nat of droog?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:13 schreef creno het volgende:ik heb zooo waaa waaa waaa waanzinnig gedroomd !
hard maar droog !quote:
Dat zijn niet de beste...quote:
goed genoeg hoorquote:
Jij bent snel tevreden zeg....quote:
je weet niet wat er na die droom is gebeurd hahahaquote:
Voeg me ffies toe danquote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
Die heb ik niet! Stuur 's?
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:30 schreef creno het volgende:
ik ga eens even een fotootje van gisterenavond plaatsen !
tja foto laat nog even op zich wachten, is een fotootje van keizerpinguin, kugari-ken en ik, maar de bluetooth werkt hier even niet zoals het moet werken !quote:Op zondag 1 mei 2005 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Doet ook maar vertellen over je date met de meneer met de armen..
en ja, inclusief alle gore en vunzige details. Like duh!
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:42 schreef creno het volgende:
[..]
tja foto laat nog even op zich wachten, is een fotootje van keizerpinguin, kugari-ken en ik, maar de bluetooth werkt hier even niet zoals het moet werken !
De date was niet echt een date hoor, we gingen gewoon op stap. Het was heel gezellig !
Nu heb je 'm weggejaagd, met je derdegraads verhoor!quote:Op zondag 1 mei 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?.
omdat ie erg leuk is, en ik niet verwacht had dat ie hierheen zou komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom deed je dan zo nerveus ende verlegen gisteravond? He? Nou? Hmm? Hoe zit dat?.
Heet dat niet Dubbel-Date?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:56 schreef creno het volgende:
omdat ie erg leuk is, en ik niet verwacht had dat ie hierheen zou komen.
Een date vind ik meer als je iets samen gaat doen en het was nu gewoon met z'n vieren op stap.
ie = W (de meneer met de armen zoals beav omschreef)quote:
Ja, dat volg ik dus allemaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:02 schreef creno het volgende:
ie = W (de meneer met de armen zoals beav omschreef)
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nu heb je 'm weggejaagd, met je derdegraads verhoor!![]()
Die foto was er echt wel gekomen hoor, toch? toch? ja toch?![]()
*onder tafel kijk*quote:Op zondag 1 mei 2005 12:56 schreef creno het volgende:
[..]
omdat ie erg leuk is, en ik niet verwacht had dat ie hierheen zou komen.
Een date vind ik meer als je iets samen gaat doen en het was nu gewoon met z'n vieren op stap.
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[[url=http://www.one.org/images/banners/ONE_468X60_01.gif]afbeelding][/url]
Allemaal even je handtekening (digitaal zetten), kost geen geld:
alleen 1 minuut van je tijd!
quote:
Pfff ik heb nog niet mijn hielen gelicht uit Nederland en het begint te daten met elkaar, tskquote:
Goedemiddag welkom bij Homo Airways, wat is uw bestemming?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:49 schreef wizarddragon het volgende:
*Checkt in*
uhm.. doe maar Baliquote:Op zondag 1 mei 2005 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goedemiddag welkom bij Homo Airways, wat is uw bestemming?
Die bovenste is wel heel vaag. In onderste foto valt nog het 1 en ander te onderscheiden.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:52 schreef creno het volgende:
een vriendin (amateur-fotograaf)maakte deze :
[afbeelding]
ik was niet tevreden dus maakte zelf deze:
[afbeelding]
Bali zonder equote:Op zondag 1 mei 2005 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW..ik dacht even dat ik een kater had maar t zijn de foto's
en Balie? nee ik vroeg waar gaat u heen niet, welke balie u moest zijn!
Die kennen we niet op dit vliegveld!quote:
Iz ook coolquote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kennen we niet op dit vliegveld!
Ik boek u wel op de eerste vlucht naar Hawai, ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |