Nee in je ouders slaapkamer..quote:Op zondag 1 mei 2
005 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
Tsss...
Het zielige gedrag gaat heir dus weer verder???
Ja! Doe je gezellig met ons mee? Panda?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
Tsss...
Het zielige gedrag gaat heir dus weer verder???
Jammer voor jouw kerel...quote:
Haha ja dat geloven wequote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Ik ga lekker naar buiten in plaats van me tijd hier te verdoen met die kut whiggers en breezah's.
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Ik ga lekker naar buiten in plaats van me tijd hier te verdoen met die kut whiggers en breezah's.
Ga je ergens gaatjes inrammen?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Klopt...quote:
Ja stuur maarquote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt...
Ik gaat ook lekker buiten van drinken.. Beter dan kleuterleider te spelen voor Little Tonks..
(p.s. heb je laatste poste gelezen in vorig topic??)
Ga je je zorgen verdrinken?quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt...
Ik gaat ook lekker buiten van drinken.. Beter dan kleuterleider te spelen voor Little Tonks..
Ik zit al buiten el-handicapoquote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt...
Nee! Ja! eh... nou ben ik in de warquote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef Eveli het volgende:
[..]
Oh je bedoelt bij de goths waar ik toch al niet bij hoor?
Ja maar die slapen nu (het is overdag duh..)quote:Op zondag 1 mei 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
Maar er zitten toch ook wel goths op Fok zelf?
Dat kan ik niet meer... Daarvoor is er 2000 jaar geleden al eentje voor mij aan het kruis gaan hangen..quote:
http://www.kindertent.nl/(...)ex?int_userID=521527quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef Mtijn het volgende:
Heb je geen leuke nepbloed foto's meer? die vonnik leuk!
Jezus die is doot, jezus die is doot!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer... Daarvoor is er 2000 jaar geleden al eentje voor mij aan het kruis gaan hangen..
Sneu kipje..![]()
@Eveli... Stuur effe mij een PM met je adres.
Achtelijk mongool... Dat is Biermisbruik...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Een biertje en een scheermesje en hij gaat helemaal losssssss
Volgens mij kan dat niet op Fok.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer... Daarvoor is er 2000 jaar geleden al eentje voor mij aan het kruis gaan hangen..
Sneu kipje..![]()
@Eveli... Stuur effe mij een PM met je adres.
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
Zijn er Fok!ers die weleens een goat/ goth hebben genueckt ?
ik oppassen voor mijn slagaderquote:Op zondag 1 mei 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
Ja een Type-O-Negative muts... Maar dat is nu mijn Ex...quote:Op zondag 1 mei 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Je heb een Electronische postduif, die gebruik ik wel..quote:
Wauw Tonks gave pasfoto van jouw zeg.. Gaaf Komt die zo in je paspoort???quote:Op zondag 1 mei 2005 15:07 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Willem is sinds kort gothic, voorheen werd hij gepest.. nu is hij gothic hij is alternatief.. een outcast
Ik heet geen willemquote:Op zondag 1 mei 2005 15:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wauw Tonks gave pasfoto van jouw zeg.. Gaaf Komt die zo in je paspoort???![]()
![]()
Daar heb ik veel doorstuur mails over gehadquote:Op zondag 1 mei 2005 15:13 schreef Mtijn het volgende:
Die idiiot waar je die foto's vandaan hebt heeft er ook één tegen bonzaïkittens![]()
![]()
Bonzaïkittens zijn de beste grap ooit
quote:
ik heet pascal.quote:
als je bart zoekt,quote:Op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef tonks het volgende:
Bart,
Pest die jongen niet zo!!!!!!1111111quote:
Oudere Gothics diggen meer respect van de jongere generaties.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:30 schreef tonks het volgende:
*ril gothics boven de 20
Zielig voor die ouders.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:31 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Ik wil ook van die vingerdingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |