Volgens de gids komt het volgende week wel. Nu dus even niet door het jubileum van Beaquote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He ja, inderdaad. Astrid viert al vakantie.
weet je zeker dat ze niet alsnog Kopspijkers uitzenden?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:40 schreef Suijk het volgende:
Hey, de Koningin op tv en ze praat!
Zou kunnen, het is namelijk niet grappig.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze niet alsnog Kopspijkers uitzenden?
Hij ookquote:Op donderdag 28 april 2005 20:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik post waar ik wil en wat ik leuk vind.
"Niet alleen maar",zelfkennis is OKquote:En ik post niet alleen maar ongein.
Maar dat is logisch,iedereen zou daar trots op moeten zijnquote:Die sjaak heeft zelf een paar keer lopen posten bij die dagcijfers dat hij 'lekker heeft lopen stappen in VBL'.
Jawi,vriend,jij neemt hem net zo serieus als sommige mensen jou hierquote:En dat moet ik dan opeens serieus gaan nemen?
Heet he die aardappelkroket in der mondquote:Op donderdag 28 april 2005 20:40 schreef Suijk het volgende:
Hey, de Koningin op tv en ze praat!
a) Ik ben geen sjaakquote:Op donderdag 28 april 2005 20:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik post waar ik wil en wat ik leuk vind. En ik post niet alleen maar ongein. Die sjaak heeft zelf een paar keer lopen posten bij die dagcijfers dat hij 'lekker heeft lopen stappen in VBL'. En dat moet ik dan opeens serieus gaan nemen
?
hej ik bedoelde er helemaal niets negatiefs meequote:Op donderdag 28 april 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop dicht
Jij ook JaWi
Lekker beetje lullen ja
flikker op,kontelikkerquote:Op donderdag 28 april 2005 20:45 schreef rubbereend het volgende:
en nu iedereen weer aan de drank en normaal doen
Oh okeequote:Op donderdag 28 april 2005 20:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hej ik bedoelde er helemaal niets negatiefs mee
Van de Kelderquote:Op donderdag 28 april 2005 20:44 schreef Suijk het volgende:
Dr_Flash, waarvan ben jij moderator?
ik ook van jouquote:
Ah, die heb ik niet.quote:
Dos houd er ook vrij op losquote:
k denk dat k nu de hele nacht wakker ligquote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik inmiddels niet meer van jou
Maar dat is logischquote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat k nu de hele nacht wakker lig
en huilen natuurlijk de hele nachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |