nat of droog?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:13 schreef creno het volgende:ik heb zooo waaa waaa waaa waanzinnig gedroomd !
hard maar droog !quote:
Dat zijn niet de beste...quote:
goed genoeg hoorquote:
Jij bent snel tevreden zeg....quote:
je weet niet wat er na die droom is gebeurd hahahaquote:
Voeg me ffies toe danquote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
Die heb ik niet! Stuur 's?
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:30 schreef creno het volgende:
ik ga eens even een fotootje van gisterenavond plaatsen !
tja foto laat nog even op zich wachten, is een fotootje van keizerpinguin, kugari-ken en ik, maar de bluetooth werkt hier even niet zoals het moet werken !quote:Op zondag 1 mei 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Doet ook maar vertellen over je date met de meneer met de armen..
en ja, inclusief alle gore en vunzige details. Like duh!
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:42 schreef creno het volgende:
[..]
tja foto laat nog even op zich wachten, is een fotootje van keizerpinguin, kugari-ken en ik, maar de bluetooth werkt hier even niet zoals het moet werken !
De date was niet echt een date hoor, we gingen gewoon op stap. Het was heel gezellig !
Nu heb je 'm weggejaagd, met je derdegraads verhoor!quote:Op zondag 1 mei 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?.
omdat ie erg leuk is, en ik niet verwacht had dat ie hierheen zou komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?.
Heet dat niet Dubbel-Date?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:56 schreef creno het volgende:
omdat ie erg leuk is, en ik niet verwacht had dat ie hierheen zou komen.
Een date vind ik meer als je iets samen gaat doen en het was nu gewoon met z'n vieren op stap.
ie = W (de meneer met de armen zoals beav omschreef)quote:
Ja, dat volg ik dus allemaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:02 schreef creno het volgende:
ie = W (de meneer met de armen zoals beav omschreef)
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu heb je 'm weggejaagd, met je derdegraads verhoor!![]()
Die foto was er echt wel gekomen hoor, toch? toch? ja toch?![]()
*onder tafel kijk*quote:Op zondag 1 mei 2005 12:56 schreef creno het volgende:
[..]
omdat ie erg leuk is, en ik niet verwacht had dat ie hierheen zou komen.
Een date vind ik meer als je iets samen gaat doen en het was nu gewoon met z'n vieren op stap.
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[[url=http://www.one.org/images/banners/ONE_468X60_01.gif]afbeelding][/url]
Allemaal even je handtekening (digitaal zetten), kost geen geld:
alleen 1 minuut van je tijd!
quote:
Pfff ik heb nog niet mijn hielen gelicht uit Nederland en het begint te daten met elkaar, tskquote:
Goedemiddag welkom bij Homo Airways, wat is uw bestemming?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:49 schreef wizarddragon het volgende:
*Checkt in*
uhm.. doe maar Baliquote:Op zondag 1 mei 2005 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goedemiddag welkom bij Homo Airways, wat is uw bestemming?
Die bovenste is wel heel vaag. In onderste foto valt nog het 1 en ander te onderscheiden.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:52 schreef creno het volgende:
een vriendin (amateur-fotograaf)maakte deze :
[afbeelding]
ik was niet tevreden dus maakte zelf deze:
[afbeelding]
Bali zonder equote:Op zondag 1 mei 2005 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW..ik dacht even dat ik een kater had maar t zijn de foto's
en Balie? nee ik vroeg waar gaat u heen niet, welke balie u moest zijn!
Die kennen we niet op dit vliegveld!quote:
Iz ook coolquote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kennen we niet op dit vliegveld!
Ik boek u wel op de eerste vlucht naar Hawai, ook goed?
quote:
Oh jee. Maar jij hebt toch een goed antikater middel? Klonk als een ontbijt met frikadellen.quote:
Denk t welquote:Op zondag 1 mei 2005 15:06 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb zin in hamburgers. Zijn Burger King of McDonalds open vandaag?
Nee jammergenoeg niet! Maar die frikandellen klinken heel goed op dit moment.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:43 schreef fulco- het volgende:
[..]
Oh jee. Maar jij hebt toch een goed antikater middel? Klonk als een ontbijt met frikadellen.
Nog andere bekenden tegengekomen naast Tech?![]()
is de febo niet open?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:16 schreef xman het volgende:
[..]
Nee jammergenoeg niet! Maar die frikandellen klinken heel goed op dit moment.![]()
H'e, dat zijn toch die beesten van Kellogs? Frosties enzo... Trouwens, je ziet bij de tijger gewoon schoenen zitten...quote:
Zeg, heeft Kug zich geschoren? En Creno, jij bent de rechter toch? Je lijkt op Joost The Host van MTV Bigshotsquote:Op zondag 1 mei 2005 13:52 schreef creno het volgende:
ik was niet tevreden dus maakte zelf deze:
[afbeelding]
Welke is Ken?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zeg, heeft Kug zich geschoren? En Creno, jij bent de rechter toch? Je lijkt op Joost The Host van MTV Bigshots
Ik ook. Ik werd alleen net te vroeg wakker en was te duf om het met de hand af te makenquote:Op zondag 1 mei 2005 12:13 schreef creno het volgende:ik heb zooo waaa waaa waaa waanzinnig gedroomd !
*mental image..*quote:Op zondag 1 mei 2005 16:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd alleen net te vroeg wakker en was te duf om het met de hand af te maken
Jaquote:Op zondag 1 mei 2005 16:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
*mental image..*
dat doe je om ons te plagen he!![]()
Vermaak ons en vertel hoe het ging..........................quote:Op zondag 1 mei 2005 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig kwamen er wel alleen mannen in mijn droom voor. Ik heb alleen geen flauw idee wie het waren.
't Is redelijk vaag. Er was een ruimte met vitrines, een soort museum. Ik was daar met een vriend, het was zonnig, het licht viel door grote ramen naar binnen. Hij was gekleed in witte linnen kleding en ik ook, geloof ik. En er was nog een derde persoon die we eens een lesje wilden leren. We klemden zijn hoofd tussen twee schuifdeuren zodat ie geen kant op kon en kleedden hem en onszelf uit. Vooral het gevoel van tepels in mijn mond en een pik tegen de mijne (ja, ik droom regelmatig dat ik een man ben) is blijven hangen. Vlak voor ik klaarkwam, werd ik wakker, maar ik was te duf om het in het echt even af te maken, dus het gevoel ebde weg en ik viel weer in slaap.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vermaak ons en vertel hoe het ging..........................
kug staat inderdaad in het midden, ik ben de rechter, de linker is keizerpinguin. Kug had zich niet geschoren, maar het was niet een baard, maar gewoon een beetje stoppels. Who the hell is Joost ?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zeg, heeft Kug zich geschoren? En Creno, jij bent de rechter toch? Je lijkt op Joost The Host van MTV Bigshots
Hij was kort maar wel spannend.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is redelijk vaag. Er was een ruimte met vitrines, een soort museum. Ik was daar met een vriend, het was zonnig, het licht viel door grote ramen naar binnen. Hij was gekleed in witte linnen kleding en ik ook, geloof ik. En er was nog een derde persoon die we eens een lesje wilden leren. We klemden zijn hoofd tussen twee schuifdeuren zodat ie geen kant op kon en kleedden hem en onszelf uit. Vooral het gevoel van tepels in mijn mond en een pik tegen de mijne (ja, ik droom regelmatig dat ik een man ben) is blijven hangen. Vlak voor ik klaarkwam, werd ik wakker, maar ik was te duf om het in het echt even af te maken, dus het gevoel ebde weg en ik viel weer in slaap.
Moet je eens kijken naar MTV Bigshotsquote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef creno het volgende:
[..]
kug staat inderdaad in het midden, ik ben de rechter, de linker is keizerpinguin. Kug had zich niet geschoren, maar het was niet een baard, maar gewoon een beetje stoppels. Who the hell is Joost ?
Dit was nog niks...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:34 schreef creno het volgende:
okay zo heftig was mijn droom niet !
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:48 schreef wonderer het volgende:
Dromen jullie wel eens dat je vrouw bent of ben ik de enige lunatic hier?
Probeer Gaim. Zelfde principe.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
*grom*
Sinds het installeren van MSN 7 (met wat hacks) krijg ik Trillian niet meer aan de praat.
Ook niet na herinstalls en reboots enzo..
Dat ze zo gek is bedoel ik...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:57 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Echt waar? Kan ik me niet voorstellen...
nee idd, maar toen ik die foto voor 't eerst zag ik dacht ik he, die lijkt wel een beetje op jth...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:52 schreef creno het volgende:
nee ik ben altijd een man in mijn dromen
maar serieus, ik lijkt toch niet op die joost ?
Ohquote:Op zondag 1 mei 2005 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ze zo gek is bedoel ik...
Niet dromen dat ik een vrouw ben..![]()
This I like..quote:Op zondag 1 mei 2005 16:48 schreef wonderer het volgende:
ben ik de enige lunatic hier?
Ik hou ook van jouquote:
Why are my file transfers so slow?quote:
Geilquote:Op zondag 1 mei 2005 17:42 schreef wonderer het volgende:
Grappig hoeveel je ziet op een ritje door de omgeving.
-halfnaakte hunks die aan het voetballen waren vlak bij sunjammers huis
Misschien was die ene sunjammer wel... ik weet niet hoe die eruit zietquote:
Zie hier:quote:Op zondag 1 mei 2005 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was die ene sunjammer wel... ik weet niet hoe die eruit ziet
inderdaad, ik ga toch ook geen geld inzamelen om moskeën te slopen ?quote:
Gezellig dus. *jaloers*quote:Op zondag 1 mei 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
ZoIk ben weer terug van mijn missie "Help Kug Aan Kleding"
Zelfs de verkoopster hielp gruwelijk mee(zo van: Nee je pakt een maatje strakker! *maat L verstop*)
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
ZoIk ben weer terug van mijn missie "Help Kug Aan Kleding"
Zelfs de verkoopster hielp gruwelijk mee(zo van: Nee je pakt een maatje strakker! *maat L verstop*)
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Shirt: Mouwloze Overhemd!
quote:
Weet ik. De router van de host is stuk en hij is te beroerd om een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Eensch.
En jullie forum doet het niet, btw.
Klinkt goed inderdaad ... *hebben moet*quote:
dat zal ik eens doen.... ff tissues pakkenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erg mooi nummer, emotionele clip en verhaal erachter. Kijk even!
*kippenvel krijgt*quote:Op zondag 1 mei 2005 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Erg mooi nummer, emotionele clip en verhaal erachter. Kijk even!
koninginnedag was voor mij relaxen, na een gezellige koninginnenacht !quote:Op zondag 1 mei 2005 18:41 schreef Excess_All het volgende:
hoi hoi allemaal
leuke koninginnedag gehad ?
iedereen zit na te snotterenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk Scarlet Pimpernel en ik vind Anthony Andrews een lekker ding.
Maar ik wacht eigenlijk op Ian McKellen
Film uit 1982.quote:
Tuurlijk ken k McKellen wel..ik kende alleen de film niet!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Film uit 1982.
Kennen jullie alleen maar acteurs die NA 1980 zijn geboren ofzo?McKellen is cool!
Franse revolutie, Scarlet Pimpernel is een britse aristocraat die op heldhaftige en slinkse wijze franse collega's van de guillotine redt.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk ken k McKellen wel..ik kende alleen de film niet!
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk Scarlet Pimpernel en ik vind Anthony Andrews een lekker ding.
Maar ik wacht eigenlijk op Ian McKellen
Het duurt maar 11 uur ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
Jaaa, Brideshead Revisited wil ik ZEKER nog een keer zien.
Oh Brideshead Revisited.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
Samen met Jeremy Irons:
[afbeelding]
[afbeelding]
How gay is that?.
Dus je wilt me vertellen dat ik de hele middag voor niks heb staan zwaaien hier?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef XMN8R het volgende:
zo, terug van een heerlijk zonnig middagje in de achtertuin van Cazman.
En onderweg heb ik natuurlijk flink getoeterd en gezwaaid bij Rotterdam, Capelle van den IJssel
, Dordrecht
, Numansdorp
, Made
, Waalwijk
, Tilburg
, Chaam
, Breda
, en nog een keer Numansdorp
, Dordrecht
, Capelle aan den IJssel
en Rotterdam
.
Relaxed [HOMO]-meeten met 120 km per uur.
En nu is mijn arm uit de kom van het zwaaien.
ja, daar zou ik namelijk enorm voor hebben moeten omrijden...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:14 schreef beaverhausen het volgende:
Dus je wilt me vertellen dat ik de hele middag voor niks heb staan zwaaien hier?.
Ging ik gillen?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
Ga je al bijna gillen, Ang3l?
omdat het bijna woensdag is !quote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging ik gillen?
Ik ging ergens om gillen he...
Waar ging ik ook alweer om gillen?
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, daar zou ik namelijk enorm voor hebben moeten omrijden...
wie gaat er dan ook zo ver weg wonen?!
Misschien volgende keer?!.
mijn gemiddelde 486 mphquote:
409quote:Op zondag 1 mei 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn average was 299 mph
quote:
quote:
Ja, ik bedenk ineens dat ik door mijn vorige post de indruk zou kunnen wekken redelijk Brabants (quote:
Wat schattigquote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, ik bedenk ineens dat ik door mijn vorige post de indruk zou kunnen wekken redelijk Brabants () carnavallerig (
) ingesteld zou zijn maar dat is dus niet zo.
Maar in de Trut zijn themafeesten altijd wel leuk knullerig absurd ofzo
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:43 schreef LuQas het volgende:
oe... ik ben verkleed als arbeider
het is me wat...een loodgietersbroek van mijn vader die te groot is en daardoor tot halverwege mijn kont hangt en een houthakkershirt wat er totaal niet bij past...
trein van 19.31 jaquote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef Andyvie het volgende:
Was Koninginnedag een beetje leuk voor iedereen?
Ik had last van een dichtzittend oog. Een mug heeft in mijn ooglid gestoken
@Blubberzwijn, was jij heel toevallig vrijdagavond rond een uur of 19:15 op station Ede-Wageningen?
DUDE!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
hehe Eindelijk thuis. Was al om half 6 van mijn kamer vertrokken, had er een auto een scooter aangereden, dus lopend naar het station.
5 min. voor den bosch weer een aanrijding, reed de trein weer terug naar utrecht en toen kon ik lekker via ede- wageningen nijmegen naar den bosch.
Het openbaar vervoer is zo leuk![]()
Ja hoi.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt dit er in de buurt?.
Hey!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wist het niet zeker, om nou iemand aan te spreken, met "He, ben jij Blubberzwijn" dat vond ik nou ook weer zo wat. Ik ben zelfs nog langs je gelopen. Kut treindeuren die defect waren....Ik had de trein van 19:20 naar Den Helderquote:Op zondag 1 mei 2005 22:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
trein van 19.31 jaik heb je niet gezien geloof ik.. maar ik sta altijd als een zombie in een hoekje met mn mp3 speler heel hard aan..
Moet dat nou?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Er waren er meer hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
hehe Eindelijk thuis. Was al om half 6 van mijn kamer vertrokken, had er een auto een scooter aangereden, dus lopend naar het station.
5 min. voor den bosch weer een aanrijding, reed de trein weer terug naar utrecht en toen kon ik lekker via ede- wageningen nijmegen naar den bosch.
Het openbaar vervoer is zo leuk![]()
De trein zat inderdaad bomvol!!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Er waren er meer hoorIk zat ook tegenover een jongen en meisje die naar Eindhoven moesten via Ede-Wageningen en Nijmegen
Welnee, die van 19.50 uit Utrecht zat echt niet vol aan de achterkant. Er waren nog zat plekken vrij!quote:
is de verhuizing nu al een feit, is het stof al gaan liggen en is het bewoonbaar?quote:
hoi ik ben blubberzwijn! jij bent toch andijviequote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker, om nou iemand aan te spreken, met "He, ben jij Blubberzwijn" dat vond ik nou ook weer zo wat. Ik ben zelfs nog langs je gelopen. Kut treindeuren die defect waren....Ik had de trein van 19:20 naar Den Helder
Het presentatortje daarentegen, daar zou best wat van te maken zijn,quote:Op zondag 1 mei 2005 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
Kansloze satirisch bedoelde film'quiz' op Veronica..
Nederlanders kúnnen zoiets gewoon niet.
Zoiets jaquote:Op zondag 1 mei 2005 22:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hoi ik ben blubberzwijn! jij bent toch andijvie
huh
![]()
Ik kijk t aan..t pakt me niet maar wie weet?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:39 schreef wonderer het volgende:
Carnivale komt zo.
Ik had om 8 over 9 de trein naar den bosch vanuit nijmegen dus misschien heb ik in een andere trein gezeten. Ik had die van 18.34 naar den bosch, net eentje later dan de trein van de aanrijding.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welnee, die van 19.50 uit Utrecht zat echt niet vol aan de achterkant. Er waren nog zat plekken vrij!
Had je je speelgoedautotje niet van de rails gehaald?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik had om 8 over 9 de trein naar den bosch vanuit nijmegen dus misschien heb ik in een andere trein gezeten. Ik had die van 18.34 naar den bosch, net eentje later dan de trein van de aanrijding.
Nee, zaten we in de dezelfde, denk ik. Ze riepen ergens bij Driebergen al om dat je die trein zou moeten hebben. Vond ik ook niet echt logischquote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik had om 8 over 9 de trein naar den bosch vanuit nijmegen dus misschien heb ik in een andere trein gezeten. Ik had die van 18.34 naar den bosch, net eentje later dan de trein van de aanrijding.
Jawel, maar toen wilde mijn Lamborghini niet meer startenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had je je speelgoedautotje niet van de rails gehaald?
Gut-e-gut.. erm kind..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jawel, maar toen wilde mijn Lamborghini niet meer starten![]()
Dat zuigtquote:Op zondag 1 mei 2005 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Heb ik eindelijk in de kroeg het lef om iemand te versieren enzo.. is ie al 3 jaar bezet
Ja, hij zag er goed uit. Zeker!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het presentatortje daarentegen, daar zou best wat van te maken zijn,.
Hoeren zijn per definitie niet leukquote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar hij's ook een hoer.. stond echt zoooo met me te flirten... En hij is zooo leuk..
Dat wel...quote:Op zondag 1 mei 2005 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mooie intro en setting, dat weer wel.
Nou ja.. ik schrijf dat, maar ik meen het nietquote:
E. van Eindhoven?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:12 schreef ajuu het volgende:
ik zat in de trein van de brabantse stad E. (de homotopic stad van nederland?) naar rotterdam, althans ik moest nog 2 x overstappen, in breda, en roosendael....
dus van G_E via wizarddragon weer naar huis.![]()
dat heeft toch de hoogste concentratie homotpopicfokjongens zeg maar, ik weet het niet, dacht dat dat werd omgeroepen in de trein, hoorde niet goed (discman op)quote:
Jij bent lachen.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat heeft toch de hoogste concentratie homotpopicfokjongens zeg maar, ik weet het niet, dacht dat dat werd omgeroepen in de trein, hoorde niet goed (discman op)
houden? ik post hier al sinds pak'mbeet 1863! oscar wilde zat hier toen ook nog.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Jij bent lachen.Jou houden we
![]()
Ik ben trouwens ook van Eindhoven![]()
watiser (nu weer???)quote:Op zondag 1 mei 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
All in all I'm just another brick in the wall...
O ja..Jij bent van de oude garde.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
houden? ik post hier al sinds pak'mbeet 1863! oscar wilde zat hier toen ook nog.die kon trouwens posten, jongen!
Hee rustig. Ik bedoelde daarmee dat ik je wel leuk vind (posten).quote:Op zondag 1 mei 2005 23:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
houden? ik post hier al sinds pak'mbeet 1863! oscar wilde zat hier toen ook nog.die kon trouwens posten, jongen!
same herequote:Op zondag 1 mei 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och, ik reageer vaak enoooorrrm emotioneel
Lagen er homo's te krikken?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz, dacht dat het hier zo rustig was in de omgeving, zijn er vanmiddag ME'ers ingezet bij ongeregeldheden bij nota bene een recreatieplas in de buurt
yes, thats all I get nowadays: "ik vind je zo leuk..........posten".quote:Op zondag 1 mei 2005 23:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hee rustig. Ik bedoelde daarmee dat ik je wel leuk vind (posten).
Tis maar hoe je het noemen wiltquote:Op zondag 1 mei 2005 23:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
uhuhik ben van avant-garde!
don't you forget
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef petre86 het volgende:
wat is wietemerplas gevaarlijk dan!
Neeee het is in de buurt van D.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef petre86 het volgende:
trusten zij die gaan slapen
wat is wietemerplas gevaarlijk dan!
Knuppelsquote:
Ik ben verbrand, dus vond het wel een passend icon.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:42 schreef DennisMoore het volgende:
SAJ, je bent nog oranje.
Of is het sepia?
O ja, DAAROM zou ik gillenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb Ang3l niet horen gillen.
De nep-nicht..
De zin zag er raar uit............................quote:Op zondag 1 mei 2005 23:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
huh? nee hoor
wietemerplas is dè recreatieplas van Zwolle
Te weinig hippe dames en muziek?quote:
Jij bent voorspelbaar, dus makkelijk te raden.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:43 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. de foto's staan over 5 minuten online:
http://gallery.vlarp.nl/koninginnedag2005
De mystery guy staat er ook op. En hij ligt niet voor de hand... En XMN8R en Blubberzwijn mogen niet voorzeggen!!
Ik denk eerder het gebrek aan BNers.quote:
Ik wens je succesquote:Op zondag 1 mei 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent voorspelbaar, dus makkelijk te raden.
Nee ik ben nooit zo van die Amerikaanse plattelandssettings enzo...en wil graag wel wat uitleg i/d eerste 10 minuten..beetje vaagheid mag maar zoiets als dit vind ik persoonlijk niet mijn dingquote:
hee, ben nog langs kameleon gelopen. zat even op terras van herenopdehoek. snel weer weg. apollo zit nu ook in oldenbarneveldstraat zag ik (of al heel lang?)quote:Op zondag 1 mei 2005 23:43 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. de foto's staan over 5 minuten online:
http://gallery.vlarp.nl/koninginnedag2005
quote:
Die zit daar al jaaaaaaren..,quote:Op zondag 1 mei 2005 23:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
hee, ben nog langs kameleon gelopen. zat even op terras van herenopdehoek. snel weer weg. apollo zit nu ook in oldenbarneveldstraat zag ik (of al heel lang?)
Uitleg bij een mystery-serie?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ik ben nooit zo van die Amerikaanse plattelandssettings enzo...en wil graag wel wat uitleg i/d eerste 10 minuten..beetje vaagheid mag maar zoiets als dit vind ik persoonlijk niet mijn ding
Nee..quote:
En links is al niet veel beter.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse zat toen achter me aan tijdens de R'dam-meet in de GayPalace
Toen ik zei dat ik niets hoefde te drinken omdat m'n vriend drinken halen was hield ie meteen op met praten en was zo vertrokken .... sneu(maar gelukkig!
Wat een creep!)
Roeland als ik het goed heb...quote:Op zondag 1 mei 2005 23:50 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/koninginnedag2005/P4300377?full=1 Wie is die linkergozer? Lijkt erg op iemand die ik ken...
*rilt* Nee, iddquote:Op zondag 1 mei 2005 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En links is al niet veel beter.
Welterustenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. ik ga slapen
Ik ben dood.. dus ik verwacht morgen een zware dag te krijgen..
Word je morgen begraven dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. ik ga slapen
Ik ben dood.. dus ik verwacht morgen een zware dag te krijgen..
Nee maar bij lost kreeg je wel te weten dat ze OP een eiland zaten en dat t vliegtuig was gecrasht etc..quote:Op zondag 1 mei 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitleg bij een mystery-serie?Da's zoiets als de clue verklappen bij LOST in de eerste aflevering
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef ajuu het volgende:
ajuu dagje brabant
"en dan ziet u links de boerderij van ang3l en pup (nee, ajuu, dat zijn dansoefeningen die ze daar doen,)de scooter die een salto over onze bus maakt wordt bestuurd door jerruh, bij een goeie sprong bezorgt hij de pizza regelrecht in het open raam van slimshady, van wie niet bekend is of hij van pizzas houd, ik zoek dat later nog op (als U het ECHT wilt weten)...
nee, ajjuu, beaverhausen ligt niet in brabant, dat ligt in duitsland etc. aha, en daar hebben we het albertheintje van g_e! (iedereen in de bus begint met rijst te gooien) etc. etc. etc. etc. "
weltrusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit in Duitsland gelegen.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef ajuu het volgende:
ajuu dagje brabant
"en dan ziet u links de boerderij van ang3l en pup (nee, ajuu, dat zijn dansoefeningen die ze daar doen,)de scooter die een salto over onze bus maakt wordt bestuurd door jerruh, bij een goeie sprong bezorgt hij de pizza regelrecht in het open raam van slimshady, van wie niet bekend is of hij van pizzas houd, ik zoek dat later nog op (als U het ECHT wilt weten)...
nee, ajjuu, beaverhausen ligt niet in brabant, dat ligt in duitsland etc. aha, en daar hebben we het albertheintje van g_e! (iedereen in de bus begint met rijst te gooien) etc. etc. etc. etc. "
weltrusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuurspuwen is niks voor homo's?quote:
jawel, met die ene jongen...die soldaat, kom hoe heette die ook weer?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in Duitsland gelegen..
Coolquote:Op zondag 1 mei 2005 23:53 schreef Vlarp het volgende:
Die vuurspuwers waren wel erg lekker... alleen hetero
[afbeelding]
Rutger Hauer?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
jawel, met die ene jongen...die soldaat, kom hoe heette die ook weer?
Hoe weet jij dat?!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
jawel, met die ene jongen...die soldaat, kom hoe heette die ook weer?
Heinrich Braadpitt? Dat klinkt alsof ie de bratwurst aan 't spit wil rijgenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
nein, heinrich braadpitt, nou ajuu zo kan ie wel weer
prinz von bradwurst zum spitt nou ajuu zo kan ie wel weerquote:Op maandag 2 mei 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heinrich Braadpitt? Dat klinkt alsof ie de bratwurst aan 't spit wil rijgen
Fok is verslavend, hè?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
prinz von bradwurst zum spitt nou ajuu zo kan ie wel weer
Jij hebt nog tenminste iemand om naar toe te hupsen!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Ben moe maar ik ben te lui om naar de slaapkamer te hupsen....
*tilt je op en dumpt je in de slaapkamer, kleedt je uit en stopt je lekker in* Fijn slapen Angelquote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Ben moe maar ik ben te lui om naar de slaapkamer te hupsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |