dat is nu zo. en alleen met voetbal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Nory het volgende:
Maar overdag is er toch nog gewoon Nickelodeon? 's Avonds volgens mij komt er pas Talpa.. Ik snap dan eigenlijk ook niet waarom er zoveel naar Talpa zijn gegaan, zo veel zendtijd hebben ze eingenlijk helemaal niet als Nickelodeon ook gewoon blijft.
Alsof de mensen die ze gehaald hebben nu wel iets voor zessen zouden doen... alle grote NLse producties zijn altijd wel na zessen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef Nory het volgende:
Maar overdag is er toch nog gewoon Nickelodeon? 's Avonds volgens mij komt er pas Talpa.. Ik snap dan eigenlijk ook niet waarom er zoveel naar Talpa zijn gegaan, zo veel zendtijd hebben ze eingenlijk helemaal niet als Nickelodeon ook gewoon blijft.
En Nickelodeon gaat dan gewoon weg? Hmmm.. En een volwaardige zender.. Als je ziet hoeveel Bn'ers naar Talpa zijn gegaan krijgen we dus heel veel voetbal en heel veel Nederlandse programma's.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
dat is nu zo. en alleen met voetbal.
binnenkort is het een volwaardige zender.
Omg, wie gaat daar dan naar kijken? Ik bedoel, mensen hebben ook levens. Ik ga iig niet de hele dag voor de buis hangenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:56 schreef DrDentz het volgende:
misschien kunnen ze jack spijkerman de middag laten vullen
"Lachen met Jack!"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:55 schreef Nory het volgende:
[..]
En Nickelodeon gaat dan gewoon weg? Hmmm.. En een volwaardige zender.. Als je ziet hoeveel Bn'ers naar Talpa zijn gegaan krijgen we dus heel veel voetbal en heel veel Nederlandse programma's.![]()
Dat wordt dus top.
ik wel, lekker lachen om de grappen van jack!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef Nory het volgende:
[..]
Omg, wie gaat daar dan naar kijken? Ik bedoel, mensen hebben ook levens. Ik ga iig niet de hele dag voor de buis hangen![]()
Nickelodeon gaat niet weg. Talpa zal de uren van 1800 tot 2600 vullen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is nu zo. en alleen met voetbal.
binnenkort is het een volwaardige zender.
quote:
2600?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Nickelodeon gaat niet weg. Talpa zal de uren van 1800 tot 2600 vullen.
Ach, 2600 inplaats van 02:00 gebruiken wel meer mensen. Maar, er zijn NOG geen plannen dat Talpa een volwaardige zender. Wordt ook wel een beetje lastig, want er is amper nog plek op de kabel, en MTV Networks wil echt niet Nickelodeon verkopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
2600?![]()
maar in de toekomst wordt talpa wel een volwaardige zender toch? of heb ik het mis?
Ja! En dan zonder zomerstopquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef jimjim1983 het volgende:
maar ik denk (of hoop) wel dat Molletje weet hoe je een leuke zender maakt nu. misschien gaat ie Lost wel helemaal uitzenden![]()
Dit *moest* je nog even toevoegen hè? Daar heb je al die maanden op zitten wachten hè?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:34 schreef Lemmeb het volgende:
Voorlopig lijk ik toch echt gelijk te krijgen. Dat Talpa ('Tien' uit de TT) loopt voor geen meter.![]()
Alleen de zondagavond doet het relatief goed, om voor de hand liggende redenen.
Ik heb speciaal m'n account gehacked om dit nog even te kunnen toevoegen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit *moest* je nog even toevoegen hè? Daar heb je al die maanden op zitten wachten hè?![]()
En daar hoef je je absoluut niet voor te schamen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk eigenlijk ook alleen op Zondag avond zou verder niet eens weten wat er op komt
Grappig, kwam net deze oude discussie tegen, had die Lemmeb het toch maar goed gezien. Baal zelf enorm van Talpa. Kijk er principieel niet naar, zelfs niet naar voetbal, en hoop dat ze zo snel mogelijk over de kop gaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat de nieuwe TV-zender 'Tien' van John de Mol keihard gaat floppen.
Redenen: de naam zuigt, en mensen zitten absoluut niet te wachten op nog meer in reclame verzopen bagger. Men is verzadigd op dat gebied, en wil weer fatsoenlijke programma's zien. 'Boer zoekt vrouw', 'Spoorloos' dat soort shit.
Ook de vergrijzing helpt een handje mee: al die commerciëlen zijn veel te schreeuwerig voor al die bejaarden.
Maar wellicht overschat ik de gemiddelde kijker. Wat denken jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |