quote:
Ben het er wel mee eens dat Ronnie zich niet zou moeten laten opnaaien, maar ik heb Ebdon echt wel vaker zien spelen en dit is wel echt extreem hoor. Ook voor zijn doen! Oké, hij is nooit de snelste, maar nu doet hij het specifiek om z'n tegenstander te etteren. Als zelfs mensen als John Parrott zeggen dat de referee eigenlijk zou moeten ingrijpen.....quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef LostFormat het volgende:
Ook al is het niet geheel netjes, het is gewoon hoe hij speelt. Van een topspeler zoals Ronnie mag je eik wel verwachten dat hij zich hierdoor niet van de wijs laat brengen.
Bizar... ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
Godver, ik kan dit topic niet lezen, maar wel reageren. Komt zeker omdat die dubbele exact dezelfde naam heeft. Klote mods zijn d'r ook nooit als je ze nodig hebt!
Dan nog had Ronnie zijn concentratie moeten houden, hij hoeft/de nog maar 3 frames.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Jane het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Ronnie zich niet zou moeten laten opnaaien, maar ik heb Ebdon echt wel vaker zien spelen en dit is wel echt extreem hoor. Ook voor zijn doen! Oké, hij is nooit de snelste, maar nu doet hij het specifiek om z'n tegenstander te etteren. Als zelfs mensen als John Parrott zeggen dat de referee eigenlijk zou moeten ingrijpen.....
Niet echt nee, al zou het wel geweldig zijn om Ebdon ingemaakt te zien worden.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Sidekick het volgende:
Als Ronne niet doorgaat dan heef het geen zin meer om het verdere verloop van het toernooi te gaan zien.
Lang leve de Duitsers!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef Pharkus het volgende:
23:58 Ronnie O'Sullivan führt im 23. Frame mit 42:9 - Peter Ebdon am Zug.
http://www.eurosport.de/h(...)_spo52_evt7150.shtml
Super!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef Pharkus het volgende:
23:58 Ronnie O'Sullivan führt im 23. Frame mit 42:9 - Peter Ebdon am Zug.
http://www.eurosport.de/h(...)_spo52_evt7150.shtml
Vertaal jij de Duitsers of heb jij ergens de mogelijkheid om te kijken?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
50-11, Ebdon aan stoot ondertussen.
00:02 Peter Ebdon locht einen roten Ball zum 11:50 aus seiner Sicht.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Vertaal jij de Duitsers of heb jij ergens de mogelijkheid om te kijken?
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:14 schreef Threep het volgende:
tiramisu
die gedachte heb ik ook meegespeeld, maar is wel heel riskant om te proberen, zijn dure knikkers om zo mee te spelenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:14 schreef Jane het volgende:
Misschien is dit Ronnie's strategie om Ebdon te vernederen... Ebdon heel lang laten denken dat hij gaat winnen en hem dan alsnog van de tafel te vegen.
wishful thinking...
Jij wil wel ERG graag dat Ronnie wint he?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou ja, dan offer ik een Ardbeg
Nee, John Parrott isquote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Hee. Parrott lijkt op Rob Oudkerk...
Hij ziet er sowieso niet uit met die kale kopquote:Op donderdag 28 april 2005 00:32 schreef LostFormat het volgende:
Die roodomrande ogen ook echt van die o'sullivan.![]()
Maar Ebdon verdient ok geen 2equote:Op donderdag 28 april 2005 00:38 schreef Naggelwauz het volgende:
Geen 3e titel voor O'Sullivan.
Zo moeilijk was 'ie niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:38 schreef Jane het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een mager applausje voor de winnende pot.
Nee, maar normaal wordt er voor de winnende pot sowieso hard geklapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |