spontaan? Dat is toch eerst doen dan denken?
Ach, waarschijnlijk is het één van de standaardwoordjes die in zo'n profiel gezet worden. Net als betrouwbaar, eerlijk, romantisch en "een maatje".quote:Op maandag 2 mei 2005 09:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus je wilt dan eigenlijk een kip zonder kop?
Blijkbaar willen een hoop mensen dat. Mensen die lekker gek doen en veel weggaan en verder niet nadenken over wat alles maar kost enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus je wilt dan eigenlijk een kip zonder kop?
maatje?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk is het één van de standaardwoordjes die in zo'n profiel gezet worden. Net als betrouwbaar, eerlijk, romantisch en "een maatje".
Buiten zitten vrouwenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
Jee, jullie hebben echt niets anders te doen in het weekend dan topics volspammen?
Ik zou zeggen, ga er eens uit ipv op F5 te rammen. Zo kan ik het niet bijhouden hoor
Toen ik gister op een terrasje zat...o mijn god...wat veel mooie vrouwen. Ik was alleen met mn ex, dus we leken net een stelletjequote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Iuew! met topjes en rokjes aan ook nog. Nee, dan maar liever binnen
In msngroups is zelfs een group die zo heet.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:48 schreef Aventura het volgende:
Of mensen die zichzelf 'jongeman' noemen. Of die 'alweer een tijdje alleen zijn'. Of die zeggen: 'alleen is maar alleen'. Vooral dat laatste vind ik heel erg. Ik krijg dan echt meelij, want blijkbaar vind je jezelf dan zo on-boeiend en saai dat dat gecompenseerd moet worden door een ander. Nee, daar trek je mensen mee aan, zeg
Ik vind het woord jongeman een dusdanig oubollig woord dat het mijns inziens aantoont dat je niet meer jong bent. Of jongens van 20 die aangeven op zoek te zijn naar een "dame"...quote:Op maandag 2 mei 2005 09:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In msngroups is zelfs een group die zo heet.
Overigens, mbt jongeman: in contactads in kranten zie je dat nog wel eens staan met een forse leeftijd erachter: "jongeman 58 jaar". Ik vraag me dan altijd een beetje af wat zo iemand bezielt.
details pleasequote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag waren ik en vriendin na een dag thermae2000 in Nijmegen uit eten bij een griek. Mochten we meteen ooggetuigen zijn van de meest kansloze versierpoging ooit
Dus mensen die drank als oplossing aandragen om wat vrijer te worden: met mate
met je exquote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toen ik gister op een terrasje zat...o mijn god...wat veel mooie vrouwen. Ik was alleen met mn ex, dus we leken net een stelletje![]()
Bij mij op het terras waren alleen maar 19-jarige meisjes. Toch klein beetje te jong voor deze bejaarde.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Toen ik gister op een terrasje zat...o mijn god...wat veel mooie vrouwen. Ik was alleen met mn ex, dus we leken net een stelletje![]()
Goede vriendenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
met je ex
nog goede vrienden dan ofzo?
of hoopvolle poging tot opnieuw proberen?
Ze voelen zich nog zo jong van binnenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In msngroups is zelfs een group die zo heet.
Overigens, mbt jongeman: in contactads in kranten zie je dat nog wel eens staan met een forse leeftijd erachter: "jongeman 58 jaar". Ik vraag me dan altijd een beetje af wat zo iemand bezielt.
Wel lief om dat te doenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb zelf ook een kansloze move gedaan. Ik at gister met mn ex en een goede vriend in de Griek en er was een hele leuke serveerster. De hele tijd oogcontact etc maken...en ze lachte heel lief. Maar i.p.v. haar aan te spreken (wilde niet afgaan bij mn ex) heb ik onder de rekening mn visitekaartje achtergelatenAls ze hierop reageert dan moet het wel de ware zijn, want veel stommer dan dit kan ik niet overkomen
Misschien, maar wordt lastig he. Er zijn altijd twee mensen nodig voor een relatie.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Stelling: een relatie via Fok vinden zouden meer fokkers moeten doen
Als t klikt, als t IRL ook leuk is, why not? Maar ja, dan maakt t ook niet zo gek veel meer uit WAAR je elkaar dan ontmoet. Er zitten altijd voor- en nadelen aan....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Wat ik wilde zeggen je kan dan zelf wel een relatie willen met iemand van Fok, maar dat moet die ander ook willen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Als t klikt, als t IRL ook leuk is, why not? Maar ja, dan maakt t ook niet zo gek veel meer uit WAAR je elkaar dan ontmoet. Er zitten altijd voor- en nadelen aan....
"Potentieel seriemoordenaar". Dat is pas een aandachtstrekker.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hetgeen niet wegneemt dat ik ook graag visitekaartjes zou willen. En dan het liefst met 'toekomstig genie' of zo eronder.
Ach, je krijgt iig wel een redelijk beeld van een persoon.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Twee keer gedaan, nooit meer. Er lopen hier veel te veel rare mensen rond.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Ik gun iedereen veel geluk, dus van mij mogen ze, maar het lijkt mij niet bepaald ideaal. En tel daarbij nog eens op dat het aantal leuke foksters op de vingers van een vuurwerkslachtoffer na te tellen is.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:58 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je met 'professionaal dateraper' ook wel veel aandacht trekt.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
"Potentieel seriemoordenaar". Dat is pas een aandachtstrekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |