Ik vond Tien goed klinken eigenlijk. Makkelijk te onthouden ook en het bekt lekker.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef Casparovvv het volgende:
overigens vind ik 10 echt een verschrikkelijk goedkope kutnaam, voor die 5 miljoen kan ik nog 10 andere betere namen verzinnen
dat weet ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:13 schreef Nory het volgende:
Nou, bedenk er dan maar 1! Ze moeten namelijk een nieuwe naam verzinnen vanwege SBS, want zij hebben al een soort programma dat TV10 heet.
toch heeft BVO meer dan gelijk.. je zal het wel zienquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je overschat de gemiddelde Nederlander.
[..]
Zo werkt het toch niet helemaal. John de Mol stopt hier echt niet zijn hele eigen kapitaal in. Dan zou hij wel heel erg dom zijn. Er moet gewoon op korte termijn winst gedraaid worden, net als bij elk ander bedrijf. Maar voorlopig zijn er al enkele miljoenen door de plee getrokken.
Net5 raakt volgens mij alleen ER kwijtquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef Casparovvv het volgende:
Ik denk dat vanaf de launch van 10 het heel even heel stil zal zijn in televisieland. Daarna wordt het echter een chaos. Zenders als Net5 hebben nieuwe programma's nodig om te kunnen blijven draaien. Langzamerhand zal het publiek vertrouwen krijgen in 10, het voetbal is misschien even, maar niet ineens voorgoed uit de hoofden van Nederland weg te denken. Ook de vertrouwde programma's zullen nog wel bekeken worden.
Als ik John de Mol was had ik niet ineens drastisch alles wat ik zojuist heb opgekocht veranderd, men heeft een dagelijks ritme van bijvoorbeeld vaste programma's waar je naar kijkt, als alles ineens overhoop ligt gaat dat ten koste van 10.
De benodigde rechten/programma's/presentatoren/trices heeft hij, als 'ie het slim aanpakt word 10 een knaller, die niet door andere zenders van zijn plaats gegooid kan worden.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:44 schreef R_ON het volgende:
[..]
Waar ergens staat dat tv per se vernieuwend moet zijn?
Tien gaat best een aantal leuke programma's uitzenden
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
het wordt geen flop, als je ziet hij al heeft ingekocht dan komt het helemaal goed met die zender
Tuurlijk.. en die bescheiden mening deel ik ook best wel, maar ja.. wij zijn de massa niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]Alleen maar hersenloze commerciële troep
. Naar mijn bescheiden mening
.
Dat is natuurlijk een waarheid als een koequote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tuurlijk.. en die bescheiden mening deel ik ook best wel, maar ja.. wij zijn de massa niet he
En dat was dan ook het best bekeken programma op net5, en een van de best bekeken programma's in televisielandquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net5 raakt volgens mij alleen ER kwijt
Maak je borst maar nat dan, want zoiets zal het weldegelijk worden. Nog erger waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef Wiehoe het volgende:
Ik hoop niet dat tien op RTL4 gaat lijken. Dan zal het zo zijn dat we kopspijkers moeten kijken en ondertussen iedere 5 minuten moeten horen dat we mee moeten doen aan de postcode loterij.
Ik ken geen programma op RTL4 waar ze om de 5 minuten mensen oproepen voor mee te doen aan de postcode loterij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef Wiehoe het volgende:
Ik hoop niet dat tien op RTL4 gaat lijken. Dan zal het zo zijn dat we kopspijkers moeten kijken en ondertussen iedere 5 minuten moeten horen dat we mee moeten doen aan de postcode loterij.
quote:Naam 'Tien' niet (meer) te koop
AMSTERDAM - SBS Broadcasting (SBS6, Net5 en Veronica) wil de rechten op de tv-naam 'Tien' niet verkopen aan Talpa, het bedrijf van John de Mol. Donderdag meldde een Talpa-woordvoerder dat SBS de naam wel zou willen verkopen voor 5 miljoen euro, nadat SBS eerder die dag een rechtszaak over de naamskwestie had gewonnen.
Of SBS de naam inderdaad voor 5 miljoen te koop heeft aangeboden laat een woordvoerder vrijdag in het midden, omdat de gesprekken donderdag vertrouwelijk waren. "Talpa klapte erover uit de school, maar dat gaan wij niet doen. Feit is nu dat de naam niet te koop is."
Volgens de zegsman heeft de advocaat van Talpa vrijdag excuses aangeboden voor het feit dat zijn cliënt de vertrouwelijkheid van het gesprek van donderdag heeft geschonden. Een gesprek dat nota bene op initiatief van het bedrijf van De Mol werd gehouden.
SBS-topman P. Tillieux heeft na alle commotie geen zin meer om met Talpa om tafel te gaan zitten. "De naam Tien is niet te koop. Al zou Talpa 10 miljoen euro bieden, dan nog zeggen we nee. Voor ons is dit een principiële kwestie."
quote:
quote:Talpa pest SBS
SBS is boos. SBS zei vertrouwelijk tegen Talpa dat ze Tien mochten hebben voor 5 miljoen Euro en de start van Expedition Robinson dan een jaar moesten uitstellen. Toen Talpa de rechtzaak verloor gooide ze deze info op straat. Als pesterijtje zeg maar. Als voorproefje voor de oorlog in het najaar zeg maar.
Talpa zou SBS nog veel meer kunnen pesten. Na het vorderen van sterren als Beau van Erven Dorens, Linda de Mol, Bridget Maasland, Barend en Van Dorp, Jack Spijkerman en Caroline Tensen is er nog eentje op de verlanglijst van kijkcijferkanonnen die nog niet veroverd is: Wendy van Dijk van...SBS6.. Dat zou SBS echt 'au' doen.
Daarnaast zou Talpa een zendernaam moeten kiezen met de 7 erin. Op veel toestellen zijn de SBS zenders SBS6 en Veronica ook onder deze voorkeurtoets geprogrammeerd. Het sterren- en voetbal geweld van Talpa's nieuwe zender zou in ieder geval Veronica zonder te veel moeite van deze toets binnen duimbereik weg kunnen blazen.
Tvformats.web-log
Peking Express, Desparate Housewives?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:21 schreef Casparovvv het volgende:
En dat was dan ook het best bekeken programma op net5, en een van de best bekeken programma's in televisieland![]()
Als jij me kan vertellen welke programma's op Net5 ook kijkcijfers van over de miljoen halen?
Wat een verschrikkelijk kutbericht, in elkaar geflanst door een of andere n00b.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:25 schreef -Mk- het volgende:
Talpa pest SBS
SBS is boos. SBS zei vertrouwelijk tegen Talpa dat ze Tien mochten hebben voor 5 miljoen Euro en de start van Expedition Robinson dan een jaar moesten uitstellen. Toen Talpa de rechtzaak verloor gooide ze deze info op straat. Als pesterijtje zeg maar. Als voorproefje voor de oorlog in het najaar zeg maar.
Talpa zou SBS nog veel meer kunnen pesten. Na het vorderen van sterren als Beau van Erven Dorens, Linda de Mol, Bridget Maasland, Barend en Van Dorp, Jack Spijkerman en Caroline Tensen is er nog eentje op de verlanglijst van kijkcijferkanonnen die nog niet veroverd is: Wendy van Dijk van...SBS6.. Dat zou SBS echt 'au' doen.
Daarnaast zou Talpa een zendernaam moeten kiezen met de 7 erin. Op veel toestellen zijn de SBS zenders SBS6 en Veronica ook onder deze voorkeurtoets geprogrammeerd. Het sterren- en voetbal geweld van Talpa's nieuwe zender zou in ieder geval Veronica zonder te veel moeite van deze toets binnen duimbereik weg kunnen blazen.
Tvformats.web-log
quote:Als pesterijtje zeg maar.
quote:Als voorproefje voor de oorlog in het najaar zeg maar.
quote:Dat zou SBS echt 'au' doen.
Das waarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |