te veel pils?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:13 schreef AirRaid het volgende:
TVP
waarquote:
Laat die breezer maar achterwegequote:Op donderdag 28 april 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:DG vandaag msn, morgen een breezer?
jij je zin, dan alleen de bacardi in de colaquote:Op donderdag 28 april 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat die breezer maar achterwege
Ah, zondag al gezien.quote:
precies,nog effe Omroep Brabant nieuws kijken dan platquote:Op donderdag 28 april 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jji je zin, dan alleen de bacardi in de cola
quote:Op donderdag 28 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, zondag al gezien.Het "Lucius-moment" vond ik nog 't grappigst.
Ik zie overeenkomsten tussen Theo en Berryquote:Op donderdag 28 april 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja prachtig, bons bons op dat raam
quote:Op donderdag 28 april 2005 01:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten tussen Theo en Berry
Dan gaan ze kaarten.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]Lucius - Linkskens, daar zie k ook veel overeenkomsten, leuk is dat
volgens krijg je een bijzondere tafel als je Lucius, de gebroeders van der Kerkhof en van van Aerle bij elkaar zet
Zaterdag 20 gradenquote:Op donderdag 28 april 2005 08:31 schreef Suijk het volgende:
Goeiemorgen, wederom een lekker weertje! Het wordt nu toch echt wel lente!
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:30 schreef Bluezz het volgende:
Vanuit ze hozpital
JM hoest met bekkie vandaag?
Vandaag zitten er hier 2 trudies
Nog aan het sporten geweest Noca ?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Vandaag ook maar weer hard werken...
topsport Bluezz...je had lekker weerquote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Dank voor de uitleg voor blondines Bjoor, ik heb wel al gesport
B'daal - Haarlem station gefietst
Goede muziekquote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef Lionheaad het volgende:
Lionheaad zit in een nieuw jasje....
<----------------------------------------
* albums in een koffer heeft zittenquote:
doe je kraagje even goedquote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef Lionheaad het volgende:
Lionheaad zit in een nieuw jasje....
<----------------------------------------
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* albums in een koffer heeft zitten CD met gouden achterkant
om te zoenen !quote:
JAJAJAJA HET IS ZEKER!!!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 vindt de inmiddels vierde editie plaats van het succesvolle Decibel Outdoor festival. Maandenlang werd er flink gespeculeerd over een nieuwe locatie voor dit door B2S georganiseerde festival. Na lang wachten kan er eindelijk aan alle geruchten een einde gemaakt worden: Decibel verhuist naar het Lingebos. Het Lingebos is een natuurgebied vlak bij Gorinchem en huisvestte in 1998 al een editie van Mystery Land.
“Waarom een verhuizing andere locatie? Na de editie van vorig jaar bleek dat we uit ons jasje waren gegroeid op de Binnenmaas” aldus Robert Vink van B2S. “We willen meer kwaliteit en ruimte bieden voor onze bezoekers en mede daarom zijn we uitgeweken naar het Lingebos voor ons jaarlijkse festival”.
Het Lingebos, gelegen in de gemeente Lingewaal, is een schitterend natuurgebied met bos, strand en grasvelden en biedt plaats aan meer dan 25.000 bezoekers. Door zijn centrale ligging is het terrein erg goed bereikbaar. Met de auto is het ongeveer 20 minuten rijden vanuit steden als Rotterdam, Utrecht, Breda en Dordrecht.
Dit jaar presenteert B2S voor het eerst een mainstage, iets wat op de vorige locatie niet mogelijk was. Hierop wordt enorm uitgepakt: een stage met enkel 'Crème de la Crème’ op gebied van de hardere stijlen. Ook nieuw is dat er naast een Early Rave ook een oldschool area is. Tevens is er net zoals voorgaande jaren Hardcore, Hardstyle, Techno, Hardtrance en Jump geprogrammeerd. b2s is maanden bezig geweest om de maar liefst 75 artiesten uit binnen- en buitenland vast te leggen voor de 8 verschillende area’s. De organisatie is dan ook trots om te melden dat vrijwel alle grote namen uit bovenvermelde genres op 20 augustus in het Lingebos er zullen zijn.
Een andere verandering is dat het festival dit jaar overdag plaats zal gaan vinden. Het festival is van 11.00 tot 23.00 uur en zal dus maar liefst 12 uur duren. Dit jaar is het festival een week eerder geprogrammeerd waardoor er een grote kans is op mooi zomerweer. Dit alles zal Decibel beter tot zijn recht doen laten komen en zal de voorgaande edities ruim gaan overtreffen.
De voorverkoop voor Decibel Outdoor festival ’05 start op maandag 2 mei exclusief via het nieuwe verkoopkanaal www.ticketonline.nl Vanaf zaterdag 7 mei start de reguliere voorverkoop via de verkooppunten van de Ticketbox en de free record shop. Tickets kosten 42.50,- ex fee. VIP tickets zijn zeer beperkt verkrijgbaar en kosten 65,- ex fee en bieden vele extra’s waaronder toegang tot de speciale VIP area en VIP deck met uitzicht op de mainstage.
De line up en meer informatie zal op donderdag 18 mei bekend gemaakt worden via de website van B2S: www.b2s.nl
wat een humor...quote:HILVERSUM - Kopspijkers komt dit seizoen niet meer op tv. De laatste vier afleveringen worden geschrapt, liet de VARA donderdag weten. De omroep heeft daartoe besloten wegens het conflict met presentator Jack Spijkerman. Die wil zijn contract met de VARA ontbinden om over te kunnen stappen naar Tien, de zender van John de Mol. De omroep weigert daar echter aan mee te werken.
VARA-voorzitter Vera Keur wil de programmamakers niet in de problemen brengen. Het programma kijkt op een satirische manier naar het nieuws, waardoor het voor de makers nagenoeg onmogelijk is om niet te reageren op de mogelijke overstap van Spijkerman.
Echt iets voor zo'n arbeidersomroepquote:
daarom deed ik ook die puntjesquote:
*voegt daad bij het woordquote:
Ik bedoelde jou niet, ik bedoelde de Varaquote:Op donderdag 28 april 2005 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daarom deed ik ook die puntjes![]()
ach zo laten ze zich wel kennen hoor...
heb het nog op de video staan....ff bewaren maar dan...wordt collecters-itemquote:Op donderdag 28 april 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hebben we waarschijnlijk de laatste kopspijkers gezien.
En dan maar blijven zeggen dat ze niks te maken hebben met het feit dat de benzine zo F*cking duur is... sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in... .quote:EN HAAG - Shell heeft in het eerste kwartaal van dit jaar 28 procent meer winst gemaakt dan in dezelfde periode van vorig jaar. De winst op basis van actuele geschatte kosten (zonder voorraadwinsten of -verliezen) kwam uit op 5,55 miljard dollar tegen 4,33 miljard dollar in het eerste kwartaal vorig jaar. Analisten hadden gerekend op een resultaat van 4,70 miljard dollar.
De omzet van het Nederlands-Britse olieconcern steeg in de eerste drie maanden van 2005 met 26 procent naar 72,16 miljard dollar. De winstgroei vindt zijn oorsprong bij de olieproducten. Daar groeide het resultaat van 1,18 naar 1,88 miljard dollar afgezet tegen het eerste kwartaal van 2004
o okequote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet, ik bedoelde de Vara
Ze hebben naar je geluisterd:quote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
en dit dan
[..]
En dan maar blijven zeggen dat ze niks te maken hebben met het feit dat de benzine zo F*cking duur is... sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in... .
quote:DEN HAAG - Shell heeft donderdag zijn adviesprijs voor diesel met 0,6 eurocent verlaagd. Een liter diesel kost daardoor 99,9 eurocent. De adviesprijzen van euro ongelood en super plus bleven ongewijzigd, op respectievelijk 1,345 euro en 1,399 euro.
De reden dat benzine zo duur is in Nederland ligt toch voornamelijk aan de belastingen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef appelsientje het volgende:
en dit dan
[..]
En dan maar blijven zeggen dat ze niks te maken hebben met het feit dat de benzine zo F*cking duur is... sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in... .
Aardig van jequote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
Zoooo...ga ff richting Utrecht (floriadadreef).
De opa van een hele goede vriend is vredig ingeslapen en wordt vandaag gecremeerd.
ff de familie steunen maar
Tot laters
Zie ik jou vanmiddag nog ??quote:
* JaWi water geeftquote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef Suijk het volgende:
Oei, boze bloem enzo.
Als het goed is kom ik om 17:20 aan... in Utrechtquote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
17.00 klaar met werken 17.30 de trein, zal lastig worden
oke waarom ben jequote:Op donderdag 28 april 2005 11:32 schreef Blumchen het volgende:
Nou.. niet boos, alleen erg moe nog, en hoofdpijn
You've insite information??quote:Op donderdag 28 april 2005 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke waarom ben je
a) boos ?
b) moe
c) hoofdpijn
Al kan ik me wat voorstellen bij die laatste 2
neeuh maar als ik de laatste 2 heb.. heb ik meestal de avond daarvoor te veel gedronkenquote:
mietje...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
neeuh maar als ik de laatste 2 heb.. heb ik meestal de avond daarvoor te veel gedronken
beroerde actie, heb je een nachtfestival ga je naar overdag. D'r blijft helemaal nix meer over van de nachtfestivalsquote:
waSCH plotseling geïnspireerd.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:dag Hools
Lionheaad Queen, wat een mooie cd is dat toch
[..]
vara verwijt ik niet veel, vind het meer een zielige actie van Jack, maarja was te verwachten natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:dag Hools
Lionheaad Queen, wat een mooie cd is dat toch
[..]
beroerde actie, heb je een nachtfestival ga je naar overdag. D'r blijft helemaal nix meer over van de nachtfestivalszwak van de vara, maar zat er natuurlijk dik in. Het zijn daar een stelletje bange asocialen.
ik geef Jack volledig gelijk. Tis natuurlijk ook een keer op bij de Vara. Altijd vragen of je ook mag gaan produceren enzo en dan keihard geen kans krijgen terwijl Paul de Leeuw t bijvoorbeeld wel mocht en nu krijgt hij gewoon een kans bij Tien om ook meer voor die omroep te doen. En na 23 jaar moet je tegen elkaar kunnen zeggen dank je wel en veel plezier.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vara verwijt ik niet veel, vind het meer een zielige actie van Jack, maarja was te verwachten natuurlijk![]()
Dat van Reus kun je totaal niet vergelijken. Jack had met z'n volle verstand geen contract moeten tekenen tot 2007.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik geef Jack volledig gelijk. Tis natuurlijk ook een keer op bij de Vara. Altijd vragen of je ook mag gaan produceren enzo en dan keihard geen kans krijgen terwijl Paul de Leeuw t bijvoorbeeld wel mocht en nu krijgt hij gewoon een kans bij Tien om ook meer voor die omroep te doen. En na 23 jaar moet je tegen elkaar kunnen zeggen dank je wel en veel plezier.
PSV liet Waterreus ook voor nix gaan vanwege zn bewezen diensten
zo dat sinterklaasgedicht is ook alweer klaarquote:Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef Blumchen het volgende:
* Bloempje geeft zjroentje een zoentje![]()
Tjah maar in het Lingebos kunnen ze weer meer, en als het goed gaat kunnen ze misschien volgend jaar een nacht vergunning krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beroerde actie, heb je een nachtfestival ga je naar overdag. D'r blijft helemaal nix meer over van de nachtfestivals
Spoor 7 vóór de kiosk ?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
Als het goed is kom ik om 17:20 aan... in Utrecht
Gewoon ff hoi zeggen
Ik wil ookquote:Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef Blumchen het volgende:
* Bloempje geeft zjroentje een zoentje![]()
O'Sullivan - Ebdon gisteravond in The Crucible. Drama hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ebdon? Iets gemist zjroen?
als k eerlijk ben betwijfel ik dat, nachtvergunningen delen ze hier in Nederland niet zomaar uitquote:Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah maar in het Lingebos kunnen ze weer meer, en als het goed gaat kunnen ze misschien volgend jaar een nacht vergunning krijgen.
Tjah Gorinchem zal het wel geven, maar die refo dorpen met die waanideeën rondom Gorinchem doen nogal moeilijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k eerlijk ben betwijfel ik dat, nachtvergunningen delen ze hier in Nederland niet zomaar uit
kut Ebdonquote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef zjroentje het volgende:
Ik erger me nog steeds aan Ebdon.
En ik heb er al een nacht over kunnen slapen / kalmeren.
k help t je hopen maar vooralsnog zijn we gewoon weer een nachtelijk festival kwijtquote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah Gorinchem zal het wel geven, maar die refo dorpen met die waanideeën rondom Gorinchem doen nogal moeilijk.
Nee, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k eerlijk ben betwijfel ik dat, nachtvergunningen delen ze hier in Nederland niet zomaar uit
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
O'Sullivan - Ebdon gisteravond in The Crucible. Drama hoor.
[Snooker] Embassy World Championship #3
En in die tijd was Ebdon gisteravond al tot een break van 12 gekomen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt een drama ja.
Net nog maar even dat filmpje gekeken van Ronnie's 147 break
Ebdon?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kut Ebdonen dankzij dat interview na afloop heb k alleen maar een grotere afkeer tegen die vent gekregen
dat interview heb ik niet meer afgewacht, vervelend ventjequote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kut Ebdonen dankzij dat interview na afloop heb k alleen maar een grotere afkeer tegen die vent gekregen
ja k kwam de link naar de 3 delen tegen in t trance topic, heb ze ook in hools gepost. Treurige kneus is die Jean.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ebdon?![]()
Trouwens over interviews gesproken, heb je dat interview met Jean uit dat topic in KLB gezien
Haha idd, zat ook zwaar onder de invloed van iets tijdens dat interview trouwensquote:Op donderdag 28 april 2005 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k kwam de link naar de 3 delen tegen in t trance topic, heb ze ook in hools gepost. Treurige kneus is die Jean.
Is goedquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:43 schreef VoreG het volgende:
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
Werkt erg goed
Ik was van de week bij Bloemsj en die heeft dat ook... Ze heeft me niet weten te overtuigen met die tabs...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stukken makkelijker dan IE. En je kan met
Tabs
werken (de enige reden waarom ik FF gebruik)
firefox is echt da bom!!! ideaal.. en houd ook een berg spyware tegen enzo!!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was van de week bij Bloemsj en die heeft dat ook... Ze heeft me niet weten te overtuigen met die tabs...
Die tabs is echt het hele geniale aan FF. Serieus. Geen 10 IE's openstaan, maar gewoon 1 FF met allemaal tabs. Erg relaxedquote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was van de week bij Bloemsj en die heeft dat ook... Ze heeft me niet weten te overtuigen met die tabs...
Ik pikte alleen een willekeurig iemand eruitquote:
Ik ben met alles altijd de willekeurigequote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik pikte alleen een willekeurig iemand eruit![]()
eet smakkelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben met alles altijd de willekeurige
Behalve met voetbal, dan ben ik de 1e
Zo ik ga maar weer eens, ik hoor net dat de frituurpan aanstaat 3 straten verderop
Ik heb zelfs al vakantie tot aan 22 meiquote:Op donderdag 28 april 2005 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Weekend voor mij! Op een kleine opdracht na.![]()
er zullen wel mensen zijn die me nu gaan blokken
idd werkt echt superquote:Op donderdag 28 april 2005 12:43 schreef VoreG het volgende:
Heb je nou echt genoeg van mij gehad?
Werkt erg goed
ajaxblocker??quote:Op donderdag 28 april 2005 12:58 schreef pascalheister het volgende:
lekker rustig zonder die kutajacied idd
het lijkt hier idd ook alweer of het oorlog is, alles is 'bezet'quote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Nu ik iedereen om me heen al bezig hoor over Koninginnedag, weet ik weer waarom ik dan juist heel vroeg op vakantie vertrek.Koninginnedag
kan dat ding ook psv-vlaggetjes blocken?quote:
Sex met je exquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef superjoden het volgende:
Doe mij nu maar wat sterks. Wordt een beetje moe van dat gezeik van mijn ex
Nee alleen usersquote:Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan dat ding ook psv-vlaggetjes blocken?
quote:
examenzweettijd??quote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef Bjoro het volgende:
[pappiemodus AAN]
wordt het niet eens tijd dat een aantal hier voor hun studie wat meer gaan blocken
[/pappiemodus UIT]
Tentamens zijn pas in Juniquote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef Bjoro het volgende:
[pappiemodus AAN]
wordt het niet eens tijd dat een aantal hier voor hun studie wat meer gaan blocken
[/pappiemodus UIT]
Dat kan firefox toch welquote:Op donderdag 28 april 2005 13:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan dat ding ook psv-vlaggetjes blocken?
wil ik weten waarom je dat eerste niet kon ??quote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef Againzender het volgende:
zo, ik kan ook weer even met twee handen typen
Axel wilde niet stil wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wil ik weten waarom je dat eerste niet kon ??![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wil ik weten waarom je dat eerste niet kon ??![]()
hehe was een leuk plaatje gisteren!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel wilde niet stil worden
Heeft denk ik gisterenavond teveel geslapen door toedoen van Ebdon
Ja, ik vond het wel treffendquote:Op donderdag 28 april 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe was een leuk plaatje gisteren!
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef Bjoro het volgende:
[pappiemodus AAN]
[/pappiemodus UIT]
Je gaat 40 uur achter elkaar fokkenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:06 schreef JaWi het volgende:
Morgen tot 5 uur college en dan begint de 40 uur durende toch des verderfs.
quote:
Dat zijn toch zo'n 5000 posts danquote:Op donderdag 28 april 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je gaat 40 uur achter elkaar fokken
dammquote:
jammer jammerquote:Op donderdag 28 april 2005 14:10 schreef JaWi het volgende:
Mochten er nog Hoolies op het Leidscheplein zijn morgenavond, die kunnen een gratis biertje halen.
Ja, het zal wel weer een dolle boel wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm
dat zijn er dan extreem veelmaar ik neem ff aan dat je hier en daar een paar biertjes gaat drinken ?
heee dat klinkt goed.....jammer dat ik niet in de buurt ben !quote:Op donderdag 28 april 2005 14:10 schreef JaWi het volgende:
Mochten er nog Hoolies op het Leidscheplein zijn morgenavond, die kunnen een gratis biertje halen.
Kijk dat klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 28 april 2005 14:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, het zal wel weer een dolle boel worden.
Morgenmiddag en avond Leidsche en daarna Rembrandt denk ik. Dan ff paar uurtjes pitten, even helpen met de kroeg opengooien en dan wachten op de meute vrienden en met z'n allen naar Rembrandt. Tot een uur of 10 en dan zie ik wel. Of Amsterdam of my hometown.
Dan slaap ik of zit ik in de celquote:Op donderdag 28 april 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt wel gezelligen het weer zit ook nog mee
Dus als we niks meer van je horen
Niet leuker toch dan tussen een paar honderdduizend dronken mensen lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:29 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan eigenlijk niet veel bijzonders doen zaterdag, beetje van het weer genieten. Heb er niet zoveel mee, Koninginnedag.
iddquote:Op donderdag 28 april 2005 14:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja gewoon lekker relaxt, beetje van het weer genieten, een beetje langs kraampjes inderdaad. Maar niet al dat gedoe en gekroeg en gezuip..wil zondag ook gewoon iets aan m'n dag hebben
tegen het altijd lastige RBCquote:
Wel leuk die oranje shirtsquote:De eerstvolgende competitiewedstrijd van Ajax is uit tegen RBC Roosendaal. Deze wedstrijd wordt op zaterdag 30 april om 18:30 uur gespeeld.
Ik gok op 2100 toeschouwersquote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef JaWi het volgende:
Koninginnedag 18.30.
Ik gok op 21.459 toeschouwers.
vraag of ze een roos meneemtquote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef appelsientje het volgende:
trouwens
bluezz hoe herken ik jou ?? (qua kleding)
Damn, sterkte man!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:mn moeder is flink misselijk, heeft t constant koud, de eerste Chemo is al lekker bezig
gistermiddag de eersteen vandaag kan ze t al flink merken
Hmmmm. Lijkt me zo kut...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:mn moeder is flink misselijk, heeft t constant koud, de eerste Chemo is al lekker bezig
Sterkte eend!!quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:mn moeder is flink misselijk, heeft t constant koud, de eerste Chemo is al lekker bezig
Pfff vervelend dat ze dit moet doormaken, hoe vaak moest ze hierna nog?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:mn moeder is flink misselijk, heeft t constant koud, de eerste Chemo is al lekker bezig
Tja dan komt het in 1x dicht bij ja ... en het is nooit leuk om je moeder/vader zo te zien.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
zeker rot, heb mn moeder vrijwel nog nooit zo gezien, altijd fit enzo en nu zie je gewoon dat t zwaar is. K zie er ook enorm tegen op als strax het haar gaat uitvallen. Op de een of andere manier wordt zo enorm met je neus op de feiten gedrukt. In totaal krijgt ze om de 3 weken een kuur chemo in t zieken huis en dat 5 keer. Maarja dan moet elke keer t bloed goed zijn anders schuift de chemo weer op.
21 graden in A'dam zaterdagquote:Op donderdag 28 april 2005 15:02 schreef JaWi het volgende:
Koninginnedag lijkt op de meeste plaatsen droog te verlopen. Alleen lokaal is een enkele bui mogelijk. Bij een zuidoostenwind weet de middagtemperatuur op te lopen tot iets boven de 20 graden in het zuidoosten..
wie ? ik ??quote:
Krijgt ze ook Zovran of iets dergelijks erbij?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef rubbereend het volgende:mn moeder is flink misselijk, heeft t constant koud, de eerste Chemo is al lekker bezig
Goede zaakquote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ai een klapje voor UDC
Yves De Ruyter
Tom Harding
Yoji Biomehanika
Dana & Luna
Megamix
The Prophet
Deepack
Outblast
Dit is voor 75% de line-up voor black, en Tom Harding zat vast bij UDC weet niet hoe ze het bij ID&T voor elkaar hebben gekregen maar toch
ze heeft 2 soorten medicijnen tegen misselijkheid en kreeg voor de chemo ook een infuus tegen de misselijkheid.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijgt ze ook Zovran of iets dergelijks erbij?
(Wertkt goed tegen de misselijkheid)
komen dr nog meer dj's bij, drukke bedoeling. wel goede namen enzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ai een klapje voor UDC
Yves De Ruyter
Tom Harding
Yoji Biomehanika
Dana & Luna
Megamix
The Prophet
Deepack
Outblast
Dit is voor 75% de line-up voor black, en Tom Harding zat vast bij UDC weet niet hoe ze het bij ID&T voor elkaar hebben gekregen maar toch
Nou deze line-up zou in Release staan (inmiddels door meer mensen bevestigd) dus ik geloof het wel, maar ik vind het wel vaag dat er nu 7 ipv 6 dj's staan en ze beginnen pas om 22:00 dit jaar..quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komen dr nog meer dj's bij, drukke bedoeling. wel goede namen enzo.k zag laatst iets bij UDC waar Harding al niet bij stond en Duncan Stutterheim had al eens in een interview gezegd dat hij baalde dat hij Harding niet kon krijgen
k denk dat er best dik betaald is.
voor white is Jean al zeker (volgens hemzelf) dus daar voorspel ik de line up van de allereerste sensation
en als k me niet vergis stond Sven Väth daar ook. de Line up voor de eerste sensation kan nu inmiddels wel als legendarisch betiteld worden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nou deze line-up zou in Release staan (inmiddels door meer mensen bevestigd) dus ik geloof het wel, maar ik vind het wel vaag dat er nu 7 ipv 6 dj's staan en ze beginnen pas om 22:00 dit jaar..
En dan zouden volgens jouw dus ook wel eens Carl Cox en Tiesto op Sensation White kunnen staan?? Gaat leuk worden dan voor de echte liefhebbers van Trance en Techno
als je zn postgedrag ziet lijkt hij eng maar irl valt appelsientje wel mee, heb hem laatst ook gemeet en dat was erg gezelligquote:Op donderdag 28 april 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
appelsientje, een veel te warme zwarte lange winterjas die openhangt en een zwarte rucanor rugzak.
Raar rood haar bril en ik heb een boek over "spoorloos" in mijn hand.
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je zn postgedrag ziet lijkt hij eng maar irl valt appelsientje wel mee, heb hem laatst ook gemeet en dat was erg gezellig
O okequote:Op donderdag 28 april 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
appelsientje, een veel te warme zwarte lange winterjas die openhangt en een zwarte rucanor rugzak.
Raar rood haar bril en ik heb een boek over "spoorloos" in mijn hand.
Ben benieuwd
Dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:
ik bedoel meer van of ie mij kan vinden
sterkte met mama-eend.
Weet hem niet eens geheelquote:Op donderdag 28 april 2005 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als k me niet vergis stond Sven Väth daar ook. de Line up voor de eerste sensation kan nu inmiddels wel als legendarisch betiteld worden.
volgens mij was de 1e sensation met Jean, Judge Jules, Sven Väth, Carl Cox en Tiesto.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Weet hem niet eens geheel
Maar hoe je het ook went of keert, het hele concept Sensation is legendarisch.
Ik geloof iig dat Armin van Buuren er ook staat, aangezien de anthem van hem vandaan komt.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was de 1e sensation met Jean, Judge Jules, Sven Väth, Carl Cox en Tiesto.
k vond dat ze daarna een beetje goedkoop met Sensation zijn omgegaan, weinig bijzondere line up maar vorig jaar was de line up. dus k heb t idee dat ze t niveau weer aan t opkrikken zijn
Kijk lekkerquote:Op donderdag 28 april 2005 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:Euroshopper. Wat een helden
Drie pizza's voor het luttele bedrag van 1.70 Dat betekent dat je inprincipe voor bijna 4 euro een hele week kan eten. Ik weet wel waar ik op leef de laatste week van mijn stufi![]()
of afkickverschijnselen van de drank van zaterdag of gewoon ongesteld, denk ik !quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef golfer het volgende:
* golfer is beetje ziekjes vandaag.
Heb op een uurtje na de hele dag in bed gelegen en val maar steeds weer in slaap.
Rillerig, duizelig, beetje misselijk.
Bah!
Ik denk dat laatste welquote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of afkickverschijnselen van de drank van zaterdag of gewoon ongesteld, denk ik !
eten van gister niet goed gevallen??quote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef golfer het volgende:
* golfer is beetje ziekjes vandaag.
Heb op een uurtje na de hele dag in bed gelegen en val maar steeds weer in slaap.
Rillerig, duizelig, beetje misselijk.
Bah!
Of ik ben gewoon in de overgang geraakt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Bjoro het volgende:
of afkickverschijnselen van de drank van zaterdag of gewoon ongesteld, denk ik !
jawel hoor, in goede aarde, meen ik gisteren gelezen te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
eten van gister niet goed gevallen??![]()
Nou meeten,... het zal snel zwaaien zijn in de mensenmenigte en op tijd op de trein springen vrees ikquote:Op donderdag 28 april 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
Gaat Bluezz nou weer meeten....jij kan er echt geen genoeg van krijgen he ?
Ook al last van opvliegers?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon in de overgang geraakt.
iddquote:Op donderdag 28 april 2005 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou meeten,... het zal snel zwaaien zijn in de mensenmenigte en op tijd op de trein springen vrees ik
quote:
Of ikquote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
idd
als ik tenminste nog op tijd ben
Weet je zeker dat je niet stoned bent??quote:
ey tot zo dan maarquote:
Volgens mij wel, dat van Bea gaat toch naar Ned 3?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef Dos37 het volgende:
Zo even film gekeken
komt AZ er vanavond niet eens op
Ja, die moet tussen het rukken doormailen..quote:Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef JaWi het volgende:
Zit nu dus al een uur te mailen met een of andere rukker van de helpdesk.
Les 5:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef tong80 het volgende:
Net een bevestigingstelefoontje. Tong gaat vanaf 17 mei twee middagen in de week een cursus volgen waarvan het grootste gedeelte bestaat uit een PC-Cursus. Zal het dus ooit toch nog goedkomen met Tong
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Zal dan wel pas beginnen, meen dat het in Portugal ook een uur vroeger is dan hiero.
Ja, maar das de voorbeschouwingquote:Op donderdag 28 april 2005 17:19 schreef JaWi het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4188609
20.45 hoor.
heb t nagekeken ja zovran en nog ietsquote:Op donderdag 28 april 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijgt ze ook Zovran of iets dergelijks erbij?
(Wertkt goed tegen de misselijkheid)
In les 5 leert ie MSN herinstalleren.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Les 5:
"Meneer Tong, dit is de aan- en uitknop, maar vergeet u voordat u die indrukt niet eerst de stekkers in het stopcontact te doen?"
Ik heb al gevraagd of ze een noodaggregaat hebenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Les 5:
"Meneer Tong, dit is de aan- en uitknop, maar vergeet u voordat u die indrukt niet eerst de stekkers in het stopcontact te doen?"
zelfkennis is de beste kennisquote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd of ze een noodaggregaat heben
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn die rondemissen in Italië toch bloedmooi.![]()
Ik ben bij de 9 gestopt, toen hoorde ik een mooi meisje iets over de sauna zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef superjoden het volgende:
vanavond maar effe boodschappen halen en misschien net als JaWi effe sporten maar geen 10 km hoor![]()
was dat geen uitnodigingquote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben bij de 9 gestopt, toen hoorde ik een mooi meisje iets over de sauna zeggen.
Shit je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zie alleen maar Zwitserse missen bij Sporza
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |