Lekker intelligente reply; zij doen het dus ik doe het ook.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
christenen dragen ook normale kruizen...wat is het probleem met mijn kruis?
misschien komt het wel provocerend over bij ze, maargoed wie zegt dat die normale kruisjes dat niet bij mij doen?
Hij heeft een grotere..quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder proberen om op Shagrath te lijken.
Toen ik 9 jaar oud was, tekende ik met een rode watervaste stift een gigantisch hakenkruis op mijn bovenarm. Ik had het ergens in een boekje gezien.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
okay.
Zelfde vraag is, waarom heb jij liever een ferrari dan een fiat?
Waarom moet je persé het mobieltje in die kleur en niet die andere?
De redenen dat ik die ketting draag is punt 1 ik vind hem mooi, punt 2 ik toon op die manier mijn "religïe" (mezelf?), net zoals christenen dat doen met een "normaal" kruisje.
Beetje offtopic dit ook maargoed.
Ja gek he, dat er mensen worden gebashed die zichzelf al voor lul zetten met hun openingspostquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:05 schreef McKillem het volgende:
Gaat een beetje offtopic trouwens, typisch fok weer, alleen bashen.
Mij part kan hij ook wel op slot, heb geen zin aan dit soort discussies eigenlijk.
Een vergelijking tussen een fiat en een ferrari? Je snapt geen hol van religie en de achtergrond van het omgekeerd kruis, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
okay.
Zelfde vraag is, waarom heb jij liever een ferrari dan een fiat?
Waarom moet je persé het mobieltje in die kleur en niet die andere?
De redenen dat ik die ketting draag is punt 1 ik vind hem mooi, punt 2 ik toon op die manier mijn "religïe" (mezelf?), net zoals christenen dat doen met een "normaal" kruisje.
Beetje offtopic dit ook maargoed.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lekker intelligente reply; zij doen het dus ik doe het ook.
Volgens mij ben je gewoon een beetje een pissed off tiener die niet weet waar 'ie het over heeft.
Jij geeft atheisten zoals ik een slechte naam.
Nou blijkbaar impliceer je nu zelf dat jou dat niks doet, maar je erkent wel dat het provocerend is voor anderen wat jij doet, maar je hebt wel respect voor anderen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
christenen dragen ook normale kruizen...wat is het probleem met mijn kruis?
misschien komt het wel provocerend over bij ze, maargoed wie zegt dat die normale kruisjes dat niet bij mij doen?
o ja wel hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef DeRCT14 het volgende:
Jullie kunnen echt niets anders dan de wat meer alternatieve mensen bashen he
Altijd hetzelfde met die kutgoths.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:05 schreef McKillem het volgende:
Mij part kan hij ook wel op slot, heb geen zin aan dit soort discussies eigenlijk.
Laten we dan maar stoppen, voordat je nog gaat huilen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef DeRCT14 het volgende:
Vroeger had je een soort equivalent hiervan. Van die alto's annex stinkies.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ik kots op mensen die een omgekeerd kruis dragen, en dan zeggen dat ze zichzelf niet als goth zien
NU BLIJFT IE OPEN OOK KUTGOTH !quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:05 schreef McKillem het volgende:
Ik voel me aangesproken door mensen met voor-oordelen jah.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:07 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Een vergelijking tussen een fiat en een ferrari? Je snapt geen hol van religie en de achtergrond van het omgekeerd kruis, dat is duidelijk.
Je toont jezelf als eigen religie? Neen, je vestigt de aandacht op jezelf door te provoceren. Hoe kun je tegen religies zijn als je een symbool kiest van een andere religie. Dat is hetzelfde als tegen de joden zijn en met een swastika rondlopen. Hoe oppervlakkig kun je zijn om een omgekeerd kruis te dragen omdat je het mooi vindt, jeez... Je zou beter rondlopen met een omgekeerd ego, want dat voelt zich blijkbaar snel aangesproken door opa's. Past beter bij je religie...
Dat klopt.quote:
Je snapt het niet he?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef DeRCT14 het volgende:
Daarom juist, je loopt een beetje te provoceren, gaat janken als je erop wordt aangesproken en gaat niet eens een discussie aan WAAROM jij het nodig vindt zoiets te dragen behalve:' ik vind het mooi' en 'ik heb een hekel aan geloof'.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
hoe?
Meeste lui die ik tegenkom denken dat ik een satanist ben, dat laat ik ze ook gewoon geloven, ik zie even niet op welke manier ik atheisten schaad.
gek hè, als ik met een hakenkruis om mn arm heen zou gaan lopen, denken de meeste mensen waarschijnlijk ook dat ik een Nazi ben, terwijl ik 'm alleen draag "omdat ik het zo'n mooi symbool vind"quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
hoe?
Meeste lui die ik tegenkom denken dat ik een satanist ben, dat laat ik ze ook gewoon geloven, ik zie even niet op welke manier ik atheisten schaad.
LoLquote:
jaa! wij hebben ook van die nerds bij ons op school, die zichzelf ''alto'' noemen kwam op 1 dag 2 meisjes met de zelfde truitje aanquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vroeger had je een soort equivalent hiervan. Van die alto's annex stinkies.
Die deden ook hun best om 'anders dan anderen' te zijn, maar intussen liepen ze allemaal rond met dezelfde Arafat-sjaaltjes.
Dat omgekeerde kruis zal wel de plaats ingenomen hebben van die Arafat-sjaal ofzo.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die kutgoths.
Als je ze geen gelijk geeft willen ze hun janktopic op slot.
De enige met een vooroordeel ben jij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken door mensen met voor-oordelen jah.
Als je een symbool gebruikt waar je de betekenis niet van wil aanvaarden, dan heb jij een probleem. Je kunt niet zomaar doen alsof de betekenis anders is. Jezelf kun je daarin voor de gek houden, onder het mom 'het is mooi'. Maar anderen die kijken naar de lading van het symbool.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken door mensen met voor-oordelen jah.
De rest ga ik niet op in want dan word dit een topic waar ik helemaal geen zin in heb...sterker nog dat is het al.
Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit iemand de grond in heb geboord om geloof.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je snapt het niet he?
Hij vindt het raar dat ouderen geen respect tonen, maar het wel verwacht van hem wordt, maar hij toont helemaal geen respect.......
Joh, TS wil er ook gewoon bijhoren en doet gewoon zijn vriendjes na. Net als bijna elke puber.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Als je een symbool gebruikt waar je de betekenis niet van wil aanvaarden, dan heb jij een probleem. Je kunt niet zomaar doen alsof de betekenis anders is. Jezelf kun je daarin voor de gek houden, onder het mom 'het is mooi'. Maar anderen die kijken naar de lading van het symbool.
En blijkbaar vind jij het - ondanks die lading - nog steeds kunnen. Dan moet je er ook de gevolgen van dragen en dat is dat je (terecht) veroordeeld wordt. Of vind je dat mensen vrijelijk met swastika's moeten kunnen rondlopen en ieder een eigen betekenis eraan kan geven? Wat is het nut van een symbool als het vrij te interpreteren is? Of is tegenwoordig alles ok als het onder mode kan geschaard worden? Met een omgekeerd kruis druk je een negatieve stemming uit, op zijn minst.
LOLquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:16 schreef APK het volgende:
Wat deed je eigenlijk buiten overdag?
Jullie gaan toch altijd 's nachts naar kerkhoven enzo?
Wake up and smell the coffee!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit iemand de grond in heb geboord om geloof.
Dus wat nou geen respect.
geen gelijk krijgen is wat anders dan "gothic" bashen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die kutgoths.
Als je ze geen gelijk geeft willen ze hun janktopic op slot.
Ik ga maar een winkeltje beginnen met knoflook, houten staken en spiegels met die kutgoths overal.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:16 schreef APK het volgende:
Wat deed je eigenlijk buiten overdag?
Jullie gaan toch altijd 's nachts naar kerkhoven enzo?
nogmaals, als ik een hakenkruis op mijn voorhoofd zet, dan laat dat ook gelijk wat zien,quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit iemand de grond in heb geboord om geloof.
Avril Lavigne zegt dat ze geen punk is, ik vind haar wel lief zoquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
geen gelijk krijgen is wat anders dan "gothic" bashen.
En nogmaals IK BEN GEEN GOTH, aap.
Daarom dat we het hier proberen uit te leggen, he. Misschien ziet hij in dat 'ik vind het mooi' behoorlijk oppervlakkig is in dit geval.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Joh, TS wil er ook gewoon bijhoren en doet gewoon zijn vriendjes na. Net als bijna elke puber.
Weet hij veel waar hij mee bezig is.
Knul... dat doe je toch door dat kruis te dragenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ik ga maar een winkeltje beginnen met knoflook, houten staken en spiegels met die kutgoths overal.
Nee, je bent de Anti-christquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef McKillem het volgende:
Niet janken, straks loopt je make-up uit.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef McKillem het volgende:
geen gelijk krijgen is wat anders dan "gothic" bashen.
Ban.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
dan ben je een gigantische huilie.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Niet janken, straks loopt je make-up uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |