Nee! Ja! eh... nou ben ik in de warquote:Op zondag 1 mei 2005 14:57 schreef Eveli het volgende:
[..]
Oh je bedoelt bij de goths waar ik toch al niet bij hoor?
Ja maar die slapen nu (het is overdag duh..)quote:Op zondag 1 mei 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
Maar er zitten toch ook wel goths op Fok zelf?
Dat kan ik niet meer... Daarvoor is er 2000 jaar geleden al eentje voor mij aan het kruis gaan hangen..quote:
http://www.kindertent.nl/(...)ex?int_userID=521527quote:Op zondag 1 mei 2005 14:56 schreef Mtijn het volgende:
Heb je geen leuke nepbloed foto's meer? die vonnik leuk!
Jezus die is doot, jezus die is doot!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer... Daarvoor is er 2000 jaar geleden al eentje voor mij aan het kruis gaan hangen..
Sneu kipje..![]()
@Eveli... Stuur effe mij een PM met je adres.
Achtelijk mongool... Dat is Biermisbruik...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Een biertje en een scheermesje en hij gaat helemaal losssssss
Volgens mij kan dat niet op Fok.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer... Daarvoor is er 2000 jaar geleden al eentje voor mij aan het kruis gaan hangen..
Sneu kipje..![]()
@Eveli... Stuur effe mij een PM met je adres.
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
Zijn er Fok!ers die weleens een goat/ goth hebben genueckt ?
ik oppassen voor mijn slagaderquote:Op zondag 1 mei 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
Ja een Type-O-Negative muts... Maar dat is nu mijn Ex...quote:Op zondag 1 mei 2005 15:01 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Eveli het volgende:
Ik ga lekker naar buiten in plaats van me tijd hier te verdoen met die kut whiggers en breezah's.
Je heb een Electronische postduif, die gebruik ik wel..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |