Rode kruisje is weer weg.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 28-04-2005 17:44 ]quote:Op donderdag 28 april 2005 17:44 schreef pfaf het volgende:
Gewoon in één keer goed, petje af hoor...
Of heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz belde net vanaf Station Utrecht CS en heeft daar de kortste mini-meet ooit gehad met Appelsientje.
Uit de afdeling:quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Bluezz belde net vanaf Station Utrecht CS en heeft daar de kortste mini-meet ooit gehad met Appelsientje.
2 langs elkaar rijdende treinen?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uit de afdeling:
- Hoi!
- Doei!
Ik denk eerder dat ze je handtekening wil!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Cursusleidster.
'Zo stellen jullie je even voor. Begin jij maar Tong.'
'Nou ik ken weinig van PC's maar zit als tong80 vaak op een forum.'
Cursusleidster :
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, Mijn god ben jij echt tong80. Jongens sluit alle electriciteit af, doe de deuren dicht, ramen op slot en bel 112.'
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Cursusleidster.
'Zo stellen jullie je even voor. Begin jij maar Tong.'
'Nou ik ken weinig van PC's maar zit als tong80 vaak op een forum.'
Cursusleidster :
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, Mijn god ben jij echt tong80. Jongens sluit alle electriciteit af, doe de deuren dicht, ramen op slot en bel 112.'
een vluggertje dusquote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |