Van Bommel liep anders gewoon te janken toen hij in Oranje op de bank plaats moest nemen hoor.......quote:Op maandag 2 mei 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel loopt na een goede wedstrijd niet 3 weken met zn kop in de wolken, hij laat zn voeten spreken. Bommel heb k niet horen zeggen dat hij perse in Oranje wil zoals bijvoorbeeld Seedorf, dat is arrogant.
Als ze weg willen gun ik ze elke club buiten Nederland......quote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
we moeten van iedereen afblijven
De Ridder moeten we ook met rust laten, al is alleen maar een bankwarmer
VDV mogen we ook al niet hebben, als speelt hij al jaren slecht
en nu de Jong ook al...
ach, niet alles dat van ajx komt is heilig
Gun die jongens zelf ook wat als ze op een dood spoor zitten bij jullie
Volgens mij was het meer de media die dat deden.. toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Van Bommel liep anders gewoon te janken toen hij in Oranje op de bank plaats moest nemen hoor.......
Nee Van Bommel vond het ook totaal onbegrijpelijk en wist niet wat hij wel moest doen om in de basis te komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:45 schreef Djekko het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer de media die dat deden.. toch?
Daar had hij ook volkomen gelijk in lijkt mij...quote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee Van Bommel vond het ook totaal onbegrijpelijk en wist niet wat hij wel moest doen om in de basis te komen.
Volgens mij ook. Elke keer weer dezelfde vragen, "zou van Basten hebben zitten kijken?" , "heb je nog met vB gesproken na de wedstrijd" etc etc.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:45 schreef Djekko het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer de media die dat deden.. toch?
Väyrynnen is al te licht bevonden.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, mijn tweede cluppie is BVO Emmen dus die aankoop uit Groningen is toch nog goed terecht gekomenVoor de positie van Van Bommel heb ik nou niet de indruk dat die persé van een Nederlandse club moet komen. Misschien is het wel even leuk om alle kandidaten die in de pers zijn genoemd als opvolger van Van Bommel op een rijtje te zetten. Wellicht kunnen we in dit topic stemmen op de favoriete opvolger
Rafael van der Vaart
Nigel de Jong
Edgar Barreto
Danny Landzaat
Mika Väyrynen
Edouard Cisse
Marco Né
Boudewijn Zenden
.......
Ik gok Barretoquote:Op maandag 2 mei 2005 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Väyrynnen is al te licht bevonden.
voor de rest kent iedereen mijn voorkeur geloof k wel
Waar basseer je dat op?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Chadi het volgende:
Jullie krijgen niemand van Ajax . Dus die kan je allemaal schrappen.
Pure hoop is het.. pure hoop..quote:Op maandag 2 mei 2005 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op?
Waarom zou er geen spelers van Ajax naar hier toe kunnen komen?
quote:
Helaas bepaal jij nietsquote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Chadi het volgende:
Typte hij met bibberende handen.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:14 schreef Chadi het volgende:
Gokjequote:
Niet? Zou toch een behoorlijke vooruitgang zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat jullie ze zelf willen hebben, ik moet er niet aan denken om een van de huidige PSV'ers in Ajax te zien.
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 18:27 schreef Blackness het volgende:
[..]
Niet? Zou toch een behoorlijke vooruitgang zijn.
Mja, dies niet voor niks bankspeler hèquote:Op maandag 2 mei 2005 18:38 schreef RijstNatie het volgende:
Nou ben ik ook geen fan van Vogel maar tege AC milaan vond ik hem echt goed spelen.
Anyway de slechtste speler van PSV is toch echt Bogelund hoor. Kom op zeg.
Omdat Ajax ze niet aan de concurrent verkoopt. Als ze naar dat boerengehucht willen gaan als transfervrij moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op?
Waarom zou er geen spelers van Ajax naar hier toe kunnen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |