Het gaat niet om goth's bashen, het gaat erom dat die gozer iets aanhangt waar hij niets vanaf weet.quote:
Aangevallen is een groot woord maargoed.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:18 schreef DrDentz het volgende:
maar je voelt je serieus aangevallen door die gast,wat boeit het wat die maffe opa van je vindt
volgende keer je middelvinger opsteken, beetje voor em gaan springen enzo en 'no rules! fuck the system.. fuck it!" gaan schreeuwen
Precies. Heil Satan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Aangevallen is een groot woord maargoed.
Ik kan hier wel verder over discussieren maargoed tis hier moeilijk voor mensen ontopic te blijven.
Achja ut blijft fok! he.
Gewoon een mening er over geen kan niet meer, nee het ik ben een kutgoth, ik ben provocerend, en iemand probeert me ook nog les te geven in religieuze symbolen.
Kheb wel wat beters te doen, zoals wat te gaan zuipe
Volgende keer laat ik dergelijke topics wel zij liggen.....ik ben een puber maar bijna niemand is volwassen genoeg normaal te reageren.
Nietus, je bent een kotsgoth.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
nee het ik ben een kutgoth
Gelukkig heb je wel zelfkennis. het komt nog eens helemaal goed met jequote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
nee het ik ben een kutgoth, ik ben provocerend
zuipen om je medeleven weg te drinken is niet zo goed word je alleen maar depri vanquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan hier wel verder over discussieren maargoed tis hier moeilijk voor mensen ontopic te blijven.
Achja ut blijft fok! he.
Gewoon een mening er over geen kan niet meer, nee het ik ben een kutgoth, ik ben provocerend, en iemand probeert me ook nog les te geven in religieuze symbolen.
Volgende keer laat ik dergelijke topics wel zij liggen.....ik ben een puber maar bijna niemand is volwassen genoeg normaal te reageren.
o, sorry... ik dacht even dat ik in WFL zatquote:
Maak jezelf dat vooral maar wijs. Negeer ons en doe alsof jij normaal gedrag vertoont. Het omgekeerde kruis getuigt alleszins van een hoop wijsheid en ervaring.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Achja ut blijft fok! he.
Nee, ze ruiken anti-conformistisch.quote:
Ja hij wil gewoon niet snappen dat provoceren niet echt respectvol isquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:27 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel zelfkennis. het komt nog eens helemaal goed met je![]()
Nee da's weer zo'n andere alternatieve stroming geloof ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:26 schreef Lexie het volgende:
Je had vast en zeker ook je CCCP/hamer en sikkel/Che Guevara-tshirt aan.
is 't zelfdequote:Op zaterdag 30 april 2005 17:28 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Nee, ze ruiken anti-conformistisch.
non-conformistischquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:28 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Nee, ze ruiken anti-conformistisch.
Da's fascisme.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee da's weer zo'n andere alternatieve stroming geloof ik
TS hangt de meest radicale aan, die van de Antikristen. Zo zie je dat de radicalisering overal terrein wint.
Wat zeik je nou, je hebt toch de reactie gehad die je graag wilde horen? Zo kon je nog ff een zeikerig stukje plaatsen... Je HOEFT niet met dat kettinkje om te lopen, ik heb bijv. geen kettinkje om.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:50 schreef McKillem het volgende:
Ik liep net door de stad met een vriendin, je weet wel, leuk koninginnen dag.
Kraampjes bezoeken leuk enzo, nou, sta ik daar.
Kom er opeens een opa aanzijlen, begintie over mijn ketting (omgekeerd kruis) zegt hij even dat ik een schande ben voor het geloof, een schande voor de mensheid...hij kent me niet eens, ik heb nog geen letter gezegd, die conclusie trekt hij dus alleen uit mijn ketting.
Hij weet dus gewoon dat ik asociaal ben alleen maar door te kijken naar mijn ketting.
Ik ben idd een zogenaamde anti-christ en moet niets weten van welk geloof dan ook, maar ik toon wel respect daar de personen die wel een geloof hebben.
Dus ik loop niet door de stad als 1 of andere haat machiene met kut christelijken, god is een homo wat je ook maar kan zeggen om ze de grond in te boren.
Affin, ik kreeg dus de neiging te zeggen dat god een schande voor mij was maar een vriendin van me was me voor.
Toen kregen we een vies gezicht en liep hij verder...
En dan zeggen ze dat jongeren moet leren te respecteren....die opa mag van mij ook wel in het tuchthuis. Of TBS kliniek....
Neej hoor, huisgenoot is wel zoiets, heeft ook geen kettinkje om :p vriend van 'm wel, met aardig groot kruis, maar ja die doet ook theologie en zou het ws. erg grappig vinden om de ts te ontmoeten en ff een flinke boom op te zetten (is dan ook niet zo moeilijk voor 'm aangezien ie 2 meter is).quote:
Jij bent zeker BrEeZaH?quote:
Volgens mij ben je wel een goth.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:39 schreef JoopK het volgende:
Neej hoor
het verschil is dat die katholieken menen dat ze ondanks dat bidden er wel over geoordeeld worden, kereltjes zoals jij vermoeden dat alle daden die je doet een resultaat zijn van wat Richard Dawkins "daning to your DNA" noemt. Zeg liever tegen ouders van een rape murder victim: "he will burn in hell" dan "sorry he was just dancing to his DNA, kon ie ook niets aan doen".quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
gelukkig gedragen die katholiekjes zich allemaal voorbeeldig,. kleinkindje neuken,. ff bidden,. weg zonde!
En nog homo ook.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:39 schreef JoopK het volgende:
Vind overigens het wel stoer staan als de heren gesminkt en wel naar een gothic-party gaan.
En daarna nog ff je blinde vriendin in d'r bek schijten, of bewaar je dat voor morgenochtend?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:
ik ga ff een geit en een maagd offeren, daarna ff tukkie doen in me'n doodskist waarna ik de rest van de avond somber ga kijken...
Heil verrekte Satanquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
ik ben een kutgoth
Atheist zijn is ook een onmogelijke opgave, om te bewijzen dat iets/iemand die geacht wordt bovennatuurlijk/oneindig te zijn niet bestaat moet je zelf ook al bovennatuurlijk/oneindig zijn, dus is het makkelijker om agnost te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat is trouwens het nut van atheist zijn? Ben er niet zo in thuis.
Wat een schijt-argument zeg! Je hoort niet-gelovigen in ieder geval niet de hele zooi teniet doen door te gaan bidden en hopen dat god hun vergeeft.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef JoopK het volgende:
[..]
het verschil is dat die katholieken menen dat ze ondanks dat bidden er wel over geoordeeld worden, kereltjes zoals jij vermoeden dat alle daden die je doet een resultaat zijn van wat Richard Dawkins "daning to your DNA" noemt. Zeg liever tegen ouders van een rape murder victim: "he will burn in hell" dan "sorry he was just dancing to his DNA, kon ie ook niets aan doen".
goedzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Achja ut blijft fok! he.
Je hoeft het helemaal niets te bewijzen. Het bewijs is er immers niet dat god bestaatquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:48 schreef JoopK het volgende:
[..]
Atheist zijn is ook een onmogelijke opgave, om te bewijzen dat iets/iemand die geacht wordt bovennatuurlijk/oneindig te zijn niet bestaat moet je zelf ook al bovennatuurlijk/oneindig zijn, dus is het makkelijker om agnost te zijn
Ik geloof ook nergens in, maar ga mezelf niet lopen profileren als een atheist...dus wat is het nut ervan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niets te bewijzen. Het bewijs is er immers niet dat god bestaat![]()
Doe eens niet zo moeilijk en blijf even ontopic zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:48 schreef JoopK het volgende:
Atheist zijn is ook een onmogelijke opgave, om te bewijzen dat iets/iemand die geacht wordt bovennatuurlijk/oneindig te zijn niet bestaat moet je zelf ook al bovennatuurlijk/oneindig zijn, dus is het makkelijker om agnost te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |