Komt ie weer met die kutkadetjes in motorland.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog niet geheel wakkeren al gelijk bij 1e post topic ,moeten openen
heb wel aan mini bike gedacht
waren jullie nooit opgekomenklik
Vage site zeg heequote:Op vrijdag 29 april 2005 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog niet geheel wakkeren al gelijk bij 1e post topic ,moeten openen
heb wel aan mini bike gedacht
waren jullie nooit opgekomenklik
Doe je niks tegenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
Afmeting 1.000 x 1.000 mm
kut..had een grote post copy pasted, aan Makster, OPM en Mercy, maar mijn excel werk zit er tussen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt ie weer met die kutkadetjes in motorland.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Doe je niks tegen
Heb je gezien dat ik een Brakingschijf heb gekocht? Biedingen staan nu nog uit op een nissin 18 mm rempomp en 6 zuiger remklauwen
Je moet het ook niet lastig maken voor je zelfquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar ging ik ondermeer op reageren, heel (slap gelul)verhaal.
Maar komt op dit neer>![]()
![]()
![]()
Maarre biedingenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
Je moet het ook niet lastig maken voor je zelf
Dat is zo maar 250 Euro is nog steeds 500 pieke mannen best veel geld, en als ik ergens voor minder dan de helft goede rempompen kan scoren vind ik het allang best. Heb trouwens ergens eens gelezen dat radiaal en axiaal natuurkundig gezien geen verschil moeten maken. Ik geloot het verhaal maar al te graag, zeker omdat ik dan gelijk 120 euro bespaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maarre biedingenals je voor 150 euro brandnieuwe rempompen hebt, en de meest gave die er bestaan
in radiaal voor 250 eurie's.
![]()
Heb ook gefreesde rem en koppelingshandle's gezien in dat SM topic.![]()
Koppeling moet je dus ook ff hydraulisch ombouwen.![]()
Waarom koop je dan van die rommel?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef Makster het volgende:
[..]Koppelingshendel moet ik ook ECHT vervangen, dat ding pleurt er bijna van ellende af
Damnquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Owkee..
Ik zie diverse malen dat talk to the hand smilie ding.
Hoe? Vertel me hoe!
dubbele punt kleine w en nog iets?
Kawasjaki's zijn toch nooit rommel.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef ZX9R het volgende:
Waarom koop je dan van die rommel?
En voor Pep geld hetzelfde. Niks als sleutelen aan die ondingen![]()
Je moet het niet zien als rommel. Zie het als een uitdaging, ik wist dat er werk zat aan die motor en dat maakte het alleen maar leuker voor me. Vind het leuk om aan die dingen te knutselen en ja dat moet nu wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waarom koop je dan van die rommel?
En voor Pep geld hetzelfde. Niks als sleutelen aan die ondingen![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Je moet het niet zien als rommel. Zie het als een uitdaging, ik wist dat er werk zat aan die motor en dat maakte het alleen maar leuker voor me. Vind het leuk om aan die dingen te knutselen en ja dat moet nu wel ja
Plus dat het weer eens wat gekker is als zo een saaie SS heh
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]moet jij zeggen
morgen
topic titel![]()
Mooi kutquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:23 schreef stinkie het volgende:
Morgen ........
zo ff onderdeel halen vor die ratbike.
En ja ik ben een vleescheter ja
en per 1 juni ook werkeloos ja, kunnen MS wel omdopen naar wekelozenclubje![]()
Vorig jaar OPM, ZX9R, Lars, ik en eh Riet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:23 schreef stinkie het volgende:
en per 1 juni ook werkeloos ja, kunnen MS wel omdopen naar wekelozenclubje![]()
ik was in 2002 aan de beurtquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vorig jaar OPM, ZX9R, Lars, ik en eh Riet.
Edit: echt de zelfkant heH die motorrijders.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi kut
Maar daar zijn Luc en ik voor![]()
Ik in mei 2003, helaas slechts 2 weken zonder werk midden in de zomer en een leuke ontslagvergoeding op zakquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik was in 2002 aan de beurt![]()
gelukkig maar 3 maanden thuis gezeten
Commercieel technisch medewerkerquote:
Bereid je er maar op voor dat het kut wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:46 schreef bwt het volgende:
@ MERCY thanks for the link
Bij mij gaat dat vandaag of eind volgende maand ook gebeuren. Dan heb ik over 2 of 3 maanden ook geen werk meer. Ben inmiddels wel zoekende en een paar afwijzingen gehad.
6 jaar helpdesk ervaring, iemand nog hulp nodig??????
Dat wist ik nog.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:53 schreef bwt het volgende:
Regio Nijmegen en omstreken
beschaafde wereld, maar de vacatures liggen niet voor het oprapen hierquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal naar de beschaafde wereld verhuizen: Zuid Holland.
Ik denk erover om een politieke partij te beginnen en er op termijn een eigen koningkrijk van te maken.![]()
regel mij eens een job dan. En een beetje vlot graagquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Mooi kut
Maar daar zijn Luc en ik voor![]()
Vrees niet van te voren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
beschaafde wereld, maar de vacatures liggen niet voor het oprapen hier
Dat betekent oorlog.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:08 schreef hollander172 het volgende:Ik woonde in Zuid-Holland totdat Utrecht ons dorpie annexeerde.
Tegen de belgen ja, samen staan we nu sterk genoeg om Vlaanderen in te lijven bij ons kleine landje.quote:
idem hier zeg maar, applicatiebeheer, 2e/3e lijns.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef bwt het volgende:
ik zoek inderdaad wel iets in de lijn van computer support dan wel systeem/applicatie beheer.
Heb al een tijdje mijn MCP maar nog geen MCSE.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tegen de belgen ja, samen staan we nu sterk genoeg om Vlaanderen in te lijven bij ons kleine landje.
same herequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:12 schreef bwt het volgende:
ik zoek inderdaad wel iets in de lijn van computer support dan wel systeem/applicatie beheer.
Heb al een tijdje mijn MCP maar nog geen MCSE.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |