ik heb voor 3,5 uur werk, waarvan de helft van de tijd nix te doen heb gehad, koninginnedag in amsterdam moeten missenquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Wat is er?
* just me gritst biertje weg*)quote:
Hey, daar kan ik niks aan doen zegquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:25 schreef pascalheister het volgende:
je naamkleur doet anders vermoeden![]()
Ailantsjie, wist je dat ze je op de miet ook zo noemden?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Daar kom je ook wel overheen...
Hier een biertje....
volgend jaar beter danquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Daar kom je ook wel overheen...
Hier een biertje....
ja maar maar maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gritst biertje weg*)
dankjewel
* just me schuift biertje doorquote:
*burp*quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heei daar is een flinke slok uit gedronken![]()
gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Ah, Studio Sport heeft ook nog zendtijd vandaag
Hee dat was ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie, wist je dat ze je op de miet ook zo noemden?
werk zequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Afijn, ik ga nog eens een paar uur aan de slag
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ouwe nachtbrakertquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hee dat was ik
Trustequote:Op zaterdag 30 april 2005 23:15 schreef just me het volgende:
* just me gaat pootje te rusten leggen!tot morgen!!
Kliekje? Welk kliekje?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
Mag ik ook bij het VBL kliekje
En Jawi, kom eens thuis nu. Leuk geweest
Sientjeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:58 schreef appelsientje het volgende:
Wat rustig hier.... iedereen aan het feesten ?
Nocaaaaaaaaaaaquote:
Jazekers, heel rustig eigenlijk. Vanmiddag even naar de stad geweest en vanavond gewoon thuis.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nocaaaaaaaaaaa![]()
goede nacht
Fijne dag gehad?
Erg goed te doen, gister avond zouden we een paar biertjes drinken.... maar dat werden er iets meer. ik was vanochtend echt dood.... maar 't was wel erg gezelligquote:Op zondag 1 mei 2005 00:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Jazekers, heel rustig eigenlijk. Vanmiddag even naar de stad geweest en vanavond gewoon thuis.
Vorige jaren zat ik nu ergens voor pampus in een kroeg, maar dit bevalt ook wel eens een keer. En hoe was jouw feest?
Klinkt goed!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Erg goed te doen, gister avond zouden we een paar biertjes drinken.... maar dat werden er iets meer. ik was vanochtend echt dood.... maar 't was wel erg gezellig![]()
beetje rustig bij komen vanochtend en 's middags naar Harderwijk geweest... bijna hele dag op terras, daarna beetje rond lopen en dan eten... daarna vuurwerk (was erg saai) en toen met z'n alle naar huis.. al met al een leuke dag gehad
![]()
ik heb trouwens een enorm cewl t-shirt gekocht.. dezelfde als Superjoden
quote:
Ik ga zo maar eens op mijn nestquote:Op zondag 1 mei 2005 00:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
hij's echt cewl
En tja vanavond ben ik lekker op tijd thuis.. ff biertje drinken beetje lezen zometeen en dat was het dan wel
Ga jij voor de rest nog wat bijzonders doen?
Heeft 'ie zich nog een beetje gedragen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:42 schreef Bananenman het volgende:
En Jawi, kom eens thuis nu. Leuk geweest
trustequote:Op zondag 1 mei 2005 00:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens op mijn nest
Clauwheee ligt al op bed en ik ga zo ook maar eens. have fun nog en trusten!
JaWi en gedragen in 1 zinquote:Op zondag 1 mei 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft 'ie zich nog een beetje gedragen?
Geen idee, ben hem telkens misgelopen. Zie Koninginnedag topic in UVTquote:Op zondag 1 mei 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft 'ie zich nog een beetje gedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |