Nee, jij tieft op hier.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
TeringMogen we hier wel slowchatten voordat de wedstrijd begint, maar dan terwijl het topic zelf al uuren open is?
![]()
God jij hierquote:Op donderdag 28 april 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
TeringMogen we hier wel slowchatten voordat de wedstrijd begint, maar dan terwijl het topic zelf al uuren open is?
![]()
NED2, kwart voor 9 en tien over negen de aftrapquote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef Suijk het volgende:
Kom ik thuis, denk ik, lekker even de voorbeschouwing van AZ kijken, maar hoe laat begint die onzin en waar is 't op? Ik kan het opzoeken, maar op deze manier laat ik even weten dat ik er ook weer ben.
Enzo.
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NED2, kwart voor 9 en tien over negen de aftrap
Flessie, lus je een flessie?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Kop dichtquote:
MM zal wel balen. 2 voor 12 komt vandaag nietquote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat off. Eerst 2 voor 12, dan AZ.
Tief ajb op. Je komt over het hele forum niet anders doe dan spammen. Nu ook in VBL, een beetje meer serieus mag ook wel. Hou het alsjeblieft bij die bagger van GCSC ofzo. Opdonderen gaarne.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop dicht
Jij ook JaWi
Lekker beetje lullen ja
Jawi ik kiep die fles over je apekopquote:Op donderdag 28 april 2005 20:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tief ajb op. Je komt over het hele forum niet anders doe dan spammen. Nu ook in VBL, een beetje meer serieus mag ook wel. Hou het alsjeblieft bij die bagger van GCSC ofzo. Opdonderen gaarne.
Zo, ik ga eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |