hoe kun je dat nou zeggen, en Linskens danquote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
De jeugdopleiding van PSV heeft nooit echt rendement opgeleverd.
quote:Beasley drie tot vijf weken uit de roulatie
Uit de MRI-scan is dan toch gebleken dat de blessure van Beasley toch ernstig is. Telegraaf.nl meldt dat de aanvoerder drie tot vijf weken uit de roulatie zal zijn. Beasley heeft een band bij zijn linkerknie verrekt.
niet arrogantquote:Op maandag 2 mei 2005 12:04 schreef Djekko het volgende:
Liever De Jong dan bv VDV. De Jong heeft niet die arrogante houding, en is een betere voetballer.
KUTZOOIquote:
Mja, tribalfootball.com hè.. niet de meest betrouwbare bron..quote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
<--- die moeten we halen
en k las in t geruchten topic dat Robinho naar PSV weer concreter schijnt te worden maar dan als aankoop van Chelsea en dan zou PSV hem huren
Lul toch op met je arrogant man, heel nederland behalve eindhoven vind van bommel ook een arrogante klootzak... Maakt hem toch geen slechtere speler ofwel?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet arroganter staat me nog iets bij van zn houding na zn doelpunt bij Arsenal
Beasleyhad die lul van Twente niet normal een tackle in kunnen zetten
Bommel loopt na een goede wedstrijd niet 3 weken met zn kop in de wolken, hij laat zn voeten spreken. Bommel heb k niet horen zeggen dat hij perse in Oranje wil zoals bijvoorbeeld Seedorf, dat is arrogant.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lul toch op met je arrogant man, heel nederland behalve eindhoven vind van bommel ook een arrogante klootzak... Maakt hem toch geen slechtere speler ofwel?
Mourinho is ook arrogant, maar staat inmiddels op de drempel van een tweede ec-1 finale... die stumperts ook altijd met hun arrogantie. Je bent gewoon bang voor iemand die echt wat durft te presteren
Van Bommel straalt wel arrogantie uit, en daar had je het over. De Jong loopt ook niet te dreinen dat ie werelds is hoor, die speelt gewoon elke keer weer een puike wedstrijd. Dus je lult maar wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bommel loopt na een goede wedstrijd niet 3 weken met zn kop in de wolken, hij laat zn voeten spreken. Bommel heb k niet horen zeggen dat hij perse in Oranje wil zoals bijvoorbeeld Seedorf, dat is arrogant.
In Limburg is hij ook een held.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lul toch op met je arrogant man, heel nederland behalve eindhoven vind van bommel ook een arrogante klootzak... Maakt hem toch geen slechtere speler ofwel?
Ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef Stefkuh het volgende:
Als PSV supporters zou ik eens een bloemetje met sarcastisch kaartje sturen naar die Majstorovic. t'is toch van de zotte.. die gast is rijp voor het gesticht.
quote:
Ben het nu wel ns een keer met je eens CH. Ook al krijg ik er een beetje jeuk van dat er steeds wordt gezocht naar spelers uit A'dam, De Jong is een echte aanwinst. Wat imho erg belangrijk is voor de positie van Van Bommel is het verdedigend vermogen. Dat heeft De Jong duidelijk in zich, daarnaast kan hij goed kiezen wanneer aan te vallen en wanneer te blijven staan. Alleen, een leider zal hij niet meteen worden. kVraag me af wie volgend seizoen de natuurlijke leider/aanvoerder van PSV zal zijn.... nu is dat (voor mijn gevoel) overduidelijk Van Bommel, daarvoor was het Waterreus. Maar volgend seizoen?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:48 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Nigel de Jong trouwens een echte aanwinst voor PSV. Het zou wel leuk zijn als hij daadwerkelijk zou komen, alleen moet ie dat belachelijke dansje dan wel af leren.
Nederlandse clubs kopen nu eenmaal veel bij andere Nederlandse clubs, met name Nederlandse spelers. En voor een topclub als PSV is het toch wel wenselijk als ze een beetje niveau hebben. Dan kom je inderdaad ook vaak uit bij Ajacieden, al wil er ook nog wel eens wat bij Groningen gekocht worden.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ben het nu wel ns een keer met je eens CH. Ook al krijg ik er een beetje jeuk van dat er steeds wordt gezocht naar spelers uit A'dam, De Jong is een echte aanwinst. Wat imho erg belangrijk is voor de positie van Van Bommel is het verdedigend vermogen. Dat heeft De Jong duidelijk in zich, daarnaast kan hij goed kiezen wanneer aan te vallen en wanneer te blijven staan. Alleen, een leider zal hij niet meteen worden. kVraag me af wie volgend seizoen de natuurlijke leider/aanvoerder van PSV zal zijn.... nu is dat (voor mijn gevoel) overduidelijk Van Bommel, daarvoor was het Waterreus. Maar volgend seizoen?
Cocu? Ooijer?
Ach, mijn tweede cluppie is BVO Emmen dus die aankoop uit Groningen is toch nog goed terecht gekomenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nederlandse clubs kopen nu eenmaal veel bij andere Nederlandse clubs, met name Nederlandse spelers. En voor een topclub als PSV is het toch wel wenselijk als ze een beetje niveau hebben. Dan kom je inderdaad ook vaak uit bij Ajacieden, al wil er ook nog wel eens wat bij Groningen gekocht worden.
we moeten van iedereen afblijvenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef PJORourke het volgende:
Van Nigel blijven jullie af.
Ok maar van De Jong blijf je af!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
we moeten van iedereen afblijven
De Ridder moeten we ook met rust laten, al is alleen maar een bankwarmer
VDV mogen we ook al niet hebben, als speelt hij al jaren slecht
en nu de Jong ook al...
ach, niet alles dat van ajx komt is heilig
Gun die jongens zelf ook wat als ze op een dood spoor zitten bij jullie
Dat jullie ze zelf willen hebben, ik moet er niet aan denken om een van de huidige PSV'ers in Ajax te zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
we moeten van iedereen afblijven
De Ridder moeten we ook met rust laten, al is alleen maar een bankwarmer
VDV mogen we ook al niet hebben, als speelt hij al jaren slecht
en nu de Jong ook al...
ach, niet alles dat van ajx komt is heilig
Gun die jongens zelf ook wat als ze op een dood spoor zitten bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |