Rode kruisje is weer weg.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 28-04-2005 17:44 ]quote:Op donderdag 28 april 2005 17:44 schreef pfaf het volgende:
Gewoon in één keer goed, petje af hoor...
Of heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz belde net vanaf Station Utrecht CS en heeft daar de kortste mini-meet ooit gehad met Appelsientje.
Uit de afdeling:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz belde net vanaf Station Utrecht CS en heeft daar de kortste mini-meet ooit gehad met Appelsientje.
2 langs elkaar rijdende treinen?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uit de afdeling:
- Hoi!
- Doei!
Ik denk eerder dat ze je handtekening wil!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Cursusleidster.
'Zo stellen jullie je even voor. Begin jij maar Tong.'
'Nou ik ken weinig van PC's maar zit als tong80 vaak op een forum.'
Cursusleidster :
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, Mijn god ben jij echt tong80. Jongens sluit alle electriciteit af, doe de deuren dicht, ramen op slot en bel 112.'
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Cursusleidster.
Cursusleidster :
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, Mijn god ben jij echt tong80. Jongens sluit alle electriciteit af, doe de deuren dicht, ramen op slot en bel 112.'
een vluggertje dusquote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
quote:In Noorwegen is een 23-jarige vrouw veroordeeld tot negen maanden cel, wegens het verkrachten van een 31-jarige man. Het vonnis van de rechtbank is een unicum in de Noorse geschiedenis, zo stelden media in het Scandinavische land vandaag.
De man kreeg ongewild een pijpbeurt van de vrouw. Daarom wendde hij zich tot de rechter. De man was op een bank in slaap gevallen, waarna de vrouw hem verkrachtte. Een vriend van de vrouw legde het geheel vast op de gevoelige plaat.
Volgens de vrouw had de man ingestemd met de pijpbeurt. Naast de celstraf moet ze de man ook vijfduizend euro smartengeld betalen.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Cursusleidster.
Cursusleidster :
Ik geloof dat het zo ongeveer is gegaan, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |