Veel plezier in je nieuwe favoriete topic mên.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, want wanneer unclescorp zich anders opsteld, zul je mij hier in feedback niet meer zien.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef iteejer het volgende:
Het is een interessant gegeven hoezeer men zichzelf identificeert met het eigen gelijk en de eigen beschouwingswijze.
Waarom kan de ene mens er zo slecht tegen als de andere mens over een bepaald onderwerp een andere opvatting heeft?
Vraag was in zijn algemeenheid gesteld. Maar ga je gang.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:15 schreef TheMassive het volgende:
Wie ik?
ooooh hoe lief dat hij het ganse probleem van het Fok-forum herleidt tot mijn persoon ... ik voel mij vereerd ... oei straks ben ik weer egocentrisch :/quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Dat is heel mooi, want wanneer unclescorp zich anders opsteld, zul je mij hier in feedback niet meer zien.
ma lol ... dus iedereen mag zeggen wat ie wil als unclescorp zijn kop maar houdt ???quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef TheMassive het volgende:
Dat die 911 discussie al doorspekt is met irritaties is opzich niet eens zo heel erg, dat maakt de discussie ergens ook wel aantrekkelijk.
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef TheMassive het volgende:
Kijk, als ik daar een antwoord op mag geven, ik vind het gegeven dat unclescorp een andere mening zou hebben dan ik in de discussie van gisteren in feedback geen probleem. Dat is ook niet waar ik over val.
Als die irritaties te serrieus en reactie-bepalend gaan worden, kan ik ze niet meer aantrekkelijk noemen. En de meeste andere users evenmin. Vandaar dus de wens om dat gezeik van alle kanten wat in te dammen.quote:Waar ik over val is dat unclescorp tijdens 911 discussies iedere keer als een sidekick niet inhoudelijke reacties geeft. In mijn ogen komt dat de discussie niet ten goede, en dat is hetgeen wat ik aankaart. Dat die 911 discussie al doorspekt is met irritaties is opzich niet eens zo heel erg, dat maakt de discussie ergens ook wel aantrekkelijk.
Het verschil met jouw reacties en van een geirriteerde believer of non-believer (effe gemakshalve die termen aanhouden) is dat de geirriteerde believer of nonbeliever inhoudelijk post. Danwel dmv (believer:) lappen engelse tekst of links naar dubieuze (quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef UncleScorp het volgende:
ma lol ... dus iedereen mag zeggen wat ie wil als unclescorp zijn kop maar houdt ???
rofl
De vraag is toch (gedeelte): Waarom kunnen veel mensen het niet hebben als anderen een andere mening cq overtuiging hebben. Toch? Ik vind (nogmaals) het gegeven dat unclescorp een andere mening heeft helemaal geen probleem. Ik heb een probleem met het feit dat hij dat (in mijn ogen) op een verkeerde (niet inhoudelijke) manier uit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef iteejer het volgende:
Is geen antwoord op mijn vraag.
De irritaties waar ik op doelde waren de algemene irritaties tussen believers en non-believers in de 911 topics, voor zover je me daar verkeerd begrijpt.quote:Als die irritaties te serrieus en reactie-bepalend gaan worden, kan ik ze niet meer aantrekkelijk noemen. En de meeste andere users evenmin. Vandaar dus de wens om dat gezeik van alle kanten wat in te dammen.
Wedden dat je gewoon doorgaat met reageren? Man, waarom laat jij je zo opnaaien door mij, en door andere users die het anders zien dan jij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
goe gedaan manneke ... ge zult ooit nog een groot moderator worden.
Bij deze mijn laatste woord hierover.
Dat kan natuurlijk ook van jou gezegd worden. Het draagt inhoudelijk allemaal niets meer bij aan het onderwerp zelf om een geagiteerde discussie vooral ook geagiteerd te houden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef TheMassive het volgende:
Wedden dat je gewoon doorgaat met reageren? Man, waarom laat jij je zo opnaaien door mij, en door andere users die het anders zien dan jij?
Je zou een ideale discussiesmoorder zijn bv R&P. R&P is, ter vermijding van misverstanden, niet de afkorting van Reductie en Polemologie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef TheMassive het volgende:
Okay. Ik ben er achter dat ik inderdaad op een normale relaxede toon door in de discussies anderen erop kan attenderen dat ze (in mijn ogen vanzelfsprekend) niet goed bezig zijn. Wat ze daarmee doen is hun zaak, maar inderdaad is dat een volwassen manier van zelf proberen de problemen op te lossen.
Als de dakgoot scheef hangt, bestaat er de kans dat de gele langer is dan 15:15. Dat vindt niemand leuk, en de soep blijft daarom gewoon staan. Zonder vis.quote:
Hoezo, ben je in die soep getrapt? Je zou een spiegel ook kunnen gebruiken om jezelf al dan niet kritisch te bekijken, in plaats van als een om-een-hoekje-kijk-ding waarmee je anderen kunt bespieden. Maar ik kan me voorstellen dat het vermoeden van hoogtevrees je daarvan afhoudtquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:33 schreef TheMassive het volgende:
Je bent me hier even kwijt hoor, iteejer.
Helemaal goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:36 schreef JoZzephus het volgende:
hij bedoelt dat jij een ongeloofelijke mierenneuker bent en discussies om zeep helpt met je gejank om niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |