De enige met een vooroordeel ben jij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken door mensen met voor-oordelen jah.
Als je een symbool gebruikt waar je de betekenis niet van wil aanvaarden, dan heb jij een probleem. Je kunt niet zomaar doen alsof de betekenis anders is. Jezelf kun je daarin voor de gek houden, onder het mom 'het is mooi'. Maar anderen die kijken naar de lading van het symbool.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken door mensen met voor-oordelen jah.
De rest ga ik niet op in want dan word dit een topic waar ik helemaal geen zin in heb...sterker nog dat is het al.
Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit iemand de grond in heb geboord om geloof.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je snapt het niet he?
Hij vindt het raar dat ouderen geen respect tonen, maar het wel verwacht van hem wordt, maar hij toont helemaal geen respect.......
Joh, TS wil er ook gewoon bijhoren en doet gewoon zijn vriendjes na. Net als bijna elke puber.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Als je een symbool gebruikt waar je de betekenis niet van wil aanvaarden, dan heb jij een probleem. Je kunt niet zomaar doen alsof de betekenis anders is. Jezelf kun je daarin voor de gek houden, onder het mom 'het is mooi'. Maar anderen die kijken naar de lading van het symbool.
En blijkbaar vind jij het - ondanks die lading - nog steeds kunnen. Dan moet je er ook de gevolgen van dragen en dat is dat je (terecht) veroordeeld wordt. Of vind je dat mensen vrijelijk met swastika's moeten kunnen rondlopen en ieder een eigen betekenis eraan kan geven? Wat is het nut van een symbool als het vrij te interpreteren is? Of is tegenwoordig alles ok als het onder mode kan geschaard worden? Met een omgekeerd kruis druk je een negatieve stemming uit, op zijn minst.
LOLquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:16 schreef APK het volgende:
Wat deed je eigenlijk buiten overdag?
Jullie gaan toch altijd 's nachts naar kerkhoven enzo?
Wake up and smell the coffee!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit iemand de grond in heb geboord om geloof.
Dus wat nou geen respect.
geen gelijk krijgen is wat anders dan "gothic" bashen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die kutgoths.
Als je ze geen gelijk geeft willen ze hun janktopic op slot.
Ik ga maar een winkeltje beginnen met knoflook, houten staken en spiegels met die kutgoths overal.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:16 schreef APK het volgende:
Wat deed je eigenlijk buiten overdag?
Jullie gaan toch altijd 's nachts naar kerkhoven enzo?
nogmaals, als ik een hakenkruis op mijn voorhoofd zet, dan laat dat ook gelijk wat zien,quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit iemand de grond in heb geboord om geloof.
Avril Lavigne zegt dat ze geen punk is, ik vind haar wel lief zoquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
geen gelijk krijgen is wat anders dan "gothic" bashen.
En nogmaals IK BEN GEEN GOTH, aap.
Daarom dat we het hier proberen uit te leggen, he. Misschien ziet hij in dat 'ik vind het mooi' behoorlijk oppervlakkig is in dit geval.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Joh, TS wil er ook gewoon bijhoren en doet gewoon zijn vriendjes na. Net als bijna elke puber.
Weet hij veel waar hij mee bezig is.
Knul... dat doe je toch door dat kruis te dragenquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ik ga maar een winkeltje beginnen met knoflook, houten staken en spiegels met die kutgoths overal.
Nee, je bent de Anti-christquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef McKillem het volgende:
Niet janken, straks loopt je make-up uit.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:17 schreef McKillem het volgende:
geen gelijk krijgen is wat anders dan "gothic" bashen.
Ban.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
dan ben je een gigantische huilie.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Niet janken, straks loopt je make-up uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |