abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:43:12 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_26733595
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 08:09 schreef DustPuppy het volgende:
Het is de herhaling die het irritant maakt, niet de inhoud! (Tenzij je natuurlijk streng gelovig moslim bent,
Of een diepgelovige islamofiel zoals Lord_Vetinari. Die noemde mij wegen het veel vuldig schrijven van "profeet" al een fascist.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 4 mei 2005 @ 18:50:18 #52
60090 Akkersloot
pi_26733700
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef JanPoedel het volgende:
. Belangrijke historische figuren, zoals Mozes (VZMH), Jezus (VZMH), Noah (VZMH), Abraham (VZMH), Adam (VZMH), worden ook altijd voorzien van een stukje tekst waarin hun vrede wordt toegewenst. Heeft niets te maken met irritatie, maar met respect.
Dus mensen die dat niet doen hebben geen respect ? Niet lullen. Het is gewoon een kwestie van geloof. Waarom zou iemand die gelooft dat Adam nooit bestaan heeft "respect" moeten tonen aan het hersenspinsel Adam
quote:
Dat katholieken zich destijds niet verweerden tegen de beledigingen, zegt meer over hun mate van geloof.
Nee jij bepaalt ofdat mensen wel of niet geloven.
quote:
Ik heb altijd geleerd mijzelf te verdedigen en op te komen voor mijn idealen.

Je doet er beter aan om mensen met een andere mening te leren respecteren.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:47:26 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26734826
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 18:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je kan geen niet-islamitische krant openslaan of de kinderverkracher Mohammed wordt een profeet genoemd.
Bensel noemt het woord profeet zelfs een titel voor een geestelijke. Dus wat lul je
Je beweerde dat er zoveel users waren. Geef daarom eens een paar links naar posts.
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:51:23 #54
60090 Akkersloot
pi_26734899
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
Je beweerde dat er zoveel users waren. Geef daarom eens een paar links naar posts.
Erodome bijvoorbeeld. (zoek funktie is buiten gebruik).
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:54:18 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26734966
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:51 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Erodome bijvoorbeeld. (zoek funktie is buiten gebruik).
Nou, dat zou dan 1 zijn. Maak het lijstje eens af?
pi_26735925
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nou, dat zou dan 1 zijn. Maak het lijstje eens af?
Ik kom niet op je bruiloft.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:17:39 #57
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26743857
Waar ik een hekel aan heb, is dat akkersloot het steeds over kinderverkrachter mohammed heeft. Kinderverkrachter. Dat is een regelrechte belediging richting islamieten, je laat gewoon zien dat je geen enkel respect voor ze hebt. Je bewijst NERGENS dat hij een verkrachter is, heb ik ook al meerdere keren naar gevraagd. Dat hij pedofiel is geweest wil ik best aannemen, alhoewel je het bewijs daarvoor ook uit de boekjes uit die tijd haalt. Maar verkrachter?

Als jij geen respect hebt voor de mening van die islamieten, vind ik het helemaal niet verwonderlijk dat zij dat ook niet voor jou hebben.

Persoonlijk geloof ik niet zo in het profeet-zijn van Mohammed, maar ik geloof ook niet in het Temporaalkwab epilepsiepatientzijn van Mohammed. Voor beide GELOVEN is geen ENKEL bewijs aangedragen en wordt tot in den treure herhaald en mensen worden geïndoctrineerd met dat GELOOF.

Jouw mening, Akkersloot, is gewoon een geloof. En omdat je jouw geloof zo enorm agressief uitdraagt, ben je gewoon een fundamentalist. Klaar. En dat hebben meerdere mensen al gezegd.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_26745798
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:17 schreef DionysuZ het volgende:
Waar ik een hekel aan heb, is dat akkersloot het steeds over kinderverkrachter mohammed heeft. Kinderverkrachter. Dat is een regelrechte belediging richting islamieten, je laat gewoon zien dat je geen enkel respect voor ze hebt. Je bewijst NERGENS dat hij een verkrachter is, heb ik ook al meerdere keren naar gevraagd. Dat hij pedofiel is geweest wil ik best aannemen, alhoewel je het bewijs daarvoor ook uit de boekjes uit die tijd haalt. Maar verkrachter?
Een kind van 9 neuken IS verkrachting.
quote:
Als jij geen respect hebt voor de mening van die islamieten, vind ik het helemaal niet verwonderlijk dat zij dat ook niet voor jou hebben.
dacht je dat als je ''islamieten'' respecteert dat het wederzijds zal zijn ? hoe naief.
En waarom zou je verachtelijke opvattingen moeten respecteren, laat staan een verachtelijke ''profeet''.
quote:
Persoonlijk geloof ik niet zo in het profeet-zijn van Mohammed, maar ik geloof ook niet in het Temporaalkwab epilepsiepatientzijn van Mohammed. Voor beide GELOVEN is geen ENKEL bewijs aangedragen en wordt tot in den treure herhaald en mensen worden geïndoctrineerd met dat GELOOF.
Het gedrag van Mohammed zegt genoeg. Aan de hand van zijn gedragingen en claims kun je rustig een analyse maken aan de hand van DSM IV (= diagnostic and statistical manual of mental disorders) er is genoeg over deze man bekend.
  donderdag 5 mei 2005 @ 06:29:04 #59
60090 Akkersloot
pi_26747088
quote:

Jouw mening, Akkersloot, is gewoon een geloof. En omdat je jouw geloof zo enorm agressief uitdraagt, ben je gewoon een fundamentalist. Klaar. En dat hebben meerdere mensen al gezegd.
Onjuist. Ik heb allang gezegd dat het voor mij niet uitmaakt aan welke geestesziekte MOhammed leed. Dat konden zijn tijdgenoten toch ook niet weten. Het is bijvoorbeeld ook aannemelijk dat Mohammed leed aan een tumor in de hypofyse (acromegalie). Kijk maar naar die enorme voetafdrukken van de "profeet" in het Topkapi museum in Istanboel.
  donderdag 5 mei 2005 @ 06:30:58 #60
60090 Akkersloot
pi_26747090
quote:
Waar ik een hekel aan heb, is dat akkersloot het steeds over kinderverkrachter mohammed heeft. Kinderverkrachter. Dat is een regelrechte belediging richting islamieten, .
Een kinderverkrachter bombarderen tot profeet is gewoon een regelrechte belediging voor kinderen (en hun ouders) die slachtoffer zijn van andere kindere kinderverkrachters.
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:35:40 #61
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26747727
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 06:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Onjuist. Ik heb allang gezegd dat het voor mij niet uitmaakt aan welke geestesziekte MOhammed leed. Dat konden zijn tijdgenoten toch ook niet weten. Het is bijvoorbeeld ook aannemelijk dat Mohammed leed aan een tumor in de hypofyse (acromegalie). Kijk maar naar die enorme voetafdrukken van de "profeet" in het Topkapi museum in Istanboel.
Het feit dat je uberhaupt mohammmed op z'n denigrerende manier geestesziek bliojft noemen in elke post heeft een fundamentalistisch karakter.. of het waar is of niet, dat doet daar niks aan af..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:40:02 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26747763
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 06:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Niet dat ik het veel op heb met de islam. Maar kom eens met duidelijke en heldere bron vermeldingen. Doe je dat niet dan blijft wat je verkondigt slap gelul. Wat voor mij vermakelijk is en voor bepaalde mensen een beledeging.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:48:58 #63
60090 Akkersloot
pi_26756662
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:40 schreef Megumi het volgende:
Niet dat ik het veel op heb met de islam. Maar kom eens met duidelijke en heldere bron vermeldingen. Doe je dat niet dan blijft wat je verkondigt slap gelul. Wat voor mij vermakelijk is en voor bepaalde mensen een beledeging.
Tsjonge. Als ik niet in die "goddelijke visioenen" van Mohammed (of Paulus of Johannes) geloof, mag ik hem toch wel geestesziek noemen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:57:33 #64
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26758032
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Tsjonge. Als ik niet in die "goddelijke visioenen" van Mohammed (of Paulus of Johannes) geloof, mag ik hem toch wel geestesziek noemen.
Ach, je mag Hells Angels wat mij betreft de motors van Hells Angels ook wel afkraken.. Of dat nou zo doordacht is, is ten 2e..
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:11:59 #65
60090 Akkersloot
pi_26758322
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:57 schreef Bensel het volgende:

[Tsjonge. Als ik niet in die "goddelijke visioenen" van Mohammed (of Paulus of Johannes) geloof, mag ik hem toch wel geestesziek noemen.]

Ach, je mag Hells Angels wat mij betreft de motors van Hells Angels ook wel afkraken.. Of dat nou zo doordacht is, is ten 2e..
Nee. Wat dom meelullen met "profeet Mohammed" en "het is maar een geloof". Dat is doordacht.
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:31:55 #66
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26758704
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:11 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee. Wat dom meelullen met "profeet Mohammed" en "het is maar een geloof". Dat is doordacht.
je snapt wel wat ik bedoel.. als ik e moeder beledig, wil je me ook klap voor de kop geven, ook al zou ze dood zijn. Voor sommige gelovigen is het net zo.. ooit al eens gehoord van: over de doden niks dan goeds? je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kunt er wel rekening mee houden..
Twitch.tv/bensel15
pi_26759006
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja, dat mag. Alleen wordt het niet gewaardeerd, en je wordt er niet serieus om genomen. Dat jij je daar niks van aantrekt, zegt genoeg over je. Maar dat is hier al zo vaak langsgekomen, en dat wil maar niet tot je doordringen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:28:54 #68
60090 Akkersloot
pi_26760138
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:31 schreef Bensel het volgende:

je snapt wel wat ik bedoel.. als ik e moeder beledig, wil je me ook klap voor de kop geven, ook al zou ze dood zijn. Voor sommige gelovigen is het net zo.. ooit al eens gehoord van: over de doden niks dan goeds? je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je kunt er wel rekening mee houden..
Laat me dan als goede democraat zeggen dat alle doden die het gevolg zijn van die "profeet" voor mij zwaarder wegen dan die ene dode "profeet".
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:59:11 #69
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26762445
En alle goede daden die uit dat geloof zijn gevloeid dan?
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:25:26 #70
60090 Akkersloot
pi_26763169
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:59 schreef Bensel het volgende:
En alle goede daden die uit dat geloof zijn gevloeid dan?
Ja dat maakt Mohammed minder pedofiel en minder geestesziek natuurlijk.
pi_26763340
Akkersloot, ik wil toch wel graag weten waarom jij je zo pathetisch uitlaat over gelovigen. Je kunt toch ook gewoon normaal reageren?
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:40:52 #72
60090 Akkersloot
pi_26763544
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:32 schreef FuifDuif het volgende:
Akkersloot, ik wil toch wel graag weten waarom jij je zo pathetisch uitlaat over gelovigen. Je kunt toch ook gewoon normaal reageren?
Als ik iets zeg over de godsdienststichters Mohammed en Paulus zeg ik dan iets over gelovigen

ZOu trouwens ook niet weten wat er verkeerd is aan mijn laatste reaktie. Wat heeft die goede werken van gelovigen (hoe weet hij trouwens dat ze echt gelovig waren) nu te maken met het wel of niet pedofiel of geestesziek zijn van Mohammed te maken ?
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:07:01 #73
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26764241
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ik iets zeg over de godsdienststichters Mohammed en Paulus zeg ik dan iets over gelovigen

ZOu trouwens ook niet weten wat er verkeerd is aan mijn laatste reaktie. Wat heeft die goede werken van gelovigen (hoe weet hij trouwens dat ze echt gelovig waren) nu te maken met het wel of niet pedofiel of geestesziek zijn van Mohammed te maken ?
qoute van jou:
'Laat me dan als goede democraat zeggen dat alle doden die het gevolg zijn van die "profeet" voor mij zwaarder wegen dan die ene dode "profeet". '

Aangezien je dit eerder gezegd heb, zeg je dus WEL iets over de degenen die geloven in de profeten. Als je ze dus de foute dingen aanrekent, reken de goede dingen daar dan ook bij..
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:23:17 #74
60090 Akkersloot
pi_26764652
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:07 schreef Bensel het volgende:
Aangezien je dit eerder gezegd heb, zeg je dus WEL iets over de degenen die geloven in de profeten. Als je ze dus de foute dingen aanrekent, reken de goede dingen daar dan ook bij..

Echt een redenatie die elke islam vereerder zo uit zijn mouw zou schudden.

. Het verandert toch niets aan het wel of niet pedofiel en geestesziek zijn van Mohammed ?
pi_26768434
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

. Het verandert toch niets aan het wel of niet pedofiel en geestesziek zijn van Mohammed ?
Jawel. Jij zit fout en religie is goed. Jij hebt geen meerwaarde voor deze wereld, religie wel. Jij zal 20 eerder doodgaan door je pessimisme, religie blijft eeuwig bestaan.
pi_26768524
Kun je eerder sterven door pessimisme?
pi_26768568
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:09 schreef FuifDuif het volgende:
Kun je eerder sterven door pessimisme?
Ja, geestelijk welzijn enzo
pi_26768970
Liieve Akkersloot,
quote:
[..] Het is bijvoorbeeld ook aannemelijk dat Mohammed leed aan een tumor in de hypofyse (acromegalie). Kijk maar naar die enorme voetafdrukken van de "profeet" in het Topkapi museum in Istanboel.
Van bovenstaande, mag ik de bron lezen? Dan krijg je een kusje op je wang.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:42:28 #79
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_26770877

Alsjeblieft hoor
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_26771860
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:42 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[afbeelding]

Alsjeblieft hoor
Ik doelde op hypofyse. Naja, ik heb Koekel aan 't werk gezet. Het verdict: Akkersloot heeft gelijk. Groot gelijk.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:18:37 #81
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26772414
Ik kwam overigens toevallig een leuk wetsartikel tegen wat meneer Akkersloot zich eens zou mogen realiseren:
quote:
(Wetboek van Strafrecht)

Artikel 147

Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft:

1°.
hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, door smalende godslasteringen op voor godsdienstige gevoelens krenkende wijze uitlaat;

2°.
hij die een bedienaar van de godsdienst in de geoorloofde waarneming van zijn bediening bespot;

3°.
hij die voorwerpen aan een eredienst gewijd, waar en wanneer de uitoefening van die dienst geoorloofd is, beschimpt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26772843
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik kwam overigens toevallig een leuk wetsartikel tegen wat meneer Akkersloot zich eens zou mogen realiseren:
[..]
Zolang ik jou ken, heb jij alvast vrouwe Justitia op hoogte gebracht van dit topic?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:44:44 #83
66444 Lord_Vetinari
pi_26772912
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:41 schreef Pr0nXXX het volgende:

[..]

Jou kennende heb jij alvast vrouwe Justitia op hoogte gebracht van dit topic?
Nee, waarom? Ik ben geen moslim, dus het raakt mij verder niet. Ik maak alleen bezwaar tegen de wijze waarop Akkersloot zijn discussies (en ik gebruik het woord uitermate losjes hier) voert en het gebrek aan respect wat hij toont tegenover andersdenkenden.

Maar ik kan me voorstellen dat een moslim misschien iets heeft aan dit wetsartikel...
pi_26772943
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, waarom? Ik ben geen moslim, dus het raakt mij verder niet. Ik maak alleen bezwaar tegen de wijze waarop Akkersloot zijn discussies (en ik gebruik het woord uitermate losjes hier) voert en het gebrek aan respect wat hij toont tegenover andersdenkenden.

Maar ik kan me voorstellen dat een moslim misschien iets heeft aan dit wetsartikel...
Ik zou me toch bijna bekeren, .
pi_26772968
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Onder je orginele account Wile_E_Coyote liep je voortdurend anderen te verlinken. Lekker mannetje ben jij. Jakkie-bah.
pi_26773232
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:11 schreef BennieK het volgende:

[..]

Ja, geestelijk welzijn enzo
Oh ja natuurlijk , ik snap het. Mja, dan zal ik nog een jaartje of 5 te leven schat ik .
pi_26773300
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Pr0nXXX het volgende:

[..]

Onder je orginele account Wile_E_Coyote liep je voortdurend anderen te verlinken. Lekker mannetje ben jij. Jakkie-bah.
En geprezen is hij! We kunnen toch niet tolereren hoe Akkersloot hier als een klein kind net uit de luiers de godsdienst loopt te bespotten waar Hans Teeuwen (:r) nog een puntje aan kan zuigen. Op de één of andere manier krijg ik de indruk dat Akkersloot als klein Akkerslootje (waarin chemische troep geloosd werd) op school altijd gepest is geweest door de grote jongens uit de hogere klassen van de streng christelijke basisschool
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:36:31 #88
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_26773958
Zeg jij maar niks FuifDuif, met jou conservatieve rotopmerkingen ben je op zijn minst net zo slecht bezig.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:19:32 #89
120207 Gestunkenflappt
everything tingling...
pi_26774947
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Pr0nXXX het volgende:
Da's wel heel erg een argument op de man.
De post van Lord_Vetinari is inhoudelijk een goeie: als je iets tegen iemands denkbeelden hebt dan kun je dat iig fatsoenlijk doen, zonder 'smalen', 'krenken', 'spotten', 'beschimpen' en andere ouderwetse woorden.

Maar ja, erg veel meer dan verbale diarrhee wordt hier toch niet geproduceerd.
maak het maar weer mooier dan het is...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:33:51 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_26776580
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:19 schreef Gestunkenflappt het volgende:

[..]

Bovendien is het niet waar. Ik heb wel een kloon, maar dat is een andere user dan de porno-stoere-vent hier noemt.
quote:
Eensch...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:31:31 #91
64288 Bensel
Ladderzat
pi_26782273
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:23 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

euhm.. ik ben ZEKER geen islam vereerder..

ik toon alleen aan dat het wel of niet geestesziek zijn niks te maken heeft met de daden die door volgelingen zijn/worden gedaan.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:08:54 #92
60090 Akkersloot
pi_26784492
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:06 schreef BennieK het volgende:
. Jij hebt geen meerwaarde voor deze wereld, religie wel.
Vooral een religie ter eere en glorie van een kinderverkrachter

En waar lees jij dat ik tegen elke religie ben http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:12:07 #93
60090 Akkersloot
pi_26784576
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:26 schreef Pr0nXXX het volgende:
Liieve Akkersloot,
[ Het is bijvoorbeeld ook aannemelijk dat Mohammed leed aan een tumor in de hypofyse (acromegalie). Kijk maar naar die enorme voetafdrukken van de "profeet" in het Topkapi museum in Istanboel.]

Van bovenstaande, mag ik de bron lezen? Dan krijg je een kusje op je wang.
Ik geef de eer liever aan Google
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:20:27 #94
60090 Akkersloot
pi_26784807
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:19 schreef Gestunkenflappt het volgende:
De post van Lord_Vetinari is inhoudelijk een goeie: als je iets tegen iemands denkbeelden hebt dan kun je dat iig fatsoenlijk doen, zonder 'smalen', 'krenken', 'spotten', 'beschimpen' en andere ouderwetse woorden.

Ach elk argument is al snel 'smalen' 'krenken' 'spotten, 'beschimpen'.

Feit is gewoon dat Mohammed met zijn "visioenen" erg veel weg had van een temporaalkwab epilepisie patient. En verder zijn er nog wel meer aanwijzingen voor acromegalie dan alleen die enorme grote voeten van de "profeet". Maar die zal ik hier maar niet posten. Feldwebel Willy E Herdershund ligt op roer met zijn wetsartikel waar de onbeschofte nazi-leider Donner uitgerekend na de rituele moord op Van Gogh nieuw leven in heeft willen blazen.

De wet op de smalende godslastering is immers gewoon fascisme.

-knip : Doe dat maar niet-

[ Bericht 10% gewijzigd door Alicey op 07-05-2005 08:55:51 ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:48:57 #95
120207 Gestunkenflappt
everything tingling...
pi_26801935
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
Ach elk argument is al snel 'smalen' 'krenken' 'spotten, 'beschimpen'.

Feit is gewoon dat Mohammed met zijn "visioenen" erg veel weg had van een temporaalkwab epilepisie patient.
Feit is gewoon dat iemand die zo'n stijl van argumenteren aanhoudt erg snel aangzien kan worden voor Gilles de a Tourette patiënt.

Wist je dat als een spreker iemand voor lijder aan de een of andere ziekte uitmaakt, dat hij diegene eigenlijk diskwalificeert als iemand die je serieus moet nemen? Eigenlijk een nare eigenschap... Want iedereen is wel eens ziek.

Nou ja, wordt maar snel weer beter.
maak het maar weer mooier dan het is...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:25:13 #96
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26804949
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 01:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Een kind van 9 neuken IS verkrachting.
[..]
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
quote:
dacht je dat als je ''islamieten'' respecteert dat het wederzijds zal zijn ? hoe naief.
Dus? Ik hang geen geloof aan, en ken enkele islamieten waar ik gewoon mee kan discussieren over het geloof. Zij respecteren mijn mening en ik die van hun. Je kunt niet alle islamieten over 1 kam scheren. Verder, als een islamiet geen respect toont voor jouw mening, wat maakt jouw mening dan 'beter' dan die van hem als jij die van hem ook niet respecteert?
quote:
En waarom zou je verachtelijke opvattingen moeten respecteren, laat staan een verachtelijke ''profeet''.
[..]
Omdat er miljarden mensen zijn die hun leven leiden volgens het islamitische geloof. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, je mag het verachtelijk vinden, maar je kunt de mensen respecteren door hun levensvisie niet als belachelijk en debiel af te doen, maar met goede argumenten te discussieren. Nou zie ik jou vaak met goede argumenten komen, maar akkersloot blijft ageren tegen de andersgelovigen (anders dan zijn eigen godsdienst, waarvan hij het woord [lees zijn website] blijft uitdragen) en die mensen belachelijk blijft maken door keer op keer de man waarin veel mensen hun leven naar zetten neer te zetten als een gestoorde verkrachter waar niemand respect voor dient te hebben. En dit onderbouwt hij niet, maar hij blijft wel schofferen.
quote:
Het gedrag van Mohammed zegt genoeg. Aan de hand van zijn gedragingen en claims kun je rustig een analyse maken aan de hand van DSM IV (= diagnostic and statistical manual of mental disorders) er is genoeg over deze man bekend.
Dit zie ik dan ook graag onderbouwd. Het is een zeer interessante gedachte. Maar het doet gewoon afbraak aan de theorie als je die zoals akkersloot de wereld inbrengt, tevens fundamentalistisch zijn eigen godsdienst propagerend.

Ik vind het helemaal niet gek dat moslims zich aangevallen vinden door de woorden en zinnen van akkersloot, en daardoor zelf disrespectvol reageren waardoor akkersloot weer meer voer heeft om in een feedback topic tegen die persoon in te gaan. Zelfs IK als ongelovige voel de haat die akkersloot in iedere post neerpleurt.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:57:57 #97
60090 Akkersloot
pi_26805647
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef DionysuZ het volgende:
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen
2 op grove wijze schenden
Als je voor een rechtbank staat doet de defintie in de Dikke van Dale er niet toe. Als een volwassen man een 9 jarige meisje neukt is dat volgens de rechter gewoon verkrachting.

Uitgezonderd als de verkrachter sekteleider Mohammed heet natuurlijk. Dat geef ik toe.
pi_26805676
Ach, een 9-jarige kan al prima een lekkere rampaal ontvangen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:59:48 #99
60090 Akkersloot
pi_26805689
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef DionysuZ het volgende:
Zelfs IK als ongelovige voel de haat die akkersloot in iedere post neerpleurt.
Ik haat helemaal geen moslims knurft. Ik mag toch wel gewoon zeggen dat volgens mij de sekteleider Mohammed met zijn "visioenen" gewoon geestesziek was.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:47:15 #100
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26811234
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat kritiek op een bepaalde sekteleider haat tegen de slachtoffers van die sekteleider in houdt.

Maar waarschijnlijk verdedig je die kinderverkrachter en massamoordenaar iets te veel. Dat noem ik ook een religie.
Sorry hoor, maar als iemand met argumenten tegen mohammed ingaat vind ik dat ok. Als iemand met argumenten tegen de islam ingaat vind ik dat ok. Maar als iemand in ieder topic wat ook maar over de islam gaat begint te zeveren over temporaalkwab epilepsiepatienten en hersenspinsels, dat gaat op een gegeven moment vervelen.

En ik verdedig mohammed niet, wat je ook van em vindt. Ik vind je WOORDGEBRUIK stuitend. Hoe je 'discussieert' met andere personen. Het volledige ontbreken van enige argumentatie en gewoon gelovigen voor de schenen schoppen. Daar stoor ik me aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')