Vroeg ik me ook juist af ... The Truth is in Here... ...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef BaajGuardian het volgende:
welke taal is the truth is in here ook alweer?
Precies, het is een stuk vriendelijker naar de lezer toe om je eigen bewoording te posten, vergezeld met een gequote stuk tekst. Zomaar klakkeloos lappen engelstalige tekst copy-pasten is voor niemand een goede toevoeging.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de 911 topics..
En dan nog... in eigen woorden vertellen en een linkje naar de engelse bron erbij kan toch ook?
Ik wil JUIST tijd nemen voor een topic. Het lijkt er juist op dat JUIST diegenen die lappen engelse tekst copy-pasten niet de moeite willen doen de tijd te willen nemen voor een discussie, en lui zijn. Nogmaals, afgezien van het gegeven dat engelse taal voor mij lastig lezen is, maakt het de discussie niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:15 schreef BaajGuardian het volgende:
om het even in den nederlandsche tael te zeggen , :
het interreseert niet in welke taal het er staat , mensen proberen wat over te brengen , en geloof me als je het over gaat schrijven gaat vaak de boodschap verloren , het probeem Is niet de taal mensen , het probleem is luiheid van mensen , niet de tijd willen nemen voor een topic , men wil hap slik klare brokjes , nou..jullie kijken niet naar SBS6 , jullie lezen topics over serieuze zwaar uitgebreide zaken.
vind je het teveel , dan lees je het toch gewoon niet.
sigh
Je punt is??quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
foei foei die merlin toch ...
Dus omdat je dat niet lekker zit ga je "foei foei die merlin toch ..." posten. Mag ik vragen waar dat op slaat? Mag ik niet aankaarten dat merlin zich raar opstelt en mij door het slijk zit te halen, omdat ik een (in mijn ogen in ieder geval) verbetering wil voor het Truth forum?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef UncleScorp het volgende:
bah dat gedoe met merlin ... er wordt hier wel es regelmatiger ruzie gemaakt hoor
Ik ben een zeikertje?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef JoZzephus het volgende:
hieronder een hulpmiddeltje voor de zeikertjes ik bedoel voor de gene die moeite hebben met talen.
http://babelfish.altavista.com/tr
groeten![]()
Wat wil je dan eigenlijk ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef TheMassive het volgende:
Dus omdat je dat niet lekker zit ga je "foei foei die merlin toch ..." posten. Mag ik vragen waar dat op slaat? Mag ik niet aankaarten dat merlin zich raar opstelt en mij door het slijk zit te halen, omdat ik een (in mijn ogen in ieder geval) verbetering wil voor het Truth forum?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat wil je dan eigenlijk ?
Dat merlin een ban krijgt van de mods ?
Dont count on it ... ow shit ... reken er maar niet op
Hij heeft al gezegd dat ie je gaat negeren dus wat wil je nog meer horen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:13 schreef TheMassive het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat ik meteen wordt afgeschilderd als iemand die kwaad in de zin heeft, vooral door merlin die me op dit moment door het slijk haalt. Is nergens voor nodig, toch, Muus? Kun je daar niet iets van zeggen, want het punt wat ik aandraag is niet onzinnig...
Nou nee hoor UncleScorp alleeen zou het wel handig of verstandig zijn dat wanneer iemand een lang stuk tekst gaat plaatsen hij of zij wel even een samenvatting geeft van wat je kan verwachten wat je evt. gaat lezen...en een link/bron waar hij/zij dit vandaan heeft...dat zie je ook niet altijd en dat vind ik wel belangrijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
en zoals jozzephus opmerkte ... er zijn er zelfs die lappen nl tekst niet lezen. Op den duur mag het precies niet meer dan 10 regeltjes zijn en liefst met een fotooke bij, want anders haken de meesten af ?
Mja ligt aan het doel wat ze ermee hebben. Neem de dood van prinses Diana waarbij sommige ervan overtuigd zijn dat ze vermoord is. Als ik dat nu ook vind en mensen daarvan wil overtuigen dan zou ik een topic in de Discovery Channel documentairestijl maken omdat het dan erg laagdrempelig is. Vooral mensen geen moeite laten doen want dat kost me aanhangers voor me theorie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef TheMassive het volgende:
Ik kan inderdaad begrijpen dat het posten van lappen tekst het de "die hards" helpt om hun mening te onderbouwen, maar wanneer mensen die lappen tekst niet meer lezen, dan helpt het die "die hards" toch niet?
]http://forum.fok.nl/topic/672678[/quote][/url]quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
Mja ik kan me wel vinden in al de motivaties hierboven.
Zelf heb ik nog maar 1 topic gestart en dat voldoet wel aan de vereisten zoals hierboven uitgelegd, denk ik toch ...
[url=http://forum.fok.nl/topic/672678
Zolang jouw openingsposts ook nog steeds [domweg] copy-paste werk bevatten, moet je ook niet zeuren. Een beter begin begint bij jezelf!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:31 schreef TheMassive het volgende:
Precies, dat bedenk ik me nu net, wat is er mis met het geven van de link van de website ipv het domweg copy-pasten van de hele tekst. Zo hou je de discussie in mijn ogen een stuk vriendelijker. Je kan dan je eigen mening posten, ondersteund met een link naar de tekst waar je naar wil refereren. Geen probleem toch? Als iemand geinteresseerd is in de discussie zoals aangegeven wordt, dan zal diegene ook echt wel die site nalezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |