Neej hoor, huisgenoot is wel zoiets, heeft ook geen kettinkje om :p vriend van 'm wel, met aardig groot kruis, maar ja die doet ook theologie en zou het ws. erg grappig vinden om de ts te ontmoeten en ff een flinke boom op te zetten (is dan ook niet zo moeilijk voor 'm aangezien ie 2 meter is).quote:
Jij bent zeker BrEeZaH?quote:
Volgens mij ben je wel een goth.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:39 schreef JoopK het volgende:
Neej hoor
het verschil is dat die katholieken menen dat ze ondanks dat bidden er wel over geoordeeld worden, kereltjes zoals jij vermoeden dat alle daden die je doet een resultaat zijn van wat Richard Dawkins "daning to your DNA" noemt. Zeg liever tegen ouders van een rape murder victim: "he will burn in hell" dan "sorry he was just dancing to his DNA, kon ie ook niets aan doen".quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
gelukkig gedragen die katholiekjes zich allemaal voorbeeldig,. kleinkindje neuken,. ff bidden,. weg zonde!
En nog homo ook.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:39 schreef JoopK het volgende:
Vind overigens het wel stoer staan als de heren gesminkt en wel naar een gothic-party gaan.
En daarna nog ff je blinde vriendin in d'r bek schijten, of bewaar je dat voor morgenochtend?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:
ik ga ff een geit en een maagd offeren, daarna ff tukkie doen in me'n doodskist waarna ik de rest van de avond somber ga kijken...
Heil verrekte Satanquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
ik ben een kutgoth
Atheist zijn is ook een onmogelijke opgave, om te bewijzen dat iets/iemand die geacht wordt bovennatuurlijk/oneindig te zijn niet bestaat moet je zelf ook al bovennatuurlijk/oneindig zijn, dus is het makkelijker om agnost te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat is trouwens het nut van atheist zijn? Ben er niet zo in thuis.
Wat een schijt-argument zeg! Je hoort niet-gelovigen in ieder geval niet de hele zooi teniet doen door te gaan bidden en hopen dat god hun vergeeft.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef JoopK het volgende:
[..]
het verschil is dat die katholieken menen dat ze ondanks dat bidden er wel over geoordeeld worden, kereltjes zoals jij vermoeden dat alle daden die je doet een resultaat zijn van wat Richard Dawkins "daning to your DNA" noemt. Zeg liever tegen ouders van een rape murder victim: "he will burn in hell" dan "sorry he was just dancing to his DNA, kon ie ook niets aan doen".
goedzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Aangevallen is een groot woord maargoed.
Ik kan hier wel verder over discussieren maargoed tis hier moeilijk voor mensen ontopic te blijven.
Achja ut blijft fok! he.
Gewoon een mening er over geen kan niet meer, nee het ik ben een kutgoth, ik ben provocerend, en iemand probeert me ook nog les te geven in religieuze symbolen.
Kheb wel wat beters te doen, zoals wat te gaan zuipe
Volgende keer laat ik dergelijke topics wel zij liggen.....ik ben een puber maar bijna niemand is volwassen genoeg normaal te reageren.
Je hoeft het helemaal niets te bewijzen. Het bewijs is er immers niet dat god bestaatquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:48 schreef JoopK het volgende:
[..]
Atheist zijn is ook een onmogelijke opgave, om te bewijzen dat iets/iemand die geacht wordt bovennatuurlijk/oneindig te zijn niet bestaat moet je zelf ook al bovennatuurlijk/oneindig zijn, dus is het makkelijker om agnost te zijn
Ik geloof ook nergens in, maar ga mezelf niet lopen profileren als een atheist...dus wat is het nut ervan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niets te bewijzen. Het bewijs is er immers niet dat god bestaat![]()
Doe eens niet zo moeilijk en blijf even ontopic zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:48 schreef JoopK het volgende:
Atheist zijn is ook een onmogelijke opgave, om te bewijzen dat iets/iemand die geacht wordt bovennatuurlijk/oneindig te zijn niet bestaat moet je zelf ook al bovennatuurlijk/oneindig zijn, dus is het makkelijker om agnost te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |